Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis melle18: aug 2010, nog maar 2 weken!
Re: Reis melle18: aug 2010
Even een update, ook al heb ik nog geen vlucht, ik ga vrolijk door met boeken van de hotels
dag 1 ma 9 aug -LA twijfel over orchid suites/magic castle/ holiday inn express walk of fame
dag 2 di LA
dag 3 wo LA
dag 4 do LA-Blythe e.o.
dag 5 vrij Blythe-Sedona twijfel over kings ransom, sugar loaf, super8 of days inn
dag 6 zat Sedona-GC Bright Angel Lodge 2 cabins
dag 7 zon GC-Page wil eigenlijk BW arizonainn maar zou alleen suites hebben in de zomermaanden?
dag 8 ma Page
dag 9 di Page-Monument Valley Gouldings cabin
dag 10 wo Monument Valley-Moab Castillo de las Rocas condo via http://www.moabcondorentals.com
dag 11 do Moab
dag 12 vrij Moab
dag 13 zat Moab-Torrey Austin Chuckwagon
dag 14 zon Torrey-Bryce twijfel over cabin of BW
dag 15 ma Bryce-Zion zion park inn zit vol op de dinsdag, evt canyon ranch
dag 16 di Zion
dag 17 wo Zion-LV wacht op hotwire/priceline
dag 18 do LV
dag 19 vrij LV-Bishop nog geen idee
dag 20 zat Bishop-Yos Curry Village cabin with bath
dag 21 zon Yos
dag 22 ma Yos-SF wacht op hotwire/priceline
dag 23 di SF
dag 24 wo SF
dag 25 do SF-huis
In zwart de accomodaties die al geboekt zijn, in rood waar we nog over twijfelen. Als iemand nog tips heeft voor die nachten dan hoor ik ze heel graag!
dag 1 ma 9 aug -LA twijfel over orchid suites/magic castle/ holiday inn express walk of fame
dag 2 di LA
dag 3 wo LA
dag 4 do LA-Blythe e.o.
dag 5 vrij Blythe-Sedona twijfel over kings ransom, sugar loaf, super8 of days inn
dag 6 zat Sedona-GC Bright Angel Lodge 2 cabins
dag 7 zon GC-Page wil eigenlijk BW arizonainn maar zou alleen suites hebben in de zomermaanden?
dag 8 ma Page
dag 9 di Page-Monument Valley Gouldings cabin
dag 10 wo Monument Valley-Moab Castillo de las Rocas condo via http://www.moabcondorentals.com
dag 11 do Moab
dag 12 vrij Moab
dag 13 zat Moab-Torrey Austin Chuckwagon
dag 14 zon Torrey-Bryce twijfel over cabin of BW
dag 15 ma Bryce-Zion zion park inn zit vol op de dinsdag, evt canyon ranch
dag 16 di Zion
dag 17 wo Zion-LV wacht op hotwire/priceline
dag 18 do LV
dag 19 vrij LV-Bishop nog geen idee
dag 20 zat Bishop-Yos Curry Village cabin with bath
dag 21 zon Yos
dag 22 ma Yos-SF wacht op hotwire/priceline
dag 23 di SF
dag 24 wo SF
dag 25 do SF-huis
In zwart de accomodaties die al geboekt zijn, in rood waar we nog over twijfelen. Als iemand nog tips heeft voor die nachten dan hoor ik ze heel graag!
Laatst gewijzigd door melle18 op 25 nov 2009, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.

In Sedona hebben wij vorig jaar in Kings Ransom geslapen. Zeer ruime kamers, leuk zwembad, lekker restaurant. Prijs kwaliteit is zeer goed.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hallo,
voor SF en LV schrijf je Hotwire/Priceline. Die kan je ook gebruiken voor LA.
Wij hadden in LA eerst de orchid suites geboekt (als back up boeking) en zijn dan blijven proberen via priceline (4 sterren - hollywood: waren maar 2 hotels, het renaissance of het roosevelt). Enkele dagen voor afreis hebben we het renaissance te pakken gekregen en de eerdere boeking geannuleerd. Is ons heel goed bevallen!
Voor Bryce hebben wij gelogeerd in het vlakbij gelegen dorpje Tropic (5 mijl van de ingang of zo) in een klein maar knus motel: Bybee's steppingstone motel. Weet wel niet of je zoiets zoekt of liever de grotere BW hebt. In het dorp zijn nog veel andere motels/cabins; een supermarkt en twee restaurants. Dat is het zo wat.
Voor Zion raden veel mensen de Desert Pearl inn aan. Wij zaten in het Zion Park motel, ok maar niet echt een aanrader.
groetjes, elke
voor SF en LV schrijf je Hotwire/Priceline. Die kan je ook gebruiken voor LA.
Wij hadden in LA eerst de orchid suites geboekt (als back up boeking) en zijn dan blijven proberen via priceline (4 sterren - hollywood: waren maar 2 hotels, het renaissance of het roosevelt). Enkele dagen voor afreis hebben we het renaissance te pakken gekregen en de eerdere boeking geannuleerd. Is ons heel goed bevallen!
Voor Bryce hebben wij gelogeerd in het vlakbij gelegen dorpje Tropic (5 mijl van de ingang of zo) in een klein maar knus motel: Bybee's steppingstone motel. Weet wel niet of je zoiets zoekt of liever de grotere BW hebt. In het dorp zijn nog veel andere motels/cabins; een supermarkt en twee restaurants. Dat is het zo wat.
Voor Zion raden veel mensen de Desert Pearl inn aan. Wij zaten in het Zion Park motel, ok maar niet echt een aanrader.
groetjes, elke
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
In Sedona kan ik de Best Western Inn of Sedona aanraden. Zeer mooi uitzicht op de rode rotsen en lekker ontbijt voor een schappelijke prijs.
In LA zou ik voor de Orchid Suites gaan, velen op dit forum zijn je al voor gegaan en ik hoor louter positieve verhalen.
In Page hebben wij in het Best Western at Lake Powell gezeten. Prima hotel voor prima prijs en lekker ontbijt.
Voor San Francisco kun je via Priceline of Hotwire meestal het Hyatt@Fisherman's Wharf scoren voor 69 USD per nacht. Daar komt dan nog wel 45 USD parkeerkosten per nacht bij, maar gezien de locatie en het hotel is dit nog steeds een prima prijs. Wij hadden het geluk dat we 2 nachten gratis parkeren hebben gekregen, doordat er de laatste dag demonstraties voor het hotel waren om kwart over 7 's morgens. Geluk bij een ongeluk zal ik maar zeggen.
In LA zou ik voor de Orchid Suites gaan, velen op dit forum zijn je al voor gegaan en ik hoor louter positieve verhalen.
In Page hebben wij in het Best Western at Lake Powell gezeten. Prima hotel voor prima prijs en lekker ontbijt.
Voor San Francisco kun je via Priceline of Hotwire meestal het Hyatt@Fisherman's Wharf scoren voor 69 USD per nacht. Daar komt dan nog wel 45 USD parkeerkosten per nacht bij, maar gezien de locatie en het hotel is dit nog steeds een prima prijs. Wij hadden het geluk dat we 2 nachten gratis parkeren hebben gekregen, doordat er de laatste dag demonstraties voor het hotel waren om kwart over 7 's morgens. Geluk bij een ongeluk zal ik maar zeggen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijk je bij de site van BW? Ik zie allerlei soorten kamers staan, dat moet wel lukken. Ik vind het ook een prima hotel, alleen over het personeel waren wij niet erg te spreken (zie ons 2008-verslag). Schijnt een algemeen probleem te zijn in Page.melle18 schreef: dag 7 zon GC-Page wil eigenlijk BW arizonainn maar zou alleen suites hebben in de zomermaanden?
De Desert Pearl Inn is een nog veel betere keus!melle18 schreef:dag 15 ma Bryce-Zion zion park inn zit vol op de dinsdag, evt canyon ranch
Marianne
@Marianne: ik was niet helemaal duidelijk over BW in Page, ze hebben of alleen maar Kingbed kamers voor 2 personen of alleen maar suites voor 4. Ik heb het net weer geprobeerd en het blijkt te hangen op onze 2e datum de 16e aug wat een maandag is. Is vast onderdeel van dezelfde tour die BW hotels opboekt waardoor ik niet in de Zion park inn op een dinsdag kan
Over Springdale gesproken: Het was me niet ontgaan dat jij een grote fan van de Desert pearl inn bent
ik vind het voor ons gewoon wat prijzig, zeker omdat we ook al andere prijzige nachten hebben (Moab, GC)

Over Springdale gesproken: Het was me niet ontgaan dat jij een grote fan van de Desert pearl inn bent

ik vind het voor ons gewoon wat prijzig, zeker omdat we ook al andere prijzige nachten hebben (Moab, GC)

Wij hebben in 2008 in de desert pearl inn geslapen voor twee nachten, een prachtig hotel.melle18 schreef: Over Springdale gesproken: Het was me niet ontgaan dat jij een grote fan van de Desert pearl inn bent![]()
![]()
Dit jaar sliepen wij in het canyon ranch motel,er net tegenover, niet zo een luxe als de desert pearl maar ruim voldoende voor ons.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
@elkur: bedankt voor de tip van priceline voor LA
@ Ciska: dank voor de positieve review van Kings ransom. Het blijft altijd moeilijk om al die verschillende tripadvisor review op waarde te schatten.
@MichelH: wij hopen inderdaad op Hyatt of een vergelijkbaar hotel in SF. Omdat wij eindigen in SF willen we eigenlijk de auto al eerder inleveren. Scheelt meteen het parkeergeld uit.
@Dude: wij hebben Canyon ranch al een tijdje geleden gemaild maar nog geen reactie.
Het grappige is dat voor sommige hotels het nog veel te vroeg is om te boeken terwijl anderen al vol zitten.
Overigens heb ik weer een beetje zitten te twijfelen over de route: moeten we het allemaal sneller doen zodat we de kustweg nog kunnen doen en eindigen in LA?
@ Ciska: dank voor de positieve review van Kings ransom. Het blijft altijd moeilijk om al die verschillende tripadvisor review op waarde te schatten.
@MichelH: wij hopen inderdaad op Hyatt of een vergelijkbaar hotel in SF. Omdat wij eindigen in SF willen we eigenlijk de auto al eerder inleveren. Scheelt meteen het parkeergeld uit.
@Dude: wij hebben Canyon ranch al een tijdje geleden gemaild maar nog geen reactie.
Het grappige is dat voor sommige hotels het nog veel te vroeg is om te boeken terwijl anderen al vol zitten.
Overigens heb ik weer een beetje zitten te twijfelen over de route: moeten we het allemaal sneller doen zodat we de kustweg nog kunnen doen en eindigen in LA?

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Heel herkenbaar die twijfels! Naast dat de route 1 van SF naar LA echt de moeite waard is, heb je ook het voordeel van de auto die je op dezelfde plek inlevert; dat scheelt vaak toch wel wat dollars!
Gr, Gerben
-
- Amerikakenner
Yep, das waar. Las vegas-LA scheelt wel dollars, excuus.
Over route 1 kan je heel veel teruglezen hier, twijfelde bij onze trip in 2008 ook, uiteindelijk wel gedaan. Eerste stuk zeker de moeite waard (Big Sur!), 2e deel minder.
Succes!
Over route 1 kan je heel veel teruglezen hier, twijfelde bij onze trip in 2008 ook, uiteindelijk wel gedaan. Eerste stuk zeker de moeite waard (Big Sur!), 2e deel minder.
Succes!
Gr, Gerben
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Melle,
Ik keek gisteren naar de beschikbaarheid van de cabins in Curry village(yosemite)en de dagen dat wij willen in augustus 2010 waren er alleen nog tenten beschikbaar. Heb jij al gekeken of jullie data nog vrij zijn?
Ik denk er over om nu net buiten het park in oakhurst of mariposa te gaan zoeken. Dit is ook via priceline mogelijk.
Ik keek gisteren naar de beschikbaarheid van de cabins in Curry village(yosemite)en de dagen dat wij willen in augustus 2010 waren er alleen nog tenten beschikbaar. Heb jij al gekeken of jullie data nog vrij zijn?
Ik denk er over om nu net buiten het park in oakhurst of mariposa te gaan zoeken. Dit is ook via priceline mogelijk.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
@asv60: Waarom niet gewoon een tent? Is erg leuk, en heel cenrtaal gelegen. Vanuit Mariposa of Oakhurst ben je 1 tot 1,5 uur onderweg voor je in de vallei bent, en dat meerdere keren, afhankelijk van hoe lang je in het park bent.
Je kunt ook altijd een tent reserveren en eventueel later voor iets anders in het park omruilen als er iets beters beschikbaar komt. Vaak wordt er nog wel iets geannuleerd.
Als je via priceline iets boekt, kun je niet anuleren, hou daar ook rekening mee.
@Gerben,
Ook tussen CA en NV heb je geen drop off kosten.
@Melle: de kust is prachtig, maar het lijkt me erg moeilijk om nog iets te schrappen in je route. Je zou eventueel in een keer van LA naar de GC kunnen rijden. Dan mis je Sedona. Een dag minder Page zou ook nog kunnen. Ik zou zelf nog een dag tussen Las Vegas en Yosemite plannen of nog een dag in Yosemite zelf. Heb ik waarschijnlijk allemaal al eerder gezegd ...
Voor Springdale lijkt mij de Canyon ranch een prima, betaalbare optie! Ligt uitstekend (met uitzicht op de Desert Pearl Inn
)
Marianne
Je kunt ook altijd een tent reserveren en eventueel later voor iets anders in het park omruilen als er iets beters beschikbaar komt. Vaak wordt er nog wel iets geannuleerd.
Als je via priceline iets boekt, kun je niet anuleren, hou daar ook rekening mee.
@Gerben,
Ook tussen CA en NV heb je geen drop off kosten.
@Melle: de kust is prachtig, maar het lijkt me erg moeilijk om nog iets te schrappen in je route. Je zou eventueel in een keer van LA naar de GC kunnen rijden. Dan mis je Sedona. Een dag minder Page zou ook nog kunnen. Ik zou zelf nog een dag tussen Las Vegas en Yosemite plannen of nog een dag in Yosemite zelf. Heb ik waarschijnlijk allemaal al eerder gezegd ...
Voor Springdale lijkt mij de Canyon ranch een prima, betaalbare optie! Ligt uitstekend (met uitzicht op de Desert Pearl Inn

Marianne
-
- Amerikakenner
Didn’t know that, heb toch links en rechts gehoord dat als je je auto in een andere staat inlevert je extra moet betalen. Hield er bij mn 2e trip zelfs rekening mee...?! Weten we dan ook weer.. Sorry Melle, beetje
dit..

Gr, Gerben
@asv60: wij hebben al maanden geleden geboekt. ik heb meerdere boekingen voor verschillende route-opties. Ze varieren ook allemaal, 1 boeking is cabin with bath, 1 cabin zonder bath en 1 housekeeping tent river unit. Als wij uit onze route zijn, kan ik je misschien een andere boeking overdoen
Dat kan waarschijnlijk niet maar je kunt natuurlijk wel net bellen nadat ik geannuileerd heb. welke data willen jullie?
@Marianne: ik had nog eens naar de route van jokaluma gekeken en die presteerde het om in een dag minder dan wij hebben dagen dezelfde route te doen maar dan een rondje eindigend met 3 nachten LA en beginnend met 3 nachten San Diego. Zij hebben wel maar 1 nacht LV en Yosemite gedaan, 2 nachten SF, en MV en Bryce als overnachtingsplaats overgeslagen.
Ik heb net trouwens bedacht dat wij met name wel bereid zijn duurder te slapen als we 2 slaapkamers hebben: net cabin ipv kamer in Austins Chuckwagon in Torrey geboekt voor 135 ipv 87 dollar
Misschien wordt het toch wel desert pearl inn hoor, het is nu toch allemaal nog virtueel geld

@Marianne: ik had nog eens naar de route van jokaluma gekeken en die presteerde het om in een dag minder dan wij hebben dagen dezelfde route te doen maar dan een rondje eindigend met 3 nachten LA en beginnend met 3 nachten San Diego. Zij hebben wel maar 1 nacht LV en Yosemite gedaan, 2 nachten SF, en MV en Bryce als overnachtingsplaats overgeslagen.
Ik heb net trouwens bedacht dat wij met name wel bereid zijn duurder te slapen als we 2 slaapkamers hebben: net cabin ipv kamer in Austins Chuckwagon in Torrey geboekt voor 135 ipv 87 dollar

Misschien wordt het toch wel desert pearl inn hoor, het is nu toch allemaal nog virtueel geld

- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Super 8 is een prima motel. Daar is al eens een topic over geweest.:melle18 schreef: dag 5 vrij Blythe-Sedona twijfel over kings ransom, sugar loaf, super8 of days inn
viewtopic.php?f=7&t=24834
Lijkt het je niks om in Death Valley te overnachten? Is echt een superervaring.melle18 schreef:dag 19 vrij LV-Bishop nog geen idee
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
ja, dat topic over super8 in Sedona ken ik
We hebben bewust besloten niet in Death Valley te overnachten. We hebben het idee dat we daar onze kinderen die veel moeite met hitte hebben, geen plezier mee doen

We hebben bewust besloten niet in Death Valley te overnachten. We hebben het idee dat we daar onze kinderen die veel moeite met hitte hebben, geen plezier mee doen

Hi Melle,
Leuk om zo je planning te lezen!
Misschien kun je ook nog direct bij een Amerikaanse luchtvaartmaatschappij boeken? De dollar staat gunstig nu tenslotte. Heb er zelf op gekeken (ben net terug uit NY) en het scheelde wel iets. Er kwamen nog wel reserveringskosten bij waardoor het uiteindelijk weinig scheelde met KLM. Maar wellicht dat het naar LA wel goedkoper is. Als je gewoon via de Amerikaanse sites gaat kijken kom je vanzelf uit bij een totaal kostenoverzicht.
Super dat je SFO bewaart voor het laatst, deze stad is echt te gek!! Wij zijn er 6 dagen geweest, 3 aan het begin en 3 aan het einde.
We hebben ook overnacht in Death Valley, was wel een bijzondere ervaring. Wel heet inderdaad, maar het idee van daar overnachten met mooie zonsondergang en opgang had ook wel wat.
Groetjes,
Lineke
Leuk om zo je planning te lezen!
Misschien kun je ook nog direct bij een Amerikaanse luchtvaartmaatschappij boeken? De dollar staat gunstig nu tenslotte. Heb er zelf op gekeken (ben net terug uit NY) en het scheelde wel iets. Er kwamen nog wel reserveringskosten bij waardoor het uiteindelijk weinig scheelde met KLM. Maar wellicht dat het naar LA wel goedkoper is. Als je gewoon via de Amerikaanse sites gaat kijken kom je vanzelf uit bij een totaal kostenoverzicht.
Super dat je SFO bewaart voor het laatst, deze stad is echt te gek!! Wij zijn er 6 dagen geweest, 3 aan het begin en 3 aan het einde.
We hebben ook overnacht in Death Valley, was wel een bijzondere ervaring. Wel heet inderdaad, maar het idee van daar overnachten met mooie zonsondergang en opgang had ook wel wat.
Groetjes,
Lineke
2007 3 weken rondreis westen USA
2009 5 dagen NYC
2009 5 dagen NYC
ik ben lekker bezig: zag vandaag een vlucht langskomen via amsterdam met continental voor 590 euro!!! Enige drawback was 1 dag later heenvliegen en 's ochtends vroeg om half 8 terug. De hele dag bleef vlucht aanwezig. had ik net na paar keer met echtgenoot heen en weer bellen, besloten om het toch maar te doen, was vlucht weer 1000 euro. Duidelijk een fout bij continental maar ik kon zover doorklikken dat het me vast gelukt was

heb net bij orbitz nog wel tegen het lage tarief kunnen boeken. Heel raar: ook bij orbitz kreeg ik in eerste instantie het hoge bedrag, toen ik de heenvlucht apart koos, kreeg ik de vlucht opeens nog wel voor het lagere tarief. Ik heb al een email binnen van orbitz, vraag me wel af of ze het geheel nog kunnen annuleren/wijzifen etc. Ik heb nu wel een vlucht met maar 2h07 overstap tijd in Houston. Toen ik later nog de 3h50 overstapvlucht probeerder, kreeg ik in eerste instantie ook nog de lagere prijs te zien maar na doorklikken, bleek de prijs toch niet meer aanwezig.
heb nu dus de vraag: wanneer weet ik zeker dat ik voor dit superlage tarief ook echt mag vliegen: krijg ik nog een email van continental zelf?
heb nu dus de vraag: wanneer weet ik zeker dat ik voor dit superlage tarief ook echt mag vliegen: krijg ik nog een email van continental zelf?

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 4563 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 9 Reacties