Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis seb: rondreis tips gevraagd !
Reis seb: rondreis tips gevraagd !
hier is hem ! de voorlopige route ... maar graag mening van de experts !
dag 1 : aankomst LA, overnachting of direct doorrijden naar Kingman ? (nacht in LA ?)
dag 2 : LA - Kingman (513km) (nacht in Kingman Motel 6)
dag 3 : Kingman - Seligman - Williams - Grand Canyon (270km) (nacht GC in Bright Angel)
dag 4 : Grand Canyon (nacht GC in Bright Angel)
dag 5 : Grand Canyon - Cameron Trade Post - Monument V. (288km) (nacht MV in Goulding’s lodge)
dag 6 : Monument Vally - Antelope - Page (200km) (nacht in Lake Powell Day’s Inn)
dag 7 : Page - bezoek horseshoe bend / lake powell / Glen Dam (nacht in Lake Powell Day’s Inn)
dag 8 : Page - Bryce Canyon (250km) (nacht in Bryce Canyon Pines)
dag 9 : Bryce Canyon (nacht in Bryce Canyon Pines)
dag 10 : Bryce Canyon - Zion NP (200km) (Desert Pearl Inn)
dag 11 : Zion NP - Valley Of Fire - Las Vegas (320km) (nacht in Treasure Island)
dag 12 : Las Vegas (nacht in Treasure Island)
Dag 13 : Las Vegas - Death Valley - Lone Pine (455km) (nacht in Dow Villa Motel)
dag 14 : Lone Pine - Mammoth Lakes - Lee Vining (200km) (nacht in Lee Vining Lake View Lodge)
dag 15 : Yosemite (nacht in Yosemite ???? )
dag 16 : Yosemite - San Francisco (310km) (Columbus Motor Inn)
dag 17: San Francisco (Columbus Motor Inn)
dag 18 : San Francisco - Santa Cruz - Monterey (200km) (nacht in Monterey ????)
dag 19 : Monterey - Morro Bay (250km) (nacht in MB ?????)
dag 20 : Morro Bay - LA (350km) (nacht in LA ????)
dag 21 : LA - universal studio's (nacht in LA ????)
dag 22 : LA (nacht in LA ????)
dag 23 : Vertrek vanuit LA
De verblijfplaatsen heb ik zomaar via het net gevonden natuurlijk, misschien zijn er nog prijsgunstigere alternatieven in /rond de NP’s ?
Is er niet teveel tijd in LA, misschien best ergens anders die tijd inplannen ?
Tips welkom !
seb
dag 1 : aankomst LA, overnachting of direct doorrijden naar Kingman ? (nacht in LA ?)
dag 2 : LA - Kingman (513km) (nacht in Kingman Motel 6)
dag 3 : Kingman - Seligman - Williams - Grand Canyon (270km) (nacht GC in Bright Angel)
dag 4 : Grand Canyon (nacht GC in Bright Angel)
dag 5 : Grand Canyon - Cameron Trade Post - Monument V. (288km) (nacht MV in Goulding’s lodge)
dag 6 : Monument Vally - Antelope - Page (200km) (nacht in Lake Powell Day’s Inn)
dag 7 : Page - bezoek horseshoe bend / lake powell / Glen Dam (nacht in Lake Powell Day’s Inn)
dag 8 : Page - Bryce Canyon (250km) (nacht in Bryce Canyon Pines)
dag 9 : Bryce Canyon (nacht in Bryce Canyon Pines)
dag 10 : Bryce Canyon - Zion NP (200km) (Desert Pearl Inn)
dag 11 : Zion NP - Valley Of Fire - Las Vegas (320km) (nacht in Treasure Island)
dag 12 : Las Vegas (nacht in Treasure Island)
Dag 13 : Las Vegas - Death Valley - Lone Pine (455km) (nacht in Dow Villa Motel)
dag 14 : Lone Pine - Mammoth Lakes - Lee Vining (200km) (nacht in Lee Vining Lake View Lodge)
dag 15 : Yosemite (nacht in Yosemite ???? )
dag 16 : Yosemite - San Francisco (310km) (Columbus Motor Inn)
dag 17: San Francisco (Columbus Motor Inn)
dag 18 : San Francisco - Santa Cruz - Monterey (200km) (nacht in Monterey ????)
dag 19 : Monterey - Morro Bay (250km) (nacht in MB ?????)
dag 20 : Morro Bay - LA (350km) (nacht in LA ????)
dag 21 : LA - universal studio's (nacht in LA ????)
dag 22 : LA (nacht in LA ????)
dag 23 : Vertrek vanuit LA
De verblijfplaatsen heb ik zomaar via het net gevonden natuurlijk, misschien zijn er nog prijsgunstigere alternatieven in /rond de NP’s ?
Is er niet teveel tijd in LA, misschien best ergens anders die tijd inplannen ?
Tips welkom !
seb
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Re: rondreis tips gevraagd !
Denk het wel; wellicht Zion of Death Valley meer tijdgeven.seb schreef:Is er niet teveel tijd in LA, misschien best ergens anders die tijd inplannen
Zonder twijfel: overnachten in LA.seb schreef:dag 1 : aankomst LA overnachting of direct doorrijden naar Kingman
Verder mooie basistrip.
Gr, Gerben
Welke periode is de reis?
(Dat kan namelijk van invloed zijn op de toegankelijkheid van Yosemite)
Dag 1: niet direct doorrijden, dat wil je wel laten met een jetlag (en ophalen van huurauto e.d.)
Dag 9 & 10: ik ben meer liefhebber van Bryce dan van Zion, maar veel forumleden kiezen vaak 2 nachten Zion en 1 nacht Bryce, maar in Bryce kun je evengoed flink wandelen.
dag 13: kies je bewust voor geen overnachting in Death Valley? Lone Pine is absoluut niks mis mee, een prachtig dorp en mooie natuur in de Alabama Hills, maar je mist wel wat: sunset in Death Valley en ook meer tijd voor dit enorme park.
dag 15 - 17: je neemt in verhouding weinig tijd voor Yosemite en San Francisco.
Over het algemeen prima overnachtingkeuzes.
Johan
(Dat kan namelijk van invloed zijn op de toegankelijkheid van Yosemite)
Dag 1: niet direct doorrijden, dat wil je wel laten met een jetlag (en ophalen van huurauto e.d.)
Dag 9 & 10: ik ben meer liefhebber van Bryce dan van Zion, maar veel forumleden kiezen vaak 2 nachten Zion en 1 nacht Bryce, maar in Bryce kun je evengoed flink wandelen.
dag 13: kies je bewust voor geen overnachting in Death Valley? Lone Pine is absoluut niks mis mee, een prachtig dorp en mooie natuur in de Alabama Hills, maar je mist wel wat: sunset in Death Valley en ook meer tijd voor dit enorme park.
dag 15 - 17: je neemt in verhouding weinig tijd voor Yosemite en San Francisco.
Over het algemeen prima overnachtingkeuzes.
Johan
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Seb
Is er een speciale reden voor dat je vliegt op LA anders zou ik je adviseren om te vliegen naar Phoenix scheelt weer een dag rijden.
weet je zeker dat je naar Monument valley wilt rijden ik zou eerder naar Page gaan en die gewonnen dag voor Yosemite gebruiken want dat is erg kort.
En zeker een dag minder LA maar dit is natuurlijk persoonlijk wij vonden er weinig aan.
Misschien heb je wat aan ons verslag http://sander1602.reisdagboek.net/dagboek wij hebben een beetje hetzelfde rondje gedaan alleen zijn wij ook nog naar Moab geweest.
En als je nog vragen hebt stel ze gerust hier op dit forum wij hebben er erg veel aan gehad en hebben eigenlijk onze reis dmv dit forum gemaakt.
Gr Sander
Is er een speciale reden voor dat je vliegt op LA anders zou ik je adviseren om te vliegen naar Phoenix scheelt weer een dag rijden.
weet je zeker dat je naar Monument valley wilt rijden ik zou eerder naar Page gaan en die gewonnen dag voor Yosemite gebruiken want dat is erg kort.
En zeker een dag minder LA maar dit is natuurlijk persoonlijk wij vonden er weinig aan.
Misschien heb je wat aan ons verslag http://sander1602.reisdagboek.net/dagboek wij hebben een beetje hetzelfde rondje gedaan alleen zijn wij ook nog naar Moab geweest.
En als je nog vragen hebt stel ze gerust hier op dit forum wij hebben er erg veel aan gehad en hebben eigenlijk onze reis dmv dit forum gemaakt.
Gr Sander
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Reis seb: rondreis tips gevraagd !
Zoals al aangegeven Zion is te kort, daarvoor kan je een nacht LA inleveren, als je niet naar de pretparken wil is daar weinig te beleven en anders een nacht minder Bryce ten gunste van Zion.
Als je geen langs wandeling in de Grand Canyon wil doen zou dat eventueel ook een nacht minder kunnen.
Voor de rest een mooie route met voldoene tijd.
Als je geen langs wandeling in de Grand Canyon wil doen zou dat eventueel ook een nacht minder kunnen.
Voor de rest een mooie route met voldoene tijd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je in Lone Pine overnacht, waarom dan de volgende stop al in Lee Vining? Het is maar een paar uur rijden, je kunt dan beter doorrijden naar Yoxemite Valley. Voor accommodatie in het park kijk op http://www.yosemitepark.com .
In plaats van Lone Pine kun je een overnachting in Death Valley plannen, en dan is Lee Vining als volgende stop prima.
Ik ben zelf voor meer tijd in Yosemite en in Zion. Voor Page zou je ook aan één overnachting voldoende hebben, je kunt zowel Antelope Canyon en de Glen Canyon dam nog doen op de dag dat je uit MV vertrekt, zie ons 2008-verslag voor onze ervaringen.
Marianne
In plaats van Lone Pine kun je een overnachting in Death Valley plannen, en dan is Lee Vining als volgende stop prima.
Ik ben zelf voor meer tijd in Yosemite en in Zion. Voor Page zou je ook aan één overnachting voldoende hebben, je kunt zowel Antelope Canyon en de Glen Canyon dam nog doen op de dag dat je uit MV vertrekt, zie ons 2008-verslag voor onze ervaringen.
Marianne
-
- Amerikakenner
Het ziet er mooi uit!
Ik zou ook LA verminderen. Ten gunste van Zion, Yosemite of misschien zelfs Capitol Reef nog ertussen?
Ilona
Ik zou ook LA verminderen. Ten gunste van Zion, Yosemite of misschien zelfs Capitol Reef nog ertussen?
Ilona
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Tja alleen de rit naar Capitol Reef is al de moeite! Maar als je in Bryce en Zion wilt gaan wandelen dan kun je beter daar je tijd aan besteden. Ben je een echte auto rijder dan is Capitol Reef een echte aanrader.
Wel een prima basis heb je uitgestippeld trouwens. Wel eerst ff overnachten wat hier ook al gezegd wordt, in een keer door trek je echt niet
Wel een prima basis heb je uitgestippeld trouwens. Wel eerst ff overnachten wat hier ook al gezegd wordt, in een keer door trek je echt niet

Ik ben er normaal uit. hier is de route. Enkel nog de hotels zien te regelen ...
24 mei 1 Brussels -LA
25 mei 2 LA -Kingman
26 mei 3 Kingman -Grand Canyon NP
27 mei 4 Grand Canyon NP -Monument Valley NP
28 mei 5 Monument Valley -Page
29 mei 6 Page
30 mei 7 Page -Bryce Canyon NP
31 mei 8 Bryce Canyon NP -Zion NP
1 juni 9 Zion NP
2 juni 10 Zion NP -Las Vegas
3 juni 11 Las Vegas
4 juni 12 Las Vegas -Death Valley
5 juni 13 Death Valley -Lone Pine
6 juni 14 Lone Pine -Yosemite NP
7 juni 15 Yosemite NP
8 juni 16 Yosemite NP -San Francisco
9 juni 17 San Francisco
10 juni 18 San Francisco- Monterey
11 juni 19 Monterey -Morro Bay
12 juni 20 Morro Bay- LA
13 juni 21 LA
14 juni 22 LA
15 juni 23 LA -Brussels
24 mei 1 Brussels -LA
25 mei 2 LA -Kingman
26 mei 3 Kingman -Grand Canyon NP
27 mei 4 Grand Canyon NP -Monument Valley NP
28 mei 5 Monument Valley -Page
29 mei 6 Page
30 mei 7 Page -Bryce Canyon NP
31 mei 8 Bryce Canyon NP -Zion NP
1 juni 9 Zion NP
2 juni 10 Zion NP -Las Vegas
3 juni 11 Las Vegas
4 juni 12 Las Vegas -Death Valley
5 juni 13 Death Valley -Lone Pine
6 juni 14 Lone Pine -Yosemite NP
7 juni 15 Yosemite NP
8 juni 16 Yosemite NP -San Francisco
9 juni 17 San Francisco
10 juni 18 San Francisco- Monterey
11 juni 19 Monterey -Morro Bay
12 juni 20 Morro Bay- LA
13 juni 21 LA
14 juni 22 LA
15 juni 23 LA -Brussels
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is een prachtige route zo! Het enige wat ik zou veranderen is de overnachting bij Lone Pine; als je van Death Valley komt kun je makkelijk doorrijden tot aan Mammoth Lakes of Lee Vining. Kijk eens in ons 2006-verslag (vanaf 10 augustus) voor de route Las Vegas - Yosemite.
Een overnachting bij Lee Vining geeft je ook meer tijd voor het geval de Tioga Pass gesloten is; je kunt dan een andere pas nemen.
Marianne
Een overnachting bij Lee Vining geeft je ook meer tijd voor het geval de Tioga Pass gesloten is; je kunt dan een andere pas nemen.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 26 dec 2009, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
ik vraag me af dat je de route voor lone pine -yosemite niet moet bepalen afhankelijk waar je overnachting in yosemite hebt kunnen regelen ?
of is het best sowieso via lee vining er door te rijden ?
seb
of is het best sowieso via lee vining er door te rijden ?
seb
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zie nu dat ik in de laatste zin Lone Pine noemde, maar ik bedoelde daar Lee Vining - ik heb het aangepast nu.
Als je nog veel tijd in DV wil doorbrengen dan zou je kunnen overwegen om in Lone Pine al te stoppen, maar ik zou er zelf voor kiezen om verder richting Yosemite te rijden, en dan is Lee Vining een prima keus want dat ligt vlak bij de oostingang van Yosemite. Of je nu in het park slaapt (in de vallei) of er buiten (bijvoorbeeld in El Portal) maakt dan niet uit, je rijdt in alle gevallen over de Tioga Pass en dus langs Lee Vining (je komt er niet door, maar rijdt er vlak langs).
Als de pas gesloten is, kun je vanuit Lee Vining verder naar het noorden. Een andere mogelijkheid bij een gesloten Tioga Pass is om vanuit Death Valley naar het zuiden te rijden en via Bakersfield naar Yosemite te rijden. Iets sneller, maar minder mooi dan een route bovenlangs. Je rijdt dan via de zuidingang het park binnen. Kijk eens op http://www.nps.gov/yose voor meer info en kaarten van het park en van de toegangswegen.
Marianne
Als je nog veel tijd in DV wil doorbrengen dan zou je kunnen overwegen om in Lone Pine al te stoppen, maar ik zou er zelf voor kiezen om verder richting Yosemite te rijden, en dan is Lee Vining een prima keus want dat ligt vlak bij de oostingang van Yosemite. Of je nu in het park slaapt (in de vallei) of er buiten (bijvoorbeeld in El Portal) maakt dan niet uit, je rijdt in alle gevallen over de Tioga Pass en dus langs Lee Vining (je komt er niet door, maar rijdt er vlak langs).
Als de pas gesloten is, kun je vanuit Lee Vining verder naar het noorden. Een andere mogelijkheid bij een gesloten Tioga Pass is om vanuit Death Valley naar het zuiden te rijden en via Bakersfield naar Yosemite te rijden. Iets sneller, maar minder mooi dan een route bovenlangs. Je rijdt dan via de zuidingang het park binnen. Kijk eens op http://www.nps.gov/yose voor meer info en kaarten van het park en van de toegangswegen.
Marianne
we zijn weeral een stap verder. De tickets zijn geboekt.
Kan iemand me nog tips geven op dit stuk route ?
3 juni :Las Vegas -Death Valley s'morgen vertrek nr DV en overnachting Stovepipe Wells geboekt
4 juni :Death Valley -? Lone Pine ? bezoek voormiddag DV en overnachting in ?
5 juni: ?Lone Pine ? -Yosemite NP overnachting ?
6 juni :Yosemite NP overnachting ?
7 juni :Yosemite NP - San Francisco
Wat doe ik met de overbrugging tussen de overnachting in Death Vally en Yosemite ? Waar best overnachten en waar in Yosemite ?
thx
seb
Kan iemand me nog tips geven op dit stuk route ?
3 juni :Las Vegas -Death Valley s'morgen vertrek nr DV en overnachting Stovepipe Wells geboekt
4 juni :Death Valley -? Lone Pine ? bezoek voormiddag DV en overnachting in ?
5 juni: ?Lone Pine ? -Yosemite NP overnachting ?
6 juni :Yosemite NP overnachting ?
7 juni :Yosemite NP - San Francisco
Wat doe ik met de overbrugging tussen de overnachting in Death Vally en Yosemite ? Waar best overnachten en waar in Yosemite ?
thx
seb
Tussen Death Valley en Yosemite kan je in Lone Pine overnachten, maar ook in Mammoth Lakes of Lee Vining. Je bent dan al wat dichter bij het begin van de Tioga Pass naar Yosemite.
In Yosemite zou ik proberen 2 nachten in de vallei te overnachten, bijv in Curry Village.
Annouk
In Yosemite zou ik proberen 2 nachten in de vallei te overnachten, bijv in Curry Village.
Annouk
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik had je al naar ons 2006-verslag verwezen voor dit stuk. Wij hebben toen in Mammoth Lakes overnacht, maar Lee Vining is ook prima. Stovepipe Wells - Lone Pine is maar 2 uur rijden. Het hangt er ook van af wat je wilt doen, een halve dag Death Valley lijkt me veel met die hitte. Bovendien zit je in StovepipeWells niet handig voor dingen als Zabriskie Point, Badwater, Dante's View, Artist Palette etc, dat is dan weer 3 kwartier terugrijden richting las Vegas, dus dat kun je beter al de dag ervoor gedaan hebben.
Voor Yosemite zou ik in het park overnachten, dat scheelt je veel heen en weer rijden. Alles in de valie is prima (Housekeeping Camp, Lodge, Curry Village).
Marianne
Voor Yosemite zou ik in het park overnachten, dat scheelt je veel heen en weer rijden. Alles in de valie is prima (Housekeeping Camp, Lodge, Curry Village).
Marianne
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Zo zou ik het doen als ik jullie was:
3 juni: Las Vegas - Stovepipe Wells
Ik zou hier inderdaad heel vroeg vertrekken uit Las Vegas, zodat je die dag kunt benutten om Death Valley te zien. Aanraders daar zijn o.a.: Dante's View, Zabriskie Point, Golden Canyon, Artists Drive, Devil's Golfcourse, Badwater, Sand Dunes, Furnace Creek en uiteraard de overnachting in Stovepipe Wells. De zonsondergang schijnt vanaf Sand Dunes prachtig te zijn. Daar zit je vlakbij als je in Stovepipe Wells overnacht. Aangezien je deze dag Death Valley al bezoekt, zou ik de volgende dag doorrijden tot Lee Vining.
4 juni: Stovepipe Wells - Lee Vining
Aangezien je de dag ervoor Death Valley al hebt bezocht en je bent redelijk op tijd bij Lee Vining, kun je die dag Mono Lake nog bezoeken en misschien nog Bodie. Dat scheelt weer voor de dag erna, zodat je die dag de hele dag hebt voor de Tioga Road.
5 juni: Lee Vining - Yosemite
Deze dag heb je de hele dag dan voor de Tioga Road
6 juni: Yosemite
7 juni: Yosemite - San Francisco
3 juni: Las Vegas - Stovepipe Wells
Ik zou hier inderdaad heel vroeg vertrekken uit Las Vegas, zodat je die dag kunt benutten om Death Valley te zien. Aanraders daar zijn o.a.: Dante's View, Zabriskie Point, Golden Canyon, Artists Drive, Devil's Golfcourse, Badwater, Sand Dunes, Furnace Creek en uiteraard de overnachting in Stovepipe Wells. De zonsondergang schijnt vanaf Sand Dunes prachtig te zijn. Daar zit je vlakbij als je in Stovepipe Wells overnacht. Aangezien je deze dag Death Valley al bezoekt, zou ik de volgende dag doorrijden tot Lee Vining.
4 juni: Stovepipe Wells - Lee Vining
Aangezien je de dag ervoor Death Valley al hebt bezocht en je bent redelijk op tijd bij Lee Vining, kun je die dag Mono Lake nog bezoeken en misschien nog Bodie. Dat scheelt weer voor de dag erna, zodat je die dag de hele dag hebt voor de Tioga Road.
5 juni: Lee Vining - Yosemite
Deze dag heb je de hele dag dan voor de Tioga Road
6 juni: Yosemite
7 juni: Yosemite - San Francisco
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
thanks voor de trip ...
nu hebben we reeds enkele hotels geboekt, maar ik vind er geen beschikbare meer voor de periode 5-7 juni in yosemite.
wat zijn daar nog andere opties ????...we komen dus van lee vining over de tioga pas
seb
nu hebben we reeds enkele hotels geboekt, maar ik vind er geen beschikbare meer voor de periode 5-7 juni in yosemite.
wat zijn daar nog andere opties ????...we komen dus van lee vining over de tioga pas
seb
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er is vast nog wel iets in Curry Village, heb je ook daar gekeken? Alternatieven buiten het park: in El Portal of Groveland.
Marianne
Marianne
in curry village zijn enkel nog maar enkele tenten beschikbaar...in el portal was nog plaats maar wel 350 EUR voor 2 nachten ...
lijkt groveland niet ver weg van het park ?
seb
lijkt groveland niet ver weg van het park ?
seb
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Groveland is langs de CA 120 de beste mogelijkheid, maar wel verder dan ElPortal. Je hebt er bijvoorbeeld de Yosemite Bug. Er zijn ook nog wat cabins in het park (Foresta) maar die zijn denk ik aardig duur.
Ik zou een tent nemen, ze hebben gewone bedden, en behalve slapen doe je er toch niets; voor 2 nachten best te doen. Mocht je toch graag wat anders willen dan kun je regelmatig eens kijken of er wat vrijgekomen is, dat gebeurt namelijk best wel vaak, zeker op het laatste moment. Je kunt gratis annuleren. Het is jammer dat je er in een weekend bent, maar dat is zeker niet meer te veranderen? Ligt de vlucht al vast?
Je kunt ook voor 1 nacht de Stoneman Room nemen, die is nog vrij op de 5e, dan kun je de tweede nacht iets anders nemen. Wij zaten daar in 2006 - zie ons reisverslag bij 31 juli.
Marianne
Ik zou een tent nemen, ze hebben gewone bedden, en behalve slapen doe je er toch niets; voor 2 nachten best te doen. Mocht je toch graag wat anders willen dan kun je regelmatig eens kijken of er wat vrijgekomen is, dat gebeurt namelijk best wel vaak, zeker op het laatste moment. Je kunt gratis annuleren. Het is jammer dat je er in een weekend bent, maar dat is zeker niet meer te veranderen? Ligt de vlucht al vast?
Je kunt ook voor 1 nacht de Stoneman Room nemen, die is nog vrij op de 5e, dan kun je de tweede nacht iets anders nemen. Wij zaten daar in 2006 - zie ons reisverslag bij 31 juli.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht