Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Walvissen / dolfijnen spotten?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Linda - USA 2010
Amerika-ontdekker

Walvissen / dolfijnen spotten?

Bericht door Linda - USA 2010 »

Hallo mede forumleden!

Ik was even aan het spitten op het forum en ik zag wat berichten over het spotten van walvissen en dolfijnen in Monterey. Dit lijkt ons onwijs leuk!! Weet een van jullie of dit ook kan in de buurt van San Francisco of Los Angeles of San Diego? Monterey ligt voor ons niet echt op de route want wij doen de kust niet aan. Ik hoop dat het ook op andere locaties nog mogelijk is en of het wel in de periode augustus - september kan.

Ik hoor het graag!

Groetjes Linda
marry
Amerikafan

Re: Walvissen / dolfijnen spotten?

Bericht door marry »

Wij hebben in Santa Barbara walvissen gespot en vonden het super gaaf, zie dag 20 van onze weblog en deze link : http://www.condorcruises.com/

Marry
marry
Amerikafan

Bericht door marry »

hier nog 2 foto's
Bijlagen
achterkant staart
achterkant staart
duikende walvis
duikende walvis
Linda - USA 2010
Amerika-ontdekker

Bericht door Linda - USA 2010 »

Dat ziet er super uit! Ik heb de link even bekeken en dat is zeker wat ik bedoel.. Ik heb er helemaal zin in!

Dank je wel hiervoor!! Ik zie dat santa barbara wel nog 2 uur rijden is.. zijn er ook nog opties meer in de buurt van LA of San Diego of San Francisco? Zo niet dan ga ik graag naar deze in Santa Barbara!

Dank je wel voor jouw reactie!

Groet,

Linda
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Linda - USA 2010 schreef:... Zijn er ook nog opties meer in de buurt van LA of San Diego of San Francisco?
Google is your friend :D

Los Angeles
San Diego
San Francisco
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer