Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar overnachten tussen Death Valley en Yosemite
Waar overnachten tussen Death Valley en Yosemite
Wij vertrekken over enkele dagen naar de VS en hebben net nog wat last minute aanpassingen gedaan. We zouden nu van Death Valley naar Yosemite willen rijden (Yosemite binnenrijden via de oostelijke ingang, Tioga Pass Road). Waar kunnen het best overnachten tijdens deze rit?
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Re: Waar overnachten tussen Death Valley en Yosemite
Hi,
We zitten nu in Kanab en gaan morgen naar Vegas en daarna die kant op.
Wij hebben gekozen voor Bishop (Elms Motel), maar Lee Vining, Mammoth Lakes of Big Pine zou ook kunnen.
Check tegen die tijd ons weblog. Daar zullen we melden hoe het bevallen is.
Have Fun
Bert en Hilda
We zitten nu in Kanab en gaan morgen naar Vegas en daarna die kant op.
Wij hebben gekozen voor Bishop (Elms Motel), maar Lee Vining, Mammoth Lakes of Big Pine zou ook kunnen.
Check tegen die tijd ons weblog. Daar zullen we melden hoe het bevallen is.
Have Fun
Bert en Hilda
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij hebben ook in Bishop overnacht, hebben toen het Holiday Inn Express via Hotwire gewonnen. Simpel hotel, maar wel schoon en een grote kamer.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Mammoth Lakes is ook een optie. Bijv. in Motel 6. Prima overnachtingsplek voor een redelijke prijs.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Zelf heb ik al eens overnacht in Mammoth Lakes en Lee Vining op dit traject. Een volgende keer zou ik kiezen voor Bishop. Vorig jaar zomer toen we er doorheen reden vonden we het jammer dat we daar niet bleven. Het stadje ziet er gezellig uit. Stukken beter dan Lee Vining en Mammoth Lakes.
Roland
Roland
-
- Amerikakenner
Wij hebben indertijd voor Mammoth Lakes gekozen. Aardig plaatsje. Je kunt in de omgeving mooie wandelingen maken naar bijv. Rainbow Fall en Devil's Postpile.
Zeer de moeite waard.
Zeer de moeite waard.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vertrek uit Death Valley neem ik aan, dus daar eerst overnachten?Weps schreef:Wij vertrekken over enkele dagen naar de VS en hebben net nog wat last minute aanpassingen gedaan. We zouden nu van Death Valley naar Yosemite willen rijden (Yosemite binnenrijden via de oostelijke ingang, Tioga Pass Road). Waar kunnen het best overnachten tijdens deze rit?
Mammoth lakes is een leuke plek, hoewel ik zelf liever wat verder door rij naar Lee Vining,is wat dichter bij Yosemite.
Het hangt er denk ik ook vanaf wat je onderweg nog wilt zien en doen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zo ver mogelijk doorrijden. Wij zijn 2 keer tot aan Mammtoth Lakes gereden, met nog een bezoek aan de Alabama Hills, maar je kunt makkelijk nog een stukje verder rijden, tot Lee Vining, met een bezoek aan Mono Lake tegen zonsondergang.
Dan ben je de volgende dag lekker op tijd in Yosemite.
Marianne
Dan ben je de volgende dag lekker op tijd in Yosemite.
Marianne
absoluut Mammoth Lake. je hebt daar hele mooie meertjes. geweldig daar.
oh ja, wel ff stoppen bij de Nederlandse bakker in Bishop. best lachen om te zien. zit midden in het dorp, je rijdt er langsaf.
oh ja, wel ff stoppen bij de Nederlandse bakker in Bishop. best lachen om te zien. zit midden in het dorp, je rijdt er langsaf.
Bedankt voor de antwoorden allemaal! Ben nu naarstig opzoek naar een slaapplaats in Mammoth Lakes. 

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Motel6 die Marjan noemde is ons ook prima bevallen. Het is heel basic, maar betaalbaar (en dat is niet alles in ML). Ertegenover zit een prima restaurant (Perry's Cafe) zowel voor het ontbijt als voor het avondeten.
Ik moet bekennen dat ik nog nooit een meer bij ML heb gezien, wij zijn er alleen geweest om te overnachten en een volgende keer zou ik kiezen voor Lee Vining (vanwege die zondergang bij Mono Lake).
Marianne
Ik moet bekennen dat ik nog nooit een meer bij ML heb gezien, wij zijn er alleen geweest om te overnachten en een volgende keer zou ik kiezen voor Lee Vining (vanwege die zondergang bij Mono Lake).
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 15 sep 2009, 09:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikafan
Ben het eens met Marianne om zover mogelijk door te rijden, zodat je de volgende dag dichtbij Yosemite bent. Wij hebben overnacht in Lee Vining, je hebt daar een paar motels. Prachtig uitzicht op Mono Lake, als je tijd over hebt kun je Bodie Ghost Town nog meepikken...
Wij hadden ook nog een riviertje rechts beneden ontdekt waar je naartoe kon lopen. Heerlijk om daar eind van de dag even te zitten met je voeten in het koude water! Biertje/wijntje meenemen.... ohhh ik wil weer terug!!
Oh ja en wat die Nederlandse Bakker betreft in Bishop: écht even naar binnen gaan (Erik Schats) aan de linkerkant van de weg. Erik himself liep er toevallig rond en wij hebben hem aangesproken.. vond hij zó leuk dat we een privé rondleiding kregen en van alles moesten proeven en kregen allemaal lekkere broodjes mee! We kwamen haast niet van hem af!
Marjolein
Wij hadden ook nog een riviertje rechts beneden ontdekt waar je naartoe kon lopen. Heerlijk om daar eind van de dag even te zitten met je voeten in het koude water! Biertje/wijntje meenemen.... ohhh ik wil weer terug!!

Oh ja en wat die Nederlandse Bakker betreft in Bishop: écht even naar binnen gaan (Erik Schats) aan de linkerkant van de weg. Erik himself liep er toevallig rond en wij hebben hem aangesproken.. vond hij zó leuk dat we een privé rondleiding kregen en van alles moesten proeven en kregen allemaal lekkere broodjes mee! We kwamen haast niet van hem af!

Marjolein
-
- Amerikakenner
Mijdt de lokale Travelodge. Dat is echt een bende.Weps schreef:Bedankt voor de antwoorden allemaal! Ben nu naarstig opzoek naar een slaapplaats in Mammoth Lakes.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Als je niet teveel eisen stelt qua luxe kan ik je Motel 6 van harte aanbevelen. Ik heb er ook geslapen en net als Marianne gegeten bij het Perry's Café.Weps schreef:Bedankt voor de antwoorden allemaal! Ben nu naarstig opzoek naar een slaapplaats in Mammoth Lakes.

Roland
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
ik heb gister het sierra lodge gereserveerd voor ik dacht 72 dollar per nacht. zit in het centrum van mammoth lakes , vorige keer heb ik in austria hof geslapen maar de is een stukje duurder. let wel op beren haha vorige keer zat ik te vissen in een meer en kwam er een beer buurten! wel leuk voor de fotos en de film 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1215 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 7 Reacties