Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AAA-wegenkaarten voor zuidwesten aangeboden (gratis)
-
- Amerika-ontdekker
AAA-wegenkaarten voor zuidwesten aangeboden (gratis)
Hallo,
Wij zijn net terug van onze 3-weekse reis door het zuidwesten van de USA. Super vakantie gehad!
Wij hebben na het ophalen van onze huurauto bij de AAA een aantal wegenkaarten gehaald (gratis als je lid bent van de ANWB). Vind het zonde om ze weg te gooien, dus als iemand hier interesse heeft (en mij een paar postzegels wil vergoeden), dan stuur ik ze naar je op. Scheelt weer een ritje langs de AAA als je in de USA bent!
Groeten,
Maartje
p.s.: onze route was SFO-Yosemite-Death Valley-LV-Zion-Bryce-Page-Monument Valley-Grand Canyon-SD-LA
Wij zijn net terug van onze 3-weekse reis door het zuidwesten van de USA. Super vakantie gehad!
Wij hebben na het ophalen van onze huurauto bij de AAA een aantal wegenkaarten gehaald (gratis als je lid bent van de ANWB). Vind het zonde om ze weg te gooien, dus als iemand hier interesse heeft (en mij een paar postzegels wil vergoeden), dan stuur ik ze naar je op. Scheelt weer een ritje langs de AAA als je in de USA bent!
Groeten,
Maartje
p.s.: onze route was SFO-Yosemite-Death Valley-LV-Zion-Bryce-Page-Monument Valley-Grand Canyon-SD-LA
Re: AAA-wegenkaarten voor zuidwesten aangeboden (gratis)
Daar heb ik wel interesse voor/in/naar! D
Hoe pakken we dit aan?
Hoe pakken we dit aan?
-
- Amerika-ontdekker
Ik stuur je wel even een pb-tje!
-
- Amerikakenner
Als je er nog over hebt wil ik er ook wel hebben hoor!
groetjes, sven
groetjes, sven
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht