Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Thanks

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
eef en deef
Amerika-ontdekker

Thanks

Bericht door eef en deef »

Hallo allemaal,

Zondag is het zover, dan gaan we beginnen aan onze rondreis door het Zuidwesten van de USA!!
We hebben er ontzettend veel zin in en willen op deze manier alle forumleden bedanken voor hun inzet en dat ze hun ervaringen met ons hebben willen delen! We hebben heel veel aan jullie info gehad en mede door jullie hebben we een reis kunnen samenstellen die helemaal naar ons zin is!!

Aangestoken door jullie enthousiasme nemen we voor het eerst een laptop mee en gaan we ook proberen een weblog bij te houden.
Ons adres is: http://gousa2009.blogspot.com/

Tot ziens en ik spreek jullie na ( of in!) de vakantie!!

Groetjes,
Evelien

Note mod (Marjan):
De link heb ik aangepast zodat deze klikbaar is en tevens is de link geplaatst in "Op een rijtje...."
henriette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Thanks

Bericht door henriette »

Goede reis en heel veel plezier!

Henriette
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hallo Evelien en David,

IK wens jullie een hele fijne vakantie toe in Amerika. De weblog ziet er mooi uit en ik ga jullie zeker volgen.

Have fun.... :wink:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Heel veel plezier!
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Dacht dat ik net op het nieuws zag dat het in LA maar 70 graden is dus winterjas mee :lol: Veel plezier op deze mooie route vanuit Texas, ook mooi :D
Walnic
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Walnic »

Heel veel plezier in USA, ik ga jullie belevenissen zeker volgen. Misschien haal ik er nog wat tips uit voor onze reis over 3 weken. :)
eef en deef
Amerika-ontdekker

Bericht door eef en deef »

Even een update.
Het bijhouden van de weblog verliep redelijk in NY, omdat we daar een hotel hadden met een goede verbinding en we af en toe even onze vermoeide voeten mesten laten rusten. We zaten daar op ongeveer 200 meter van Times Square dus ideaal. In LA ging het al wat moeizamer, en in de GC hadden we geen WiFi. Nu zitten we vlakbij Monument Valley en gaat het prima. Ik kan het niet genoeg zeggen, wat hebben we veel gehad aan jullie tips. De kids roepen al, en wat zei men op het AA forum? Zoals de route naar Hollywood Sign in LA, het eten van de Navajo Taco's in Cameron Trading Post en zo kan ik nog wel even doorgaan. We genieten volop en vinden The American Way of Life super. Amerika heeft er weer een aantal verslafden bij!! Wat een vriendelijke , beleefde mensen zijn die Amerikanen> Geweldig!
Nogmaals bedankt voor jullie tips!
Groetjes,
Evelien
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer