Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Canyonlands
Canyonlands
Prachtig park in Utah, vorig jaar geweest en wat gewandeld daar maar niet naar beneden. Weet iemand of die wandelingen naar beneden mooi zijn?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Canyonlands
Hoi Bart,Bart40 schreef:Prachtig park in Utah, vorig jaar geweest en wat gewandeld daar maar niet naar beneden. Weet iemand of die wandelingen naar beneden mooi zijn?
Over welk gedeelte van Canyonlands heb jij het hier, je hebt namelijk 3 verscjhillende gebieden.
1) Island in the Sky
2)The Needles
3)The Maze
Gr.
Rob
Re: Canyonlands
Hoi Bart,
Over welk gedeelte van Canyonlands heb jij het hier, je hebt namelijk 3 verscjhillende gebieden.
1) Island in the Sky
2)The Needles
3)The Maze
Gr.
Rob[/quote]
Hoi Rob,
Ja inderdaad daar heb je gelijk in, the Needles hebben we vorig jaar een dag gewandeld maar ik weet niet of je daar echt naar beneden kan. Ik had het idee van niet.
Maar ik bedoelde Island in the Sky, zag daar wat wandelingen die naar de rim gingen. Oa de Lathroptrail en de Gooseberry (die schijnt echt heel stijl te zijn) Ik had begrepen dat je via de Lathrop naar de Colorado kan lopen dus ik ben benieuwd hoe die wandeling is of andere wandelingen naar beneden.
1) Island in the Sky
2)The Needles
3)The Maze
Gr.
Rob[/quote]
Hoi Rob,
Ja inderdaad daar heb je gelijk in, the Needles hebben we vorig jaar een dag gewandeld maar ik weet niet of je daar echt naar beneden kan. Ik had het idee van niet.
Maar ik bedoelde Island in the Sky, zag daar wat wandelingen die naar de rim gingen. Oa de Lathroptrail en de Gooseberry (die schijnt echt heel stijl te zijn) Ik had begrepen dat je via de Lathrop naar de Colorado kan lopen dus ik ben benieuwd hoe die wandeling is of andere wandelingen naar beneden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1304 Weergaves
-
Laatste bericht door Lilo