Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips/advies nodig i.v.m. huisvesting in Californië

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
sixii
Amerika-newbie

Tips/advies nodig i.v.m. huisvesting in Californië

Bericht door sixii »

Gegroet :D

Eind februari vertrekken mijn vriendin en ik voor 3 maanden naar San Diego om daar 3 maanden lang fanatiek te gaan solliciteren.

We zijn niet rijk en dus zoeken we de goedkoopste manier om daar 3 maanden te verblijven zonder in een of ander ghetto te belanden.

Tot zover ben ik gekomen tot deze conclusies:

* Goedkoopste manier zou zijn om "sublets" te huren. Tijdelijke huurwoningen die zo voordelig als $700-$1000 p/m kunnen zijn.

* Een gemeubileerde kamer+badkamer huren. Kan ook rond de $500-$700.

Toch blijft het moeilijk regelen. Weet iemand misschien of er Nederlandse organisaties zijn die (net als reisbureaus) zulke deals voor je kunnen sluiten of tijdelijke woningen kunnen boeken/vinden?

Groetjes,

Dimitri
sixii
Amerika-newbie

Bericht door sixii »

Vraag 2 :)

Hoe kan ik erachter komen of er zoiets is als een 'Dutch Community' in San Diego?

Ik zou graag in contact komen met Nederlanders ter plekke voor wellicht wat advies en tips.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer