Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Markro Goes USA

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
anice van den Boer
Amerikafan

Bericht door anice van den Boer »

Welkom thuis,

fijn dat jullie het zo geweldig hebben gehad.
Door jullie weblog hebben wij mee kunnen genieten :lol: !!!
tot de meeting

groetjes Anice en Frank
Bert&Hanny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Bert&Hanny »

Hoi,

Het is weer even wennen hier zeker. Vind je niet dat je eigen auto nou zo raar rijdt?

Jullie weblog ziet er weer mooi uit, ik ga het verhaal zeker uitlezen. Ik vindt het prettig dat je de foto's per dag hebt neergezet. Ik heb dat zelf niet zo gedaan en misschien ga ik dat nog veranderen nu ik dat van jullie zo zie. Bij mij zijn het nogal grote (en onoverzichteljke) albums geworden.

Hanny
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

Dat moet een prachtige reis geweest zijn, eentje om van te dromen.

Wat een informatie en wat een werk moet dat geweest zijn :o
Iets om de lange winteravonden mee door te komen, zoveel te lezen en te zien :D
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
Annemiek van den Eertwegh
Amerika-ontdekker

Zelfde vliegtuig?

Bericht door Annemiek van den Eertwegh »

Hoi Marko,

grappig dat jullie gisteren ook thuis zijn gekomen, wij ook namelijk. En volgens mij zaten we in hetzelfde vliegtuig: wij hadden namelijk ook vertraging en kwamen ook uit Chicago! Hadden jullie die met oorspronkelijke vertrektijd 18.oo uur, wat uitendelijk ongeveer twee uur later werd? Zou wel heel toevallig zijn!

Wij zijn thuisgekomen van vier weken westkust en hebben nu al verschrikkelijke heimwee... We gaan zeker nog foto's en een reisverslag online zetten en dat van jullie lezen!
In elk geval succes met de reiskater!

Annemiek en Roel
Van 11 september (jawel...) tot 8 oktober: 4 weken Westkust - onze eerste Amerikareis samen!
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Bert&Hanny schreef:Het is weer even wennen hier zeker. Vind je niet dat je eigen auto nou zo raar rijdt?
Hoi Hanny,

ook al ben je in je eigen huis en omgeving, wennen is het altijd weer even als je er vier weken uit bent geweest. Maar dat lukt al wel weer hoor.
En wat betreft de auto. Ach wij rijden in NL ook al automaat, alleen een iets lichter en kleiner formaat dan de Chevrolet TrailBlazer, die wij in de VS hadden. Het is meer het wennen aan de smalle wegen, de drukte en het agressieve en asociale rijgedrag van de medeweggebruikers hier in NL.
Annemiek van den Eertwegh schreef:grappig dat jullie gisteren ook thuis zijn gekomen, wij ook namelijk. En volgens mij zaten we in hetzelfde vliegtuig: wij hadden namelijk ook vertraging en kwamen ook uit Chicago! Hadden jullie die met oorspronkelijke vertrektijd 18.oo uur, wat uitendelijk ongeveer twee uur later werd? Zou wel heel toevallig zijn!
Hoi Annemiek en Roel,
inderdaad zullen wij in hetzelfde vliegtuig hebben gezeten, want wij moesten ook vertrekken om 18.00 uur uit Chicago en het werd 20.15 uur. Het was vlucht UA 908.

Groet, Marco.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hoi Marco,

Heb vandaag je weblog "bijgelezen" van jullie laatste dagen, maar ik mis dag 27. (de rit naar Golden). Ben je die per ongeluk vergeten of is daar iets bijzonders mee? De dagen erna zijn nl wel vermeld.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
markro
Moderator
Contacteer:

Bericht door markro »

hekkie schreef:Hoi Marco,

Heb vandaag je weblog "bijgelezen" van jullie laatste dagen, maar ik mis dag 27. (de rit naar Golden). Ben je die per ongeluk vergeten of is daar iets bijzonders mee? De dagen erna zijn nl wel vermeld.

Marjan
Ben ik niet vergeten Marjan, deze dag moet ik nog typen. Hoop dat morgen te doen. Heb wel de foto's er inmiddels opgezet.

Groet, Marco.
Marco.

markro
Moderator
Contacteer:

Bericht door markro »

hekkie schreef:Hoi Marco,

Marjan
Van dag 27 is de reisverslagtekst nu ook geplaatst.
Marco.

Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer