Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Garfieldfiguurtjes in SF, SLC en LV?
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Garfieldfiguurtjes in SF, SLC en LV?
Hallo allemaal,
Over iets meer dan twee maanden vertrekken we voor de tweede keer naar het zuidwesten.
Ik ben nu dan ook al druk bezig met het bij elkaar zoeken van adresjes en andere dingen die we echt niet mogen missen.
Nu is er toch iets wat ik niet kan vinden op internet. Sinds een paar jaar spaar ik garfield figuurtjes. De figuurtjes die hier in nederland te krijgen zijn heb ik allemaal. Dus ik bestel ze nu via ebay en het viel me op dat bijna alles uit amerika komt.
Weten jullie misschien waar ik ze kan kopen? Ik kan me van vorige keer helemaal niet herinneren dat ik ze tegen ben gekomen, maar heb er toen ook niet zo opgelet.
Alvast bedankt!
Groetjes Ilse
Over iets meer dan twee maanden vertrekken we voor de tweede keer naar het zuidwesten.
Ik ben nu dan ook al druk bezig met het bij elkaar zoeken van adresjes en andere dingen die we echt niet mogen missen.
Nu is er toch iets wat ik niet kan vinden op internet. Sinds een paar jaar spaar ik garfield figuurtjes. De figuurtjes die hier in nederland te krijgen zijn heb ik allemaal. Dus ik bestel ze nu via ebay en het viel me op dat bijna alles uit amerika komt.
Weten jullie misschien waar ik ze kan kopen? Ik kan me van vorige keer helemaal niet herinneren dat ik ze tegen ben gekomen, maar heb er toen ook niet zo opgelet.
Alvast bedankt!
Groetjes Ilse
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Garfieldfiguurtjes in SF, SLC en LV?
Ik ben Garfield regelmatig tegenkomen in kerstversieringen (die verzamel ik namelijk!). Als je dat leuk vind, zou ik zeker een bezoekje brengen aan een kerstwinkel, die vind je eigenlijk wel bijna overal in Amerika in de steden. Even zoeken met google voor een paar adressen, en dan rollen er wel wat winkels uit. Ik weet zeker dat ik ze dit jaar nog gezien heb in The Christmas Place in Pigeon Forge, TN.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Re: Garfieldfiguurtjes in SF, SLC en LV?
Dank je wel voor de tip! Ik heb even met google gezicht en heb er inderdaad een aantal gevonden.
Misschien krijg ik ooit nog eens mijn kerstboom vol
.
Misschien krijg ik ooit nog eens mijn kerstboom vol