Ik heb gewoon gereserveerd via de website van Wynn/Encore zelf, met een kortingscode.
Omdat ik daar vorig jaar ook heb gelogeerd (Encore), hebben ze mijn e-mailadres en ontving enkele weken terug deze aanbieding in mijn mailbox.
Op weekdagen voor $109 / nacht en in het weekend $159 / nacht (volgens mij). Je kunt dan kiezen uit verschillende kamers in zowel Wynn als Encore.
Deze aanbieding zou volgens Wynn/Encore wel 'persoonlijk' zijn, maar de code ziet er redelijk 'algemeen' uit...
Op zich wil ik die code natuurlijk hier delen, maar bestaat dan de mogelijkheid dat mijn reservering ongeldig gemaakt wordt?
Het is in ieder geval geen eenmalige code, want wanneer ik bij Wynn/Encore opnieuw naar een kamer zoek, krijg ik geen foutmelding.
Ik kan dan bijvoorbeeld kiezen voor een King Resort Suite in Encore voor $109 / nacht.
Vandaar ook mijn vraag wat het verschil precies is tussen de kamers van Wynn en Encore
Een andere kortingscode welke ik op internet heb gevonden is:
SUMBV, hiermee kosten de genoemde kamers $119 / nacht.
Wanneer ik weet of ik mijn code kan delen, kost het zoals gezegd $109 / nacht, scheelt toch al weer $10
EDIT:
Code is toch algemeen, hij staat o.a. op dit forum:
http://www.everythinglv.com/forums/show ... hp?p=96514
De code is:
SUME18A