Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bellen vanuit Amerika naar mobiel nummer in Nederland

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Anita

Bellen vanuit Amerika naar mobiel nummer in Nederland

Bericht door Anita »

wie heeft er tips voor me voor het bellen vanuit Amerika naar een mobiel nummer in Nederland? Mijn ouders (en wijzelf ook overigens) hebben alleen een mobiel nummer, onze vaste nummers hebben we opgezegd.
Maar wat is nou de beste (en natuurlijk goedkoopste) manier om naar huis (gsm nummer dus!) te bellen vanuit de USA?

Anita[/b]
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

Hoi Anita,

Er is een lange draad aanwezig in "Reizen Algemeen", misschien dat je daar wat antwoorden kunt vinden: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=274

Suc6!

gr. Redneck
Georgia on My Mind
Anita

Bericht door Anita »

Thanks Redneck, maar daar gaat het over het bellen naar vaste nummers. Ik moet voornamelijk naar een mobiel nummer bellen, en ik hoopte daar dus nog (aparte?) tips voor te krijgen.

Zou dat bijvoorbeeld te doen zijn met een telefoonkaart voor in de telefooncel? Of is het juist beter om vanuit de hotelkamer te bellen?

Anita
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer