Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Las Vegas: Céline Dion komt terug vanaf 15/03/2011
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Las Vegas: Céline Dion komt terug vanaf 15/03/2011
Hey folks,
Nog voor de officiële bevestiging volgt (die zal er wss op 10 februari 2010 komen) kan ik jullie mede delen dat Céline Dion opnieuw zal optreden in Las Vegas en dit startende op 15 maart 2011.
De geruchten hingen al een tijdje in de lucht en Ticketmaster maakte vorige week een foutje door datums op hun site te posten samen met de startdatum van de verkoop. Deze data werden echter snel van de site gehaald en Céline's management stuurde me gisteren nog een e-mail waarin het nieuws formeel ontkent werd.
Maar... Gisteren werd de Oprah show opgenomen die zal uitgezonden worden op 10 februari 2010. In deze show was Céline Dion te gast en sprak ze over haar toekomstige film, de voorbije toer, haar familie,etc... Ook bevestigde ze de geruchten over Las Vegas en zei ze dat haar eerste show in premiere gaat op 15 maart 2011. De show zal in het teken staan van hollywood en een grote band. Wie deze show zal maken en hoe deze er exact zal uitzien is nog niet bekend.
Ondanks dat het nieuws nog formeel ontkent werd heeft Céline zelf het nieuws en de datum bevestigd. Verwacht word dat op 10 februari 2010 dan ook de officiële bevestiging zal komen wanneer de aflevering uitgezonden wordt. Op diezelfde datum zal ook de ticketverkoop starten.
Meer info later.
Nog voor de officiële bevestiging volgt (die zal er wss op 10 februari 2010 komen) kan ik jullie mede delen dat Céline Dion opnieuw zal optreden in Las Vegas en dit startende op 15 maart 2011.
De geruchten hingen al een tijdje in de lucht en Ticketmaster maakte vorige week een foutje door datums op hun site te posten samen met de startdatum van de verkoop. Deze data werden echter snel van de site gehaald en Céline's management stuurde me gisteren nog een e-mail waarin het nieuws formeel ontkent werd.
Maar... Gisteren werd de Oprah show opgenomen die zal uitgezonden worden op 10 februari 2010. In deze show was Céline Dion te gast en sprak ze over haar toekomstige film, de voorbije toer, haar familie,etc... Ook bevestigde ze de geruchten over Las Vegas en zei ze dat haar eerste show in premiere gaat op 15 maart 2011. De show zal in het teken staan van hollywood en een grote band. Wie deze show zal maken en hoe deze er exact zal uitzien is nog niet bekend.
Ondanks dat het nieuws nog formeel ontkent werd heeft Céline zelf het nieuws en de datum bevestigd. Verwacht word dat op 10 februari 2010 dan ook de officiële bevestiging zal komen wanneer de aflevering uitgezonden wordt. Op diezelfde datum zal ook de ticketverkoop starten.
Meer info later.
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Las Vegas: Céline Dion komt terug vanaf 15/03/2011
Gaaaaaaaf!!!!

- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
JOEHOEOEOEOOEE ik ga maar vast weer sparen!!!
Ben al 2x geweest, maar 3x is scheepsrecht toch??
Ik dacht eigenlijk dat ze zwanger was???
Ben al 2x geweest, maar 3x is scheepsrecht toch??

Ik dacht eigenlijk dat ze zwanger was???
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik ga zowieso ook terug, als ik aan de tickets geraak zelfs op de openingsdag...
Volgende week zien dat ik ze kan boeken en dan is het nog effe afwachten tot de hotels en de vluchten boekbaar zijn...
Céline is inderdaad zwanger geweest maar dit heeft helaas niet lang geduurd. Het feit dat ze volgende week in Oprah haar terugkeer aankondigd zal denk ik betekenen dat alle nieuwe pogingen vruchteloos waren...

Céline is inderdaad zwanger geweest maar dit heeft helaas niet lang geduurd. Het feit dat ze volgende week in Oprah haar terugkeer aankondigd zal denk ik betekenen dat alle nieuwe pogingen vruchteloos waren...

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:

And this is good news... how? Het was net zo rustig...

(Sorry - ik heb een regelrechte aversie tegen het mens...

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Ze is ook zo lekker gewoon gebleven, totaal niet overdreven
Nou ja, smaken verschillen...

Nou ja, smaken verschillen...
Gr, Gerben
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Bralo20 schreef:Hey folks,
Hoor je dat ook buiten op straat ?

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Why?Dento schreef: (Sorry - ik heb een regelrechte aversie tegen het mens...)
Je kan haar als persoon niet sympathiek vinden om wat voor reden dan ook of niet van haar genre muziek houden, maar je kunt er niet om heen dat het een rasartieste is met een dijk van een stem.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Ik heb geen aversie tegen haar maar hou absoluut niet van haar muziek, zie en hoor dan liever Bette Midler.
Maar nog veel liever Metallica.
Maar nog veel liever Metallica.

- Texas Jack
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Kokopelli
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Hier nog éénDento schreef: (Sorry - ik heb een regelrechte aversie tegen het mens...)

- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ach smaken verschillen. Gelukkig ook maar want anders zou het wel erg saai worden.
Ik vond de shows geweldig! Zelfs mijn vriend die niet erg enhousiast was heeft genoten.
Een cd draai ik een paar liedjes en daarna is het klaar. Bepaalde liedjes krijg ik zelfs de neigingen om met iets te gaan gooien, maar voor de rest vind ik haar echt geweldig!
Ik vond de shows geweldig! Zelfs mijn vriend die niet erg enhousiast was heeft genoten.
Een cd draai ik een paar liedjes en daarna is het klaar. Bepaalde liedjes krijg ik zelfs de neigingen om met iets te gaan gooien, maar voor de rest vind ik haar echt geweldig!

Sterkte alvast toegewenst aan de inwonenden van Las Vegas.
Dat klopt dat is een erg goede bandAnnie schreef:Maar nog veel liever Metallica.

- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Wij hebben ze 1 keer live gezien op pukkelpop.
Is al weer jaren geleden.
Is al weer jaren geleden.
dat is niet te hopenRuud2004 schreef: Hoor je dat ook buiten op straat ?

brrr, ik schrik ook altijd van dat mens.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Afgezien van het feit dat ik haar inderdaad erg overdreven vind, zoals Gerben ook al zei, vind ik haar stem dus ook absoluut niet mooi, en waar ik me bij haar stem nog het meeste aan erger is hoe ze woorden en klanken "verdraaid" als ze zingt. Het is moeilijk onder woorden te brengen, maar bij elke lange toon verbuigt ze de klank van bijvoorbeeld "love" naar "luuuuuv".... ach ja, het zal wel het Frans zijn wat in haar Engels doorschemert, maar ik kan er niet tegen...hekkie schreef:met een dijk van een stem.

Als je me ooit echt wilt straffen, moet je me met Celineke en Oprah in één kamer zetten...

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Sommige songs zijn zo goed, daar moet je vanaf blijven en zeker als je genre uit zoetgevooisde romantische kweelliedjes en semi-pop bestaat.
Nee Celine, het is dan ook niet stoer als jij "You Shook Me All Night Long" van ACDC covert. Dat is heiligschennis. En tenenkrommend om aan te horen. Verder ben ik niet bitter. Maar nooit meer doen he?!
En voor de duidelijkheid: ik gun ieder zijn plezier. Maar dit kan echt niet.
Nee Celine, het is dan ook niet stoer als jij "You Shook Me All Night Long" van ACDC covert. Dat is heiligschennis. En tenenkrommend om aan te horen. Verder ben ik niet bitter. Maar nooit meer doen he?!
En voor de duidelijkheid: ik gun ieder zijn plezier. Maar dit kan echt niet.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bericht uit de Toronto Sun:
Celine Dion is returning to Las Vegas for a new three-year stint -- starting March 15, 2011.
Dion's husband, Rene Angelil, confirmed the news on Tuesday to QMI Agency and divulged several details about the all-new show, which Grammy Awards genius Ken Ehrlich will help develop.
Dion herself will announce the news on the Oprah show in an episode taped last week in Chicago, where the singer was attending the premiere of her new film, Celine: Through the Eyes, which opens in theatres across Canada on Feb. 17.
"We're very happy to return to the Las Vegas stage," said Angelil, who promised a large-scale show that will showcase the singer's huge voice. "The schedule will be human for Celine, to avoid tiring her out."
This, Angelil said, assures that Dion will be able to balance work and family.
The show contract is for three years, with 70 shows each year, and Dion will perform in the same Caesars Palace theatre originally built for her A New Day concert series. Dion will share the stage with 31 musicians, including nine that have been with her since early in her career.
Angelil, who wouldn't say how much the contract was worth, said he envisioned a show with a large orchestra for his wife's eventual return to Vegas, after he saw her sing during Quebec City's 400th anniversary celebration.
Angelil said artistic director Ehrlich, who has worked with Dion in the past, was excited to work with the singer again.
"This second show in Las Vegas will be as amazing as the first adventure, with A New Day," Angelil said.
He also said that the couple's son, Rene-Charles, 9, is their priority, and the concert schedule will accommodate the child's school schedule.
Mij zul je er ook zeker niet zien. Niet mijn smaak, ze zingt en ziet er uit of ze ieder moment in janken uit kan barsten.
Celine een cover van ACDC
Highway to hell.....
We hebben ooit geïnformeerd naar kaartjes voor The Stones in LV, maar die kostten meer dan 500 dollar p.p. Dat was ons iets te gortig.
En in sept. 2001 was het concert van REM in het Thomas & Mac center in LV jammerlijk uitverkocht.
Om maar aan te geven dat smaken verschillen
Celine een cover van ACDC

We hebben ooit geïnformeerd naar kaartjes voor The Stones in LV, maar die kostten meer dan 500 dollar p.p. Dat was ons iets te gortig.
En in sept. 2001 was het concert van REM in het Thomas & Mac center in LV jammerlijk uitverkocht.
Om maar aan te geven dat smaken verschillen

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Geweldig nieuws voor haar fans toch (waar ik overigens niet bij hoor)? Hou je er niet van, dan ga je gewoon niet. Maar om je nu zo uit te gaan putten in aangeven hoe vreselijk je haar vindt vind ik nu ook weer een beetje onnodig.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht