Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uitstappen vanuit Las Vegas (met huurwagen?)
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Uitstappen vanuit Las Vegas (met huurwagen?)
Na mijn vraag over de hotels, weer iets anders...
Wij verblijven 5 volledige dagen in Las Vegas. Van daaruit zouden we graag ook een paar uitstappen doen. Ik heb deze streek al bezocht in 1999 (rondreis met de huurwagen). Aangezien ik toen ook nog maar 16 was, zou ik een aantal dingen eens opnieuw willen zien, of ook wat nieuwe dingen willen bezoeken.
Op de wish list staat:
- Grand Canyon (eventueel via Grand-Adventures die een tour doen met een minivan en picnic op de Rim, wat ons nog wel interessant lijkt)
- Hoover Dam (eventueel met Lake Mead)
- Zion NP
- Death Valley
- Bryce Canyon (eventueel)
- ...
(misschien hebben jullie nog ideetjes)
Maar wat is de beste manier om deze te bezoeken? Een huurwagen? Of met de bus/minivan via een lokale touroperator? Wat zijn jullie ervaringen?
En indien we een huurwagen zouden nemen, reserveren we die dan best vanuit België, of stappen we beter een lokaal agentschap binnen?
Zijn er verder nog dingen in Las Vegas die we zeker niet mogen missen?
Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt!
Wij verblijven 5 volledige dagen in Las Vegas. Van daaruit zouden we graag ook een paar uitstappen doen. Ik heb deze streek al bezocht in 1999 (rondreis met de huurwagen). Aangezien ik toen ook nog maar 16 was, zou ik een aantal dingen eens opnieuw willen zien, of ook wat nieuwe dingen willen bezoeken.
Op de wish list staat:
- Grand Canyon (eventueel via Grand-Adventures die een tour doen met een minivan en picnic op de Rim, wat ons nog wel interessant lijkt)
- Hoover Dam (eventueel met Lake Mead)
- Zion NP
- Death Valley
- Bryce Canyon (eventueel)
- ...
(misschien hebben jullie nog ideetjes)
Maar wat is de beste manier om deze te bezoeken? Een huurwagen? Of met de bus/minivan via een lokale touroperator? Wat zijn jullie ervaringen?
En indien we een huurwagen zouden nemen, reserveren we die dan best vanuit België, of stappen we beter een lokaal agentschap binnen?
Zijn er verder nog dingen in Las Vegas die we zeker niet mogen missen?
Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt!
A journey of a thousand miles begins with the first step...
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Uitstappen vanuit Las Vegas (met huurwagen?)
Voor de Grand Canyon zal je twee dagen (met een overnachting) uit moeten trekken of je moet het zien zitten om rond 05:00 AM te starten, een kleine twee uuur in de Grand Canyon door brengen en rond 10:00 PM weer terug te zijn.
Dichtbij LV dus in dagtochtjes vanuit het hotel te doen zijn:
Red Rock Canyon NCA
Valley Of Fire SP dat is op een dag te combineren met Lake Mead NRA
Mount Charleston
Mojave NP
Death Valley (lage dag)
Zion NP(lange dag) of samen met Bryce NP in twee dagen met een overnachting.
Zou een auto huren en dit regelen vanuit Belgie, asls je het ter plaatsen wil doen betaal je een vermogen aan extar verzekering en die zitten er als je via een Europese tussenpersoon doet al bij.
Dichtbij LV dus in dagtochtjes vanuit het hotel te doen zijn:
Red Rock Canyon NCA
Valley Of Fire SP dat is op een dag te combineren met Lake Mead NRA
Mount Charleston
Mojave NP
Death Valley (lage dag)
Zion NP(lange dag) of samen met Bryce NP in twee dagen met een overnachting.
Zou een auto huren en dit regelen vanuit Belgie, asls je het ter plaatsen wil doen betaal je een vermogen aan extar verzekering en die zitten er als je via een Europese tussenpersoon doet al bij.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 17 Reacties
- 3635 Weergaves
-
Laatste bericht door Dianedvo
-
- 12 Reacties