Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoteltips gevraagd
Hoteltips gevraagd
Hallo allemaal,
Graag ontvangen wij hoteltips voor op onze route;
Budget tot € 50 per persoon per nacht, is dat haalbaar?
Dag 1 Austin - aankomst San Francisco
Dag 2 San Francisco
Dag 3 San Francisco - Yosemite NP
Dag 4 Yosemite NP
Dag 5 Yosemite NP - Tioga Pass - Mammoth Lakes (Bishop?)
Dag 6 Mammoth Lakes - Death Valley - Las Vegas
Dag 7 Las Vegas
Dag 8 Las Vegas - Valley of Fire SP - Zion NP (Springdale)
Dag 9 Zion NP
Dag 10 Zion NP - Page
Dag 11 Page - Grand Canyon
Dag 12 Grand Canyon
Dag 13 Grand Canyon - Sedona - Phoenix
Dag 14 Phoenix - vlucht naar Houston
Groetjes,
Inge
Graag ontvangen wij hoteltips voor op onze route;
Budget tot € 50 per persoon per nacht, is dat haalbaar?
Dag 1 Austin - aankomst San Francisco
Dag 2 San Francisco
Dag 3 San Francisco - Yosemite NP
Dag 4 Yosemite NP
Dag 5 Yosemite NP - Tioga Pass - Mammoth Lakes (Bishop?)
Dag 6 Mammoth Lakes - Death Valley - Las Vegas
Dag 7 Las Vegas
Dag 8 Las Vegas - Valley of Fire SP - Zion NP (Springdale)
Dag 9 Zion NP
Dag 10 Zion NP - Page
Dag 11 Page - Grand Canyon
Dag 12 Grand Canyon
Dag 13 Grand Canyon - Sedona - Phoenix
Dag 14 Phoenix - vlucht naar Houston
Groetjes,
Inge
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Hoteltips gevraagd
gemiddeld voor 100 eur per nacht (ik neem maar even aan dat je met 2 reist?), dwz ongeveer 130 dollar , moet lukken.
Ikzelf zit nu op een gemiddelde van 150 dollar per nacht (incl tax), maar daar zitten een paar hele dure bij in de national parks (yosemite lodge at the falls kost me 230 dollar en death valley furnace creek 187 dollar).
let wel op: in de parken (grand canyon en zeker yosemite) moet je heel lang van te voren reserveren? wanneer ga je?
voor tips:
- heb je de hotelbeoordelingen van het forum al bekeken? echt heel handig!http://www.allesamerika.nl/reviews/ je kan ook zoeken met de zoekfunctie!
- over las vegas zijn echt heel topics, bvb de deze http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... re#p450157
- en verder heb je ook nog tripadvisor: http://www.tripadvisor.com (altijd met een korreltje zout te nemen) en http://www.zoover.nl
veel plezier met het uitzoeken van hotels!
EDIT: lees net jullie andere topic met de route. Jullie vertrekken blijkbaar al heel binnenkort. In dat topic kregen jullie ook al heel wat tips mee denk ik.
Ikzelf zit nu op een gemiddelde van 150 dollar per nacht (incl tax), maar daar zitten een paar hele dure bij in de national parks (yosemite lodge at the falls kost me 230 dollar en death valley furnace creek 187 dollar).
let wel op: in de parken (grand canyon en zeker yosemite) moet je heel lang van te voren reserveren? wanneer ga je?
voor tips:
- heb je de hotelbeoordelingen van het forum al bekeken? echt heel handig!http://www.allesamerika.nl/reviews/ je kan ook zoeken met de zoekfunctie!
- over las vegas zijn echt heel topics, bvb de deze http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... re#p450157
- en verder heb je ook nog tripadvisor: http://www.tripadvisor.com (altijd met een korreltje zout te nemen) en http://www.zoover.nl
veel plezier met het uitzoeken van hotels!
EDIT: lees net jullie andere topic met de route. Jullie vertrekken blijkbaar al heel binnenkort. In dat topic kregen jullie ook al heel wat tips mee denk ik.
-
- Amerika-expert
allo,
wij zitten dit jaar aan een gemiddelde van 100 dollar per kamer. Op jullie route zullen Yosemite, Grand Canyon en Zion ( Springdale) waarschijnlijk het duurst uitvallen maar die 130 us dollar moet toch wel lukken.
Jacques
wij zitten dit jaar aan een gemiddelde van 100 dollar per kamer. Op jullie route zullen Yosemite, Grand Canyon en Zion ( Springdale) waarschijnlijk het duurst uitvallen maar die 130 us dollar moet toch wel lukken.
Jacques
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor Mammoth Lakes kun je eens naar de Motel 6 kijken, is ons in 2004 en 2006 goed bevallen.
Yosemite is erg afhankelijk van waar je gaat zitten. Jullie zijn wel laat om nog echt goedkope accommodatie te vinden, denk ik. Beste deal in het park zijn de tenten bij Curry Village.
Kijk in Springdale eens naar de Canyon Ranch Motel, ligt erg gunstig. Als je echt de prijs wilt drukken zul je naar hurricane of zo uit meoten wijken, maar Springdale ligt veel gunstiger, dat je met de shuttlebus naar Zion kunt is ok wel wat extra geld waard.
Marianne
Yosemite is erg afhankelijk van waar je gaat zitten. Jullie zijn wel laat om nog echt goedkope accommodatie te vinden, denk ik. Beste deal in het park zijn de tenten bij Curry Village.
Kijk in Springdale eens naar de Canyon Ranch Motel, ligt erg gunstig. Als je echt de prijs wilt drukken zul je naar hurricane of zo uit meoten wijken, maar Springdale ligt veel gunstiger, dat je met de shuttlebus naar Zion kunt is ok wel wat extra geld waard.
Marianne
Marianne: Is trouwens dag 6 (Mammoth Lakes - Death Valley - Las Vegas) wel te doen op 1 dag?
Ik kom nl. op bijna 400 mijl (!!!) uit om vanuit Mammoth Lakes naar Las Vegas te rijden.
Groetjes,
Inge
Ik kom nl. op bijna 400 mijl (!!!) uit om vanuit Mammoth Lakes naar Las Vegas te rijden.
Groetjes,
Inge
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het kan wel, het is maar net waar je de meeste tijd aan wilt besteden. Je houdt zo niet veel tijd over voor Death valley, maar wel weer iets meer voor Yosemite. Je kunt ook nog iets verder rijden, bijvoorbeeld naar Bishop of Lone Pine. Als ik moest kiezen zou ik een extra overnachting doen tussen Yosemite en Las Vegas (in DV) en een nacht Grand Canyon minder doen, maar het kan op deze manier ook goed. Wij waren vanuit DV al vroeg in Mammoth Lakes. Je ontkomt er ook niet altijd aan om eens wat mijlen te maken.
Marianne
Marianne
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Inderdaad. In dat andere topic heb ik een hele post vol gezet met links naar de websites van de parken, waar je overzicht hebt van alle overnachtingsmogelijkheden. Daar had ik best wat tijd in gestoken....Tipsy_1 schreef:

- RiverCola
- Amerika-expert
Even ter verduidelijking, dit had ik al gepost in je andere topic;
Heb je hier al iets mee gedaan? Want ik krijg een beetje het gevoel dat je de hotels letterlijk voorgekauwd wil krijgen. Het punt is dat niet alle forummers in dezelfde hotels overnachten. SF bijvoorbeeld heeft legio hotels, duur, iets minder duur, betaald parkeren of gratis....er zijn veel verschillen en iedereen stelt andere eisen en heeft een ander budget beschikbaar. Ik denk dan ook dat je echt zelf opzoek zult moeten naar hotels/motels enz. Maar hierboven, en in je andere topic, staan al onwijs veel tips.De Nationale Parken hebben een verzamelwebsite ; http://www.nps.gov/index.htm
Via deze website kun je alle parken bekijken die je zou willen bezoeken. Bv ; http://www.nps.gov/grca/index.htm voor de Grand Canyon en ; http://www.nps.gov/zion/index.htm voor Zion NP. Ook zie je hier alle overnachtingsmogelijkheden die in de parken liggen en je kunt ze gelijk boeken. Je kunt natuurlijk ook buiten de parken overnachten. Aangezien het voor jullie kort dag is is het misschien wel verstandig om alvast reserveringen te maken voor in de parken want soms zitten ze al heel snel vol.
Voor Grand Canyon kan ik je de Bright Angel Lodge (http://www.grandcanyonlodges.com/bright ... e-408.html) of de Maswik Lodge (http://www.grandcanyonlodges.com/grand- ... e-412.html) aanraden. Beide betaalbaar en netjes.
Voor Zion zou ik je aanraden om in Springdale te overnachten, dit stadje ligt aan het park en er zijn gratis shuttlebussen die je naar de Canyon brengen (ritje van een paar minuten). Ik sliep in Springdale in de Zion Canyon B&B. Erg leuk voor een stelletje om te overnachten en je krijgt er een fantastisch ontbijt bij; http://www.zioncanyonbandb.com/
Voor Yosemite is een overnachting midden in de vallei het leukst. Een mogelijkheid is Curry Village. Dit zijn allemaal tenten waar bedden en tafels in staan. Douchen kun je in een gezamenlijk gebouw. Voor mij was het mijjn eerste 'campingervaring' en ik vond het erg leuk (en dat terwijl ik best een luxe-poppetje ben); http://www.yosemitepark.com/Accommodati ... llage.aspx Als je meer geld te besteden hebt (lees; VEEL) kun je natuurlijk ook in het Ahwanee hotel overnachten!
Is dit een beginnetje voor je?
Marianne; We "pakken" maar 1 dag Yosemite NP (dus dat betekent dat we wat meer tijd zouden kunnen hebben voor Death Valley).
RiverCola; Jammer dat je het zo opvat, want ik ben helemaal niet op zoek naar mensen die het voor mij voorkauwen.....
Het is alleen zo dat we maar 2 weken voorbereiding hebben. En de meeste mensen die zo'n trip gaan doen zijn zich al maanden van tevoren aan het verdiepen in de reis. Vandaar dat alle tips / suggesties e.d. (nog altijd) welkom zijn!
Ik ben daarom ook ZEKER blij met jouw info. De links heb ik zelfs meteen opgeslagen als informatie
.
Op dit moment zijn:
- de binnenlandse vluchten geboekt (Austin - SF / Phoenix - Houston)
- autohuur via Alamo was 1e instantie een probleem, maar ten einde raad toch een (mooie) auto kunnen krijgen, nl. een
Chrysler Convertible - 2-Door/Automatic/Air. Tja, we hadden eigenlijk geen keuze, maar volgens mij is het geen verkeerde keuze
.
- 2 nachten in het Monarch Hotel te SF
- 1 nacht in Curry Village
Groetjes,
Inge
RiverCola; Jammer dat je het zo opvat, want ik ben helemaal niet op zoek naar mensen die het voor mij voorkauwen.....
Het is alleen zo dat we maar 2 weken voorbereiding hebben. En de meeste mensen die zo'n trip gaan doen zijn zich al maanden van tevoren aan het verdiepen in de reis. Vandaar dat alle tips / suggesties e.d. (nog altijd) welkom zijn!
Ik ben daarom ook ZEKER blij met jouw info. De links heb ik zelfs meteen opgeslagen als informatie

Op dit moment zijn:
- de binnenlandse vluchten geboekt (Austin - SF / Phoenix - Houston)
- autohuur via Alamo was 1e instantie een probleem, maar ten einde raad toch een (mooie) auto kunnen krijgen, nl. een
Chrysler Convertible - 2-Door/Automatic/Air. Tja, we hadden eigenlijk geen keuze, maar volgens mij is het geen verkeerde keuze

- 2 nachten in het Monarch Hotel te SF
- 1 nacht in Curry Village
Groetjes,
Inge
- RiverCola
- Amerika-expert
Het ging mij erom dat je al heel veel informatie had gekregen over hotels en dat je dan vervolgens precies dezelfde vraag nog een keer stelt in een ander topic. Mijns inziens had je al overnachtingen kunnen vinden voor Grand Canyon, Zion NP, Yosemite NP en Sedona (van Gleuknie, geloof ik?) want daar had je al links en tips voor gekregen. Dus het verbaasde me eigenlijk dat je de vraag nu opnieuw stelde.
Ik had al gezien dat het voor jullie allemaal heel kort dag is, vandaar dat ik (en anderen waarschijnlijk ook) zo snel gereageerd heb met bergen aan info. Omdat ik me realiseerde dat je niet veel tijd hebt om je in te lezen. Maar als je dan tips krijgt, laat dan zien dat je er wat mee doet! Dat geeft mensen ook het gevoel dat ze niet voor niets zoveel tijd erin steken.
Ik had al gezien dat het voor jullie allemaal heel kort dag is, vandaar dat ik (en anderen waarschijnlijk ook) zo snel gereageerd heb met bergen aan info. Omdat ik me realiseerde dat je niet veel tijd hebt om je in te lezen. Maar als je dan tips krijgt, laat dan zien dat je er wat mee doet! Dat geeft mensen ook het gevoel dat ze niet voor niets zoveel tijd erin steken.
Nogmaals RiverCola als je maar 2 weken de tijd hebt zijn alle tips welkom, maar als dat niet zo is overgekomen dan nogmaals bedankt! Je kan je toch ook wel een beetje in mij (ons) verplaatsen?
- RiverCola
- Amerika-expert
Daarom schreef ik ook dit;BasIng schreef:Nogmaals RiverCola als je maar 2 weken de tijd hebt zijn alle tips welkom, maar als dat niet zo is overgekomen dan nogmaals bedankt! Je kan je toch ook wel een beetje in mij (ons) verplaatsen?
RiverCola schreef: Ik had al gezien dat het voor jullie allemaal heel kort dag is, vandaar dat ik zo snel gereageerd heb met bergen aan info. Omdat ik me realiseerde dat je niet veel tijd hebt om je in te lezen.
RiverCola;
Oke, maar heb je verder misschien nog tips of suggesties waar we rekening mee moeten houden tijdens onze rondreis?
Ik weet in ieder geval dat we rekening moeten houden met de Tioga Pass, want die zal op 2 juni zeer waarschijnlijk nog niet open zijn...........
Oke, maar heb je verder misschien nog tips of suggesties waar we rekening mee moeten houden tijdens onze rondreis?
Ik weet in ieder geval dat we rekening moeten houden met de Tioga Pass, want die zal op 2 juni zeer waarschijnlijk nog niet open zijn...........
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inge, ligt er al iets vast? In een ander topic had je het al over Housekeeping Camp maar nu noem je Curry Village. En is het nu 1 of 2 nachten in Yosemite? Als dit de definitieve route is en we weten wat er al vast ligt kunnen we wat gerichter tips geven.
Een algemene tip: koop alvast een goede kaart hier, zoals de Hallwag nr 5. Hier leuk voor de voorpret, en ter plekke gedetailleerd genoeg om de weg te vinden.
Marianne
Een algemene tip: koop alvast een goede kaart hier, zoals de Hallwag nr 5. Hier leuk voor de voorpret, en ter plekke gedetailleerd genoeg om de weg te vinden.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 14 mei 2010, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
hoi,
Voor Las Vegas heb ik net het Flamingo hotel geboekt met de friends& family korting die ik hier op dit forum heb gevonden. Prijs was 39 usd ex tax. In 2005 hebben wij ook in flamingo gelogeerd en wij vonden het OK qua prijs/kwaliteit.
Page: hier zijn wij begin juni en er was al veel vol of behoorlijk aan de prijs. Ik heb het motel 6 geboekt voor 71 usd ex tax
Zion: in Springdale kon ik niets (betaalbaars)meer vinden (weekend van Memorial day ofzo) dus heb Comfort inn in Hurricane maar geboekt voor 90 USD
Grand Canyon: Yavapai lodge geboekt voor 107 usd ex tax. Hotels in Tusayan waren allemaal duurder. 5 jaar geleden zaten we in Tusayan in " 7 miles lodge". Prima basic hotel, maar walk in rate only. Mijn ouders gaan ditmaal mee dus ik wil niet gaan gokken, omdat ik dan wellicht 2 dure kamers ter plekke ergens moet boeken.
Gr en succes,
Angela
Voor Las Vegas heb ik net het Flamingo hotel geboekt met de friends& family korting die ik hier op dit forum heb gevonden. Prijs was 39 usd ex tax. In 2005 hebben wij ook in flamingo gelogeerd en wij vonden het OK qua prijs/kwaliteit.
Page: hier zijn wij begin juni en er was al veel vol of behoorlijk aan de prijs. Ik heb het motel 6 geboekt voor 71 usd ex tax
Zion: in Springdale kon ik niets (betaalbaars)meer vinden (weekend van Memorial day ofzo) dus heb Comfort inn in Hurricane maar geboekt voor 90 USD
Grand Canyon: Yavapai lodge geboekt voor 107 usd ex tax. Hotels in Tusayan waren allemaal duurder. 5 jaar geleden zaten we in Tusayan in " 7 miles lodge". Prima basic hotel, maar walk in rate only. Mijn ouders gaan ditmaal mee dus ik wil niet gaan gokken, omdat ik dan wellicht 2 dure kamers ter plekke ergens moet boeken.
Gr en succes,
Angela
Hoi Inge,
Wij hebben via priceline een hotel in SF geboekt en eentje in Bishop. In SF kregen we voor $100 per nacht het Hyatt Regency San Francisco in het Financial District en in Bishop voor $50 per nacht het La Quinta Inn. Via hun eigen sites of de touroperators zijn deze hotels veel duurder. Via Priceline boeken is echt een goede optie. Het Hyatt in SF schijnt echt een topper te zijn, ik ben benieuwd want we zijn er nog nooit geweest. Als jij nog tips voor ons hebt dan hoor ik het graag.
Wij hebben via priceline een hotel in SF geboekt en eentje in Bishop. In SF kregen we voor $100 per nacht het Hyatt Regency San Francisco in het Financial District en in Bishop voor $50 per nacht het La Quinta Inn. Via hun eigen sites of de touroperators zijn deze hotels veel duurder. Via Priceline boeken is echt een goede optie. Het Hyatt in SF schijnt echt een topper te zijn, ik ben benieuwd want we zijn er nog nooit geweest. Als jij nog tips voor ons hebt dan hoor ik het graag.
Twee goede en goedkope hotels in Scottsdale:
Hospitality Suites, gezellig en super schoon hotel met lekker ontbijt.
Hyatt Summerfield Suites Old Town in Scottsdale, ook goed en ligt gunstig.
Wij hebben in beide hotels overnacht enw aren ere zeer tevreden over.
In Springdale is de Desert Pearl Inn een aanrader, heel mooi hotel maar wel iets duurder.
Hospitality Suites, gezellig en super schoon hotel met lekker ontbijt.
Hyatt Summerfield Suites Old Town in Scottsdale, ook goed en ligt gunstig.
Wij hebben in beide hotels overnacht enw aren ere zeer tevreden over.
In Springdale is de Desert Pearl Inn een aanrader, heel mooi hotel maar wel iets duurder.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, mijn favoriet! Zie ons 2008-verslag voor foto's. Ligt tegenover de Canyon Ranch motel die ik al genoemd had. Misschien toch haalbaar als de rest wat goedkoper uitvalt?patrick99 schreef:In Springdale is de Desert Pearl Inn een aanrader, heel mooi hotel maar wel iets duurder.
BasIng: Ik weet niet of jullie nog zoekende zijn? Misschien even een update?
Marianne
-
- Amerikakenner
Clifrose lodge en gardens ziet er ook mooi uit
. Deze hebben wij 

Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3337 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties