Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
San Francisco: hotel met gratis parkeren ??
San Francisco: hotel met gratis parkeren ??
In een vorig topic (over Broadway Manor Inn) heb ik geen reacties ontvangen. Daarom 'draai ik de vraag om:
Wie heeft er ervaring met een hotel in SF met gratis parkeervoorziening (en ook nog een beetje centraal gelegen) ??
Jaap
Wie heeft er ervaring met een hotel in SF met gratis parkeervoorziening (en ook nog een beetje centraal gelegen) ??
Jaap
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: San Francisco: hotel met gratis parkeren ??
Wij hebben voor juli gereserveerd in "Columbus Motor Inn", ligt centraal, is niet duur en heeft gratis parking.
Ik hoop dus een goede keuze!
Ik hoop dus een goede keuze!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Hoi Jaap,
ook wij zochten heel erg naar een hotel/motel in SF met gratis parking en centraal gelegen.
Als je wat zoekt kom je er heel wat tegen : SF Townhouse, Day's Inn (Lombert Street), Greenwitch Inn, Capri Motel, Colombus Motor Inn, Coventry Motor Inn, The Warf, Heritage Marina, Surf Inn Motel, Broadway Manor Inn, Buena Vista Motor Inn enz...
Daar je niet zo veel op de kamer vertoeft en na heel wat reviews te hebben gelezen op tripadviser kozen wij voor het goedkope Capri Motel.
Ook daar zijn er veel parkeermogelijkheden.
Kijk maar eens met Google Streetview !
Jann
ook wij zochten heel erg naar een hotel/motel in SF met gratis parking en centraal gelegen.
Als je wat zoekt kom je er heel wat tegen : SF Townhouse, Day's Inn (Lombert Street), Greenwitch Inn, Capri Motel, Colombus Motor Inn, Coventry Motor Inn, The Warf, Heritage Marina, Surf Inn Motel, Broadway Manor Inn, Buena Vista Motor Inn enz...
Daar je niet zo veel op de kamer vertoeft en na heel wat reviews te hebben gelezen op tripadviser kozen wij voor het goedkope Capri Motel.
Ook daar zijn er veel parkeermogelijkheden.
Kijk maar eens met Google Streetview !
Jann
reis 2018 + roadbooks vorige reizen
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
- ploon
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
vrienden van me hebben me de buena vista motor inn aangeraden, die hebben gratis parkeren.
Pim van Loon
Wij hebben op aanraden van een collega het volgende hotel geboekt: Travelodge at the Presidio. Zit aan Lombard street, redelijk dicht bij de Golden Gate Bridge, inclusief ontbijt en gratis parkeren. Via Wyndham Rewards geboekt voor $ 80,- per nacht.
Laatst gewijzigd door USAnneke op 20 jan 2010, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij zijn ook nog op zoek naar accomodatie in SF (met gratis parkeren) en denken er ook aan om te gaan voor het Capri Motel. Iemand al ervaringen hiermee?
2009 - 2010 - 2011 met z'n 2en...
In 2018 met z'n 4en!
In 2018 met z'n 4en!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 811 Weergaves
-