Leuk verslag tot nu toe Marjon en ook leuk om er wat foto's bij te zien.
Wel erg balen dat de portemonnee verdwenen was maar gelukkig hadden jullie nog andere pasjes bij jullie en waren jullie er nog op tijd bij met het blokkeren.
Héél véél plezier verder en ik ben benieuwd hoe jullie Silverton vinden.
Groetjes,
Sonja
p.s. ik zou nu ook wel een ijsje van de Cold Stone Creamery lusten!
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015 New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009 Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014
Wat een prachtige foto's, Marjon! Dat ziet er inderdaad uit als een prachtige route. Wat fijn dat jullie zo genieten, en veel plezier hebben. En wat betreft Ger: ik zou hem veel knoflook, noten en zwarte bessen voeren, dat schijnt goed te helpen tegen vergeetachtigheid!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty" Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Ik blijf het geweldig vinden om nou jou verhalen te lezen en zo weliswaar op afstand,
in een broeierig Nederland mee te mogen genieten.
Het is allemaal zo herkenbaar en Colorado is dan ook beslist geen verkeerde keus.
Heel veel plezier nog en doe ook de groetjes aan Ger en Joyce
Gr Jos
Wat een leuke dagen hebben jullie al gehad Marjon (behalve dan die toestand met de portemonnee)
De Sage Inn hebben wij ook 3 dagen overnacht, inderdaad wel een piepklein zwembadje maar toch wel lekker om even in af te koelen.
Colorado ziet er geweldig uit hè, lekker groen ook.
Veel plezier in Silverton en op weg naar Manitou Springs (echt een schattig plaatsje)
paula58 schreef:Colorado ziet er geweldig uit hè, lekker groen ook.
De laatste weken is het groen wat aan de bruinige kant geworden, met de (extreem) hoge temperaturen die we gehad hebben in combinatie met de gebruikelijke droogte...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Die Ger toch!
Ik geef David mijn paspoort ook niet meer in bewaring.
De Million Dollar Skyway zal jullie zeker goed bevallen.
In Ouray kan je nog een korte wandeling maken naar de waterval.
De wandeling helpt misschien een beetje tegen de vakantie-kilo's
Wat leuk om af en toe een update te lezen en ik merk dat ik jullie route wel erg mooi vind ....... misschien dus iets voor ons volgend jaar .
Veel plezier nog verder en ben benieuwd naar nog meer updates.
Groetjes
Ellen
Van 1998 tot en met 2007 verschillende amerika reizen, 2009 Noordwesten http://renellen.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en reis mee met onze camperreis in het zuidwesten juni 2011 http://ellenrenejaydin.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuk verslag Marjon. Fijn dat jij ons laat meegenieten van jullie prachtige vakantie, ook d.m.v. de foto's.
Goede reis verder en blijf lekker genieten.
Wat een prachtige foto's Marjon! Het ziet er geweldig uit allemaal. Alle dingen die julile gedaan hebben, hadden wij ook in onze planning, gaat er zeker nog eens van komen. Het stuk naar Grand Junction lijkt me ook mooi.
Veel plezier in Moab!
Wat een heerlijke dagen hebben jullie gehad, mooie foto's ook! Wij vinden Colorado ook een prachtige staat, ik denk dat hij bij ons ook zeker in de top 3 staat. Genieten van de bergen, de mooie uitzichten, de gezellige plaatsjes en de fantastische routes.
Maak nog veel plezier, maar zo te zien aan de melige foto's komt dat wel goed!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty" Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Prachtige foto's Marjon, leuk de weg vanaf Durango nu ook zonder sneeuw te zien, lijkt toch wat fleuriger zo
jullie vermaken je goed zo te zien en lezen. Dat is vakantie toch. en het valt met die kilo's ook wel mee zo te zien
Heel veel plezier in de B&B in Moab, doe ze maar de groeten en ik hoop dat jullie wel het zwembad en of de bubbels in kunnen!
Boulder ziet er erg leuk uit, jammer dat wij daar geen tijd voor hadden. En leuk dat jullie in Crested Butte geweest zijn. Het is daar inderdaad schreeuwend duur, geen idee waarom er niet een paar goedkopere motelletjes zitten.....
Veel plezier de komende dagen! Wij wachten met smart op de volgende update
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.