Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Motel in Page: Debbie's, Bashful Bob's of Days Inn

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Yeehaw
Amerika-expert

Re: Motel in Page: Debbie's, Bashful Bob's of Days Inn

Bericht door Yeehaw »

3 floors, 2 verdiepingen (eigenlijk verhogingen-lol-)
Jostravels
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Jostravels »

Joost9 schreef:Is het ontbijt inclusief bij Days Inn en, stelt het ook nog iets voor?
Ja, het ontbijt is inclusief maar stelt niet veel voor. Gewoon toast/bagels met creamcheese/jam/pindakaas, net als in veel andere motels. Genoeg om je op weg te helpen tot de lunch, dat wel... We kregen overigens ook nog een tegoedbon voor een gratis zak ijs die je bij het aangrenzende tankstation kan kopen. Best handig voor je koelbox.
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Wij vonden het ontbijt eigenlijk best meevallen in de days inn. Zeker in vgl met sommige BW zoals in lone Pine bv.

De kamer die wij hadden was wel erg uitgeleefd. In die periode was er veel regen en de vloerbedekking (tapijt) was steeds nat tot aan het bed omdat de ramen niet goed afsloten.
Voor ons was het eerlijk gezegd één van de minste kamers tijdens onze reis. Maar mss zijn alle kamers niet zo.
Groetjes,
Carine
Christa12
Amerikafan

Bericht door Christa12 »

Yeehaw schreef:En Debbie staay weer op *1* dankzij 5 first time posters binnen een maand. Trolls?
Yeehaw
Ik snap wel hoe dit komt. In de kamers bij Debbies liggen briefjes met daarop de boodschap om bij klachten je bij de receptie te melden, maar als je tevreden bent het op Tripadvisor te melden. Vandaar denk ik veel echte first time posters en geen trolls.

groetjes,
Christa
Joost9
Amerika-ontdekker

Bericht door Joost9 »

Gisteren toch twee nachten bij Motel6 in Page geboekt voor $125 dollar. Vond het prijsverschil zo groot (days inn koste $129 per nacht) dat ik graag kies voor een iets eenvoudiger hotel. Bedankt voor de reacties!
Bertorelli
Amerikakenner

Bericht door Bertorelli »

Van het bedrag dat je uitspaart kun je toch leuke dingen doen :mrgreen:
De Motel6 is altijd prima value-for-money.
Wij hebben er de komende vakantie ook weer 2.

Have Fun

Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Joost9
Amerika-ontdekker

Bericht door Joost9 »

Voor dat geld kunnen we inderdaad leuke dingen doen.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Die reviews voor Debbie lijken wel erg veel op elkaar. Ik ben niet overtuigd Christa.
Bertorelli
Amerikakenner

Bericht door Bertorelli »

De reviews van first time posters neem ik altijd met een flinke korrel zout.
Het valt inderdaad op dat het er bij Debbie wel erg veel zijn met maar 1 review.
Ik hecht meer waarde aan de personen die meerdere reviews achter hun naam hebben, al zijn die ook niet altijd alles.

Gasten kunnen altijd net die ene kamer hebben waar de schoonmaakster even minder goed doorheen gelopen is, of waarvan het toilet lekt. Buren die tot laat doorgaan of juist erg vroeg opstaan kun je altijd en overal meemaken.
Bijna bij alle hotels komen naast de 5 sterren ook reviews voor met maar 1 ster.

Het is een aardige graadmeter, maar ga er niet blind op af.

Have Fun

Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Je ziet vaak reacties als: 'het was zooo vies, ik zag zeep-resten op het douchegordijn', of 'wat een verschrikkelijke camping, het ligt aan de weg en aan de overkant van die weg is een cemetry' en ' we werden niet direct geholpen toen we aankwamen, we moesten zelfs om de boerderij heen lopen om de eigenaar te zoeken'.

De laatste 2 gingen over Bryce Country Cabins in Topic, een boerderij aan een rustige weg in een klein dorpje. Deze mensen hebben dus een boerderij en daarnaast verhuren ze cabins. Als je als bezoeker gaat zeuren dat de eigenaar met zijn werk bezig is en je hem/haar daardoor even hebt moeten opsporen, en je last hebt van een begraafplaatst ( :? ) dan kun je volgens mij maar beter in het Hilton (op het platteland :D ) gaan slapen! Sommige reviews kunnen je echt op een dwaalspoor zetten, niet teveel op letten dus.
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Wij hebben vorig jaar begin juni ook een nacht geslapen in Motel6 in Page en waren ook tevreden over dit hotel. Prima kamer (ruim en schoon) en wij hadden trouwens wel internet op de kamer.

Wat ik ook een voordeel vond was dat de Walmart aan de overkant zat ;)

Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
angi666
Amerika-ontdekker

Bericht door angi666 »

Wij hebben 2 nachten doorgebracht in Debbies hide away op onze reis. We hadden een apartementje in dit zuurstokroze gebouw, heel schattig!
Wat wij vooral geweldig vonden was het feit dat je na met 3 man op 1 kamer te zitten, hier echt de ruimte had. 3 slaapkamers, elke voor 2 personen, een grote huiskamer met bank, fauteuil en eethoek. Eigen keuken met overal heel aardige briefjes met tips. De winkels, kortingscodes voor winkels, de ijsblokjesvormpjes waren gevuld etc. Very thoughtful!

Het is allemaal niet nieuw, dus vergelijk het niet met een duur hotel. maar ik heb het in elk geval als heerlijk ervaren!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer