Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis maikelvanhout: Onze reis - zuidwesten USA
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Reis maikelvanhout: Onze reis - zuidwesten USA
Nee, ze brengen geen boete in rekening. Alleen de overnachtingskosten.
Leuk dat jullie het zo naar je zin hebben.
Heel veel plezier nog samen.
Marjon
Leuk dat jullie het zo naar je zin hebben.
Heel veel plezier nog samen.
Marjon
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dit was de route:maikelvanhout schreef:Nu willen we een dag langer in de buurt van de Grand Canyon blijven om Page/Lake Powell te zien. Welke plaats/hotel adviseren jullie? Ik vind het trouwens ook geen probleem om nog een nacht in het Holiday Inn in de Grand Canyon bij te boeken en in één ruk door te rijden naar LA (zo'n 8 uur met de auto).
Dag 11: Zion Park
Dag 12: Bryce Canyon
Dag 13: Bryce Canyon
Dag 14: Grand Canyon
Dag 15: Las Vegas
Dag 16: Los Angeles
Meer tijd voor Page zal lastig worden, tenzij je ook nog een nacht in bryce gaat skippen. Anders zul je toch op dag 14 van Bryce naar de GC moeten rijden. Dat gaat best trouwens, en als je meer tijd hebt voor de GC is laat aankomen daar ook geen probleem (maar zorg er wel voor dat je op tijd voor de zonsondergang bent).
Een tweede nacht GC is een mogelijkheid, of je kijkt in Williams of nog iets verder zodat je niet het hele stuk naar LA in 1 dag hoeft te rijden.
maikelvanhout schreef:Maar hebben ons laten adviseren door het reisbureau en eigenlijk maar aangenomen dat dit een logische keuze zou zijn. Hier werd al duidelijk dat het niet zo logisch was. Helaas, ik zal voortaan ver van tevoren dit forum bezoeken voor inside information
Heel verstandig.

Marianne
-
- Amerika-ontdekker
He Maikel,
Leuk om te horen dat jullie het zo leuk hebben! Het is hier ook echt geweldig.
Wat betreft Las Vegas begrijp ik je helemaal, ook ik ben niet zo'n gokker
.
Wij zitten vandaag als tussenstop tussen Grand Canyon en L.A. in Bullhead City. Hier is helemaal niets, maar het ligt redelijk in het midden. Omdat wij langzamer gaan met onze RV hebben wij ervoor gekozen dit stuk niet in 1x te rijden en hier te overnachten.
We hebben vandaag Kingman bezocht en het was een leuk plaatsje om even door te rijden en wat Route 66 foto's te maken, maar verder was er niet echt veel.
Lake Powell vonden wij leuker, we hebben er een korte boottocht gemaakt (1,5 uur) en zijn naar Antelope Canyon geweest (excursie van 2 uur in totaal).
Ik zou je zeker adviseren hier http://www.lakepowell.com/ te overnachten (al heb ik geen idee van de prijzen),je zit dan erg mooi aan het meer. (Dit stukje is zelf een 'NP' waarvoor je pas geldig is).
Groetjes en succes,
Ingrid
(en no worries over een evt boete, ik ben bang dat je je geld kwijt bent voor die dag maar het belangrijkste is een gave reis!)
Leuk om te horen dat jullie het zo leuk hebben! Het is hier ook echt geweldig.
Wat betreft Las Vegas begrijp ik je helemaal, ook ik ben niet zo'n gokker

Wij zitten vandaag als tussenstop tussen Grand Canyon en L.A. in Bullhead City. Hier is helemaal niets, maar het ligt redelijk in het midden. Omdat wij langzamer gaan met onze RV hebben wij ervoor gekozen dit stuk niet in 1x te rijden en hier te overnachten.
We hebben vandaag Kingman bezocht en het was een leuk plaatsje om even door te rijden en wat Route 66 foto's te maken, maar verder was er niet echt veel.
Lake Powell vonden wij leuker, we hebben er een korte boottocht gemaakt (1,5 uur) en zijn naar Antelope Canyon geweest (excursie van 2 uur in totaal).
Ik zou je zeker adviseren hier http://www.lakepowell.com/ te overnachten (al heb ik geen idee van de prijzen),je zit dan erg mooi aan het meer. (Dit stukje is zelf een 'NP' waarvoor je pas geldig is).
Groetjes en succes,
Ingrid
(en no worries over een evt boete, ik ben bang dat je je geld kwijt bent voor die dag maar het belangrijkste is een gave reis!)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht