Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

atv tour en/of paardrijden Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
loekie
Amerika-ontdekker

atv tour en/of paardrijden Vegas

Bericht door loekie »

In Mei verblijven we een week in Vegas en hadden het idee om een ATV (quad) tour te maken en/of paard te gaan rijden.Heb al verschillende site's doorzocht maar vind niet echt wat dat ik denk: "ja dat is het". Ook vind ik de prijzen nog al aan de hoge kant.
Iemand misschien ervaring met een ATV tour of paardrijden ?
martijn76
Amerika-expert

Re: atv tour en/of paardrijden Vegas

Bericht door martijn76 »

Ik heb dezelfde vraag mbt quad-tours een tijd geleden op Tripadvisor gesteld en toen kreeg ik unaniem de naam van dit bedrijf door:
http://www.sunbuggy.net/Las_Vegas/
Ook al ziet de site er een beetje amateuristisch uit, ze schijnen de beste tours te hebben. Vooral de dune-buggy tours blijken helemaal fantastisch te zijn. Ook zijn er quad tours rondom Valley Of Fire. Helaas ben ik er zelf nog niet aan toegekomen om in Las Vegas een atv-tour te maken.

Mochten jullie in de buurt van Moab komen, maak dan zeker daar een tour. Was een van de hoogtepunten van onze vele vakantie's in het Zuidwesten. Werkelijk prachtige omgeving en zeer stoere trails.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer