Ben je zeker dat je de volledige link hebt? Als ik naar een album van mij kijk krijg ik iets in deze aard: http://www.facebook.com/photos.php?id=5 ... 1004282885
Edit: ik zie dat Stan me voor was. Je moet idd die link onderaan nemen
Ik kan niet op foto's van wim klikken, dat is niet toegankelijk. Maar ik kan wel via je prikbord ieder album zien dat je van america geplaatst hebt. Je album instellingen zijn dus goed, maar je foto overzicht pagina kunnen we niet op. Maar via je prikbord kan ik dus wel op ieder album klikken en bekijken.
Doockles schreef:Ja, zo lukt het inderdaad! Leuke foto's
Hebben jullie in MV eigenlijk een tour gedaan? Of zelf rondgereden?
we hebben het uiteindelijk zelf gedaan want we zagen er veel hetd oen met minder goeuitziende auto's dan die wij hadden
je kunt ter plaatsen denk ik ook zelf nog een tour doen want er stonden veel gewoon te wachten zonder volk.
GoBieN schreef:Ik kan niet op foto's van wim klikken, dat is niet toegankelijk. Maar ik kan wel via je prikbord ieder album zien dat je van america geplaatst hebt. Je album instellingen zijn dus goed, maar je foto overzicht pagina kunnen we niet op. Maar via je prikbord kan ik dus wel op ieder album klikken en bekijken.
normaal moet het lukken hoor enkel de foto albums van de usa zijn toegankelijk voor iedereen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.