Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips voor 2 dagen Las Vegas gevraagd.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tips voor 2 dagen Las Vegas gevraagd.

Bericht door José »

Als ik mijn vriendje zijn gang liet gaan, gingen we 2 weken lang naar Vegas.
Wij waren eind juni 4 volle dagen in Las Vegas.
Moet toegeven dat we nog een hoop tijd te kort kwamen!
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

thebes schreef:
Iris_1982 schreef:Overdag lekker bij het enorme zwembad liggen en gaan outletshoppen
De Premium Outlets zijn erg goed! Liggen aan het einde van de Strip richting circus Circus.
En er is een andere Chelsea premium outlet aan de andere kant van de Strip een paar mijl voorbij Luxor.
Klopt maar die vonden wij een stuk minder. Ook erg sfeerloos en donker (overdekt)
De Premium Outlets aan de Circus Circus kant is in de open lucht en vonden wij een gezelliger sfeertje hebben.

De show O van cirque du soleil duurde trouwens zo'n 90 minuten. Wij dachten eerst dat zo'n show "zonde" was van je avond in Vegas omdat het je hele avond opslokt, maar we hadden de show van 7:30 en stonden om 9:00 alweer buiten. Even lekker iets gegeten en alsnog tot 1 uur 's nachts over de Strip gelopen. Viel dus alles mee.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Viva Las Vegas schreef:Vergeet ook niet Fremont street te doen. (is ons wel overkomen :banghead: , mede door tijdgebrek wel, maar toch :banghead: )
Wij hebben daar de laatste 2 keer dat we in LV waren ook geen tijd voor gehad. Op dat moment denk je, jammer maar het is niet anders, maar achteraf baal je wel! :banghead:
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Iris_1982 schreef:
thebes schreef: En er is een andere Chelsea premium outlet aan de andere kant van de Strip een paar mijl voorbij Luxor.
Klopt maar die vonden wij een stuk minder. Ook erg sfeerloos en donker (overdekt)
De Premium Outlets aan de Circus Circus kant is in de open lucht en vonden wij een gezelliger sfeertje hebben.
Daar vonden wij ook niets aan, zou er zeker niet nog een keer gaan shoppen. Het aanbod aan winkels was ook erg magertjes.
Binnenkort zijn we weer in LV en dan gaan we die andere outlet maar eens bekijken.
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Wij vonden de Fashion Mall (geen outlet!) ook leuk om te winkelen. Deze zit aan het einde (of aan het begin, net waar je vandaan komt ;)) van de Strip. Aangezien wij zit jaar in Encore zaten konden wij er heel makkelijk naar toe lopen want ons hotel zat aan de overkant.

Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
GuidoWater
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door GuidoWater »

De plekken die ik zeker zou bezoeken in LV zijn :

:) Stratosphere (uitzicht en thrill rides)
:) Belagio fontijnen
:) Venetien
:) Cesars palace
:) Treasure island show
:) Fremont street
:) Hoover dam
:) Las vegas sign bij het vliegveld (leuk verlciht''s avonds)
:) Luxor

Dat zijn zo'n beetje de dingen die ik absoluut niet gemist zou willen hebben. Bij manalay bay schijnen ze ook een fantastisch haaien aquarium te hebben wat erg de moeite waard is maar dit was gesloten toen wij er kwamen.

Ook leuk is New york new york. Met name als je van achtbanen houd.

Wat ook een luek bezoekje waard is is de m&m's world. Ongeloofijk maar ze krijgen hier echt een winkel van 2 verdiepingen vol met m&m spullen erg grappig om te zien.

Veel plezier in LV maar dat gaat zeker lukken!
Kijk voor ons Amerika reis verslag op http://www.vandewateropreis.nl/! Je vind hier ook reisverslagen van onze andere reizen!
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

GuidoWater schreef: Wat ook een luek bezoekje waard is is de m&m's world. Ongeloofijk maar ze krijgen hier echt een winkel van 2 verdiepingen vol met m&m spullen erg grappig om te zien.
Dan heb je niet de hele winkel bekeken want er zijn zelfs 4 verdiepingen met M&M accessoires. :D

In het lijstje van Guido zou ik de Hoover Dam over slaan, aangezien het anderhalf uur rijden van Vegas af ligt. Het is wel een mooie dam hoor, maar je kunt er beter langs rijden als het op je route ligt. Zeker als je ook nog Page in je route hebt want dan heb je ook nog de Glen Canyon Dam.
Ed09
Amerika-ontdekker

Bericht door Ed09 »

Ed09 schreef:
Viva Las Vegas schreef:De trouw was ook een mooie ervaring. Kunnen jullie misschien ook doen :mrgreen:
Dat zit er niet meer in :D

Bedankt allemaal voor jullie tips, ik zal er zeker van genieten.

Grtz
Ed
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

lelie schreef:
Viva Las Vegas schreef:Vergeet ook niet Fremont street te doen. (is ons wel overkomen :banghead: , mede door tijdgebrek wel, maar toch :banghead: )
Wij hebben daar de laatste 2 keer dat we in LV waren ook geen tijd voor gehad. Op dat moment denk je, jammer maar het is niet anders, maar achteraf baal je wel! :banghead:
heyy zelfde hier!
Dit was onze 2e keer Vegas en we hadden Fremont echt op ons lijstje staan. Dacht ook dat het wel zou lukken omdat we vorige keer de hele Strip al op en neer hadden gelopen en nu dus wat rustiger aan konden doen, maar uiteindelijk zaten onze 2 avonden alsnog zo weer vol en hebben we het alsnog niet gedaan...

Ach, dan moeten we dus helaas nog een 3e keer naar Vegas :lol:
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

MichelH schreef: In het lijstje van Guido zou ik de Hoover Dam over slaan, aangezien het anderhalf uur rijden van Vegas af ligt.
Op de fiets? het is 25 mile
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Ik weet dat het in mijn herinnering staat als dat het vrij lang duurde, terwijl het inderdaad redelijk dichtbij moest zijn.
Wij zijn er in 2001 geweest, dus wie weet is de route er naar toe sterk verbeterd, maar destijds duurde het al een half uur voor we Vegas uit waren, vandaar.
Ik vind het niet echt bij Las Vegas horen eigenlijk, dus persoonlijk zou ik me daar op concentreren en niet op de Hoover Dam.
Sing
Amerikafan

Bericht door Sing »

Wij zijn begin september ook 4 dagen in Vegas.
Op één van de dagen gaan we eerst vroeg naar de WallMart en dan door naar Red Rock, vanuit daar naar Henderson Center Mass Firearms om echt te schieten en van daaruit naar de Hoover Dam. Zo hebben we in één dag veel dingen gezien buiten Las Vegas en kunnen we de rest in Las Vegas besteden!
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
A3
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door A3 »

Hoover Dam?

Wij waren er ook, maar we vonden het niet zo indrukwekkend. Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat we een week eerder Glen Canyon Dam zagen bij Page. Zeer vergelijkbaar, alleen vonden wij de ligging van de Glen Canyon Dam spectaculairder.

Aangezien de meeste mensen tijdens hun trip 'USA West' ook wel Page aandoen - en dus de Glen Canyon Dam ook zien - zou mijn advies zijn om Hoover te laten liggen.

MVG

A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer