Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Front of Line (FOL) Pass Universal Studios nodig begin juni?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
GuidoWater
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Front of Line (FOL) Pass Universal Studios nodig begin juni?

Bericht door GuidoWater »

Wij hebben vorig jaar een front of the line ticket gekocht voor universal en hebben daar zeker geen spijt van gehad. Als ik nog een keer zou gaan zou ik hem zeker weer kopen ookal is het niet druk.

Het gevoel dat je nergens hoeft te wachten is zo lekker. Je hoeft je de heele dag niet te storen aan wachtrijen (ookal zijn ze maar 20 minuten) en je kunt overal zo doorlopen. Je hebt ook nog eens erg veel waar voor je geld omdat je de meeste atracties gewoon 2 keer kan doen wat absoluut de moeite waard is.

Ook handig is de "All you can eat" pas. Hiermee kan je bij de restaurantjes zoveel kopen als je wilt. Advies koop hem maar voor 1 persoon en loop gewoon 2 keer naar binnen. Wij als zuinige nederlanders vinden het helemaal niet erg om 2 keer te lopen als het gratis is toch :lol:
Kijk voor ons Amerika reis verslag op http://www.vandewateropreis.nl/! Je vind hier ook reisverslagen van onze andere reizen!
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Net terug van L.A. , op 22/7 Universal Studios gedaan.

Had ook lang getwijfeld of een F.O.L. pas nuttig zou zijn maar dan toch maar, online, een gewoon ticket gekocht, was 2 dagen inkom voor de prijs van 1 dag.

De langste wachttijd was slechts 10 minuten (vanaf 's middags 20 minuten maar dan hadden we de meeste attracties al achter de rug).

Zorg dat je om 9u in het park bent en eerst de populaire attracties doet (Studio Tour, de Simpsons, de Mummy, Jurassic Park).
Voor de andere zaken (3D film, 4D film, Waterworld, House of Horrors, ...) was er helemaal geen wachttijd !

Gevolg, we waren de eerste dag rond 16u al rond met alle attracties en shows en zijn zelfs geen 2e dag terug geweest !

Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Ik ben heel erg in twijfel over de Front of Line Pass.
Wij gaan op 24/8 naar Universal dat is op een maandag, ik kan via Viator.com aan Front of the line passes komen voor €80, de gewone pas is via dat bedrijf €47,15. Is dat de +/- €30,- extra waard?
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
viola
Amerikafan

Bericht door viola »

Echt doen die front in line pass!!!!!!
2009: (4 weken) Utah-Arizona-Nevada-Californie
2010: (10 dagen) NYC
2011: (4 weken) Illinois-Indiana-Kentucky-Tennessee-Mississippi-Alabama-Louisiana-Texas
2014: Dochter geboren
2015: (10 dagen) Florida
2019: (4 weken) Florida
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Oké,,, nog meer ervaringen?
kimmy
Amerikafan

Bericht door kimmy »

jep, ik zou het ook zeker doen!
wij zijn 20-07 geweest, met ook een FOL ticket, en heb er geen spijt van gehad.
Wij waren er meteen bij de opening van het park, en toen was het ook al aardig druk,
we hebben (zeker in de middag) veel gehad aan deze pas, heerlijk om zo door te kunnen lopen.
ook al is de wachttijd maar 15 of 20 minuten, als dit bij elk atractie is, loopt de totale
wachttijd erg op! zonde van de tijd, vind ik.
red_princess
Amerika-ontdekker

Bericht door red_princess »

Heej,

Wij gaan ook 24 augustus met zn viertjes naar Universal! Ik heb na alle berichten toch maar geen FOL passen aangeschaft.... hoop dat ik daar geen spijt van krijg!
Oktober 2007: Miami
November 2008: Washington, Atlantic City, Amish, Boston en New York
Augustus 2009: Zuidwesten USA & Hawaii
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Het is een keuze die je maakt. Ook bij ons waren de wachttijden vorig jaar niet bijster lang. The Simpsons Ride had de langste wachttijden, geloof rond de 30 min. Toch waren wij achteraf blij dat we de FOL Pas hadden. Wij hoefden nu nergens te wachten en konden steeds zo doorlopen. Ook dat is ons wat waard want zo'n dag is toch vermoeiend en bestaat uit veel slenteren en wachten.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

red_princess schreef:Heej,

Wij gaan ook 24 augustus met zn viertjes naar Universal! Ik heb na alle berichten toch maar geen FOL passen aangeschaft.... hoop dat ik daar geen spijt van krijg!
Gezellig :wink:
Heb je een reisplan... even kijken of we elkaar nog ergens anders ontmoeten dan in Universal...
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

We gaan in de vakantie beslissen of we de FOL passen kopen ja/nee.
Wij moeten die ochtend namelijk ook nog de camper inleveren....
Lucia
Amerika-ontdekker

Bericht door Lucia »

Voor degenen die nog mogen: wij zijn gisteren naar Universal geweest en hebben FOL-passen aangeschaft. Duur, maar nodig, want het was ontzettend druk (zaterdag). Wachttijden waren over het algemeen 45 minuten per attractie. We wilden ook de all-you-can-eat-pass nemen, maar zagen er toch maar vanaf. Maar goed ook, want ook bij alle eetgelegenheden was het enorm druk met lange wachtrijen. Wij hebben alleen maar wat snacks op (ook niet zo erg), dus een tip: neem je eigen broodje mee (drinken is makkelijker verkrijgbaar).
Groet Lucia.
http://www.7-sisters.nl http://malunijo.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sing
Amerikafan

Bericht door Sing »

Mag je hier wel je eigen broodjes meenemen? Vorig jaar waren wij naar Six Flags geweest bij New York en daar hebben ze onze tas gecontroleerd, en de donuts die we hadden meegenomen (geen brood in de minisupermarkt:)) moesten we weg gooien!

Ook moesten we elke keer de tas in een kluisje doen alvorens een attractie binnen te gaan, is dat hier ook zo? Of kun je die gewoon in bakken gooien net als hier in NL?
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Volgens mij mag je geen eten en drinken meenemen naar Universal.
Lucia
Amerika-ontdekker

Bericht door Lucia »

Ik weet het eigenlijk niet. Er wordt wel een blik in je tas geworpen, maar heel vluchtig (bij mij althans). Ik kreeg van mijn oom die hier woont ook niet de indruk dat je niets mee mag nemen. Als dat inderdaad zo is mogen ze wel betere voorzieningen treffen. Het klopt dat je bij sommige rides je tas in een locker moet stoppen: ook die zijn druk. Buggy's e.d. kun je op speciale plekken parkeren. Bij de Simpsonsride zit je in een karretje in een kamertje en mag je je spullen in dat kamertje achterlaten. Daar kan dan verder niemand bij.
Groet Lucia.
http://www.7-sisters.nl http://malunijo.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ElBa
Amerika-ontdekker

Bericht door ElBa »

1250 schreef:
red_princess schreef:Heej,

Gezellig :wink:
Heb je een reisplan... even kijken of we elkaar nog ergens anders ontmoeten dan in Universal...

haha gezellig! Wij zijn ook van de partij! :beerchug:

Ik was trouwens niet van plan om een FOL aan te schaffen. Op een maandag tegen het eind van het seizoen zal het toch wel iets rustiger zijn...?
Bravy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Bravy »

Aangaande de Front Of Line Pass (FOL): Het zal ervan af hangen op welke dag je in Universal Studios bent. Wij waren er op zondag 2 augustus en toen liepen de wachttijden op tot meer dan een uur. Was dus blij dat ik die FOL wel had. We arriveerden om 10 uur en om 20:30 uur hadden we zo'n beetje alles gehad. Lekker op z'n gemakkie.
Ik denk dat op zaterdag, zondag en feestdagen het drukker zal zijn dan de andere dagen, en dan kan zo'n FOL geen overbodige luxe zijn.
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: W Australië
2026: Alaska
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Hallo allemaal,

Wij vertrekken morgen naar LA.
Is het raadzaam om nog via internet hier in Nederland een FOL-pas te kopen voor Universal-Seaworld-Disney of kunnen we dat beter doen aan de kassa's daar???
Wacht op jullie reacties :) .

Bij voorbaat dank alvast!

Groetjes, Anita
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hè ???? Ik dacht even gaan Monique en Albert morgen naar LA, daar weet ik niets van???? :D

Marjon
Kreijkes
Amerika-newbie

Bericht door Kreijkes »

Nee, dat klopt. Wij (de Kreijkes) gaan naar LA.
Ik (Anita) en Monique van Nieuwenoord zijn bijna een setje en loggen bij elkaar in als dat zo uitkomt.
Vandaar.... de verwarring, die ik me kan voorstellen bij het forum.
De vraag komt dus van "verse" Amerikagangers en daar kun je Monique en Albert niet meer onder rekenen, toch???
Hoor graag wat ik het beste kan doen i.v.m. de FOL-passen.
We gaan met 4 personen.

Groetjes, Anita
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Er worden er maar een bepaald aantal van uitgegeven op een dag. Dus als je te laat komt, is het gewoon gedaan. Hoeveel er op een dag uitgedeeld worden, en wanneer ze gemiddeld uitverkocht zijn, daar heb ik geen idee van.

Je mag trouwens je eigen brood niet mee in het park nemen. Wij hebben ons lunchpakket mogen weggooien. (Werd gecontroleerd)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer