Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
campsite reserveren via nps.gov
campsite reserveren via nps.gov
Ik probeer al dagen een plekje te reserveren in Grand canyon NP met behulp van het nps reserverings systeem.
Ik krijg steeds de melding verification card failed!! Nu weet ik zeker dat er niks mis is met onze creditcard, dus hoe gaan we dit oplossen??
Is er nog een andere manier om een camping IN een Np te reserveren? En heeft iemand dit probleem vaker gehad?
Telefonisch reserveren heb ik ook al geprobeerd maar dan loop je tegen hetzelfde probleem aan.
Groetjes,
Lilian
Ik krijg steeds de melding verification card failed!! Nu weet ik zeker dat er niks mis is met onze creditcard, dus hoe gaan we dit oplossen??
Is er nog een andere manier om een camping IN een Np te reserveren? En heeft iemand dit probleem vaker gehad?
Telefonisch reserveren heb ik ook al geprobeerd maar dan loop je tegen hetzelfde probleem aan.
Groetjes,
Lilian

- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hoi Lilian,
Ik heb in 2004 ook veel reserveringen gemaakt in de NP. Dat heb ik altijd telefonisch gedaan, en nooit problemen gehad met de verificatie van mijn creditcard. Weet je zeker dat er niets mis is met jouw creditcard? Welke kaart heb je? Ik heb zelf een mastercard via de Rabobank, daarvan worden de transacties door Interpay verwerkt. Als ik problemen zou hebben zou ik dan met Interpay bellen. Dat kun jij ook proberen, en proberen te achterhalen of er ergens een blokkade op de kaart zit of iets dergelijks.
De kans is groot dat je ook problemen krijgt tijdens je vakantie en dat wil je natuurlijk voorkomen!
Succes!
Jacqueline
Ik heb in 2004 ook veel reserveringen gemaakt in de NP. Dat heb ik altijd telefonisch gedaan, en nooit problemen gehad met de verificatie van mijn creditcard. Weet je zeker dat er niets mis is met jouw creditcard? Welke kaart heb je? Ik heb zelf een mastercard via de Rabobank, daarvan worden de transacties door Interpay verwerkt. Als ik problemen zou hebben zou ik dan met Interpay bellen. Dat kun jij ook proberen, en proberen te achterhalen of er ergens een blokkade op de kaart zit of iets dergelijks.
De kans is groot dat je ook problemen krijgt tijdens je vakantie en dat wil je natuurlijk voorkomen!
Succes!
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik kan me herinneren dat wij hetzelfde probleem hadden vorig jaar. Bij ons had het met de geldigheid van de kaart te maken. Wij gingen in Juli/augustus en de kaart was geldig t/m september. Ik weet niet meer precies hoe het zat maar ik geloof dat je credit card nog een paar maanden na de boeking geldig moest zijn.
Wij hebben toen snel een nieuwe creditcard aangevraagd (ook al was de oude nog geldig) want we waren bang dat we er in Amerika vaker problemen mee zouden krijgen.
Wij hebben een VISA card.
Groetjes Marjon
Wij hebben toen snel een nieuwe creditcard aangevraagd (ook al was de oude nog geldig) want we waren bang dat we er in Amerika vaker problemen mee zouden krijgen.
Wij hebben een VISA card.
Groetjes Marjon
Ik heb idd al gebeld met Mastercard en die konden geen blokkade of iets vinden ik probeer het gewoon nog maar een paar keer en als het dan nog niet lukt wil ik gewoon een nieuwe kaart!
Moet ik wel snel regelen want ik wil deze maand Grand Canyon en Yosemite vastzetten......
Maar in ieder geval bedankt!
Moet ik wel snel regelen want ik wil deze maand Grand Canyon en Yosemite vastzetten......

Maar in ieder geval bedankt!

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
We hebben het 1 X gehad toen we in de USA waren maar ook dat was een betaling via internet, welke we via de laptop wilden doen.
Rechtstreekse betalingen ter plaatsen hebben nooit problemen gegeven uitgezonderd dat sommige Tankstations niet meer dan $ 50,00 brandstof wilden geven maar dat hoeft geen probleem te zijn alleen sta je weer wat vlugger aan de pomp omdatje tank niet vol zit.
Rob
Rechtstreekse betalingen ter plaatsen hebben nooit problemen gegeven uitgezonderd dat sommige Tankstations niet meer dan $ 50,00 brandstof wilden geven maar dat hoeft geen probleem te zijn alleen sta je weer wat vlugger aan de pomp omdatje tank niet vol zit.
Rob
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2018 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-