Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaring met Fiery Furnace in Arches
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Ervaring met Fiery Furnace in Arches
Je hoeft sowieso niet te rennen Marjon. De rangers hebben beide keren bij ons steeds gewacht tot de hele groep bij elkaar was voordat met enige uitleg op bepaalde plaatsen werd begonnen. Het tempo van deze wandeling ligt ook erg laag.
Zelf loop ik ook liever vooraan omdat er onderweg nog wel het e.e.a. gevraagd wordt aan de ranger en ik het interessant vind om naar de antwoorden te luisteren. De laatsten in de groep zijn voornamelijk diegenen die (heel begrijpelijk) veel fotograferen onderweg en minder luisteren naar de verhalen.
Marjan
Zelf loop ik ook liever vooraan omdat er onderweg nog wel het e.e.a. gevraagd wordt aan de ranger en ik het interessant vind om naar de antwoorden te luisteren. De laatsten in de groep zijn voornamelijk diegenen die (heel begrijpelijk) veel fotograferen onderweg en minder luisteren naar de verhalen.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Er wordt overigens ook altijd iemand gevraagd als laatste de lopen om op die manier in de gaten te houden of de groep wel bijelkaar blijft.
Er schijnen toch altijd nog mensen van zo'n groep afgezonderd te raken. De ranger die wij vorig jaar hadden, vertelde dat niemand minder dan zijn eigen vader eens verdwaald was geraakt tijdens de hike met de groep...
Roland
Er schijnen toch altijd nog mensen van zo'n groep afgezonderd te raken. De ranger die wij vorig jaar hadden, vertelde dat niemand minder dan zijn eigen vader eens verdwaald was geraakt tijdens de hike met de groep...

Roland
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Dan ben ik bang dat ik bij de laatsten in de groep ga horen want ik loop altijd te fotograferen. Bovendien ben ik nooit zo heel lang geboeid door Rangerverhalen (erg hèhekkie schreef: De laatsten in de groep zijn voornamelijk diegenen die (heel begrijpelijk) veel fotograferen onderweg en minder luisteren naar de verhalen.
Marjan

Dat kon wel eens problemen gaan geven als ze dat aan mij vragen. Ik kan af en toe helemaal in mijn eigen wereldje zitten dus ik heb zo'n vermoeden dat we dan met minder mensen terugkomen dan dat we heengingen.Coyote schreef:Er wordt overigens ook altijd iemand gevraagd als laatste de lopen om op die manier in de gaten te houden of de groep wel bijelkaar blijft.

Marjon
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
De vraag wordt aan de hele groep gesteld en het gaat op vrijwillige basis. Je hoeft dat dus beslist niet te doen.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oh, gelukkig maar (voor de groep dan
)

- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Héél herkenbaarhekkie schreef: De laatsten in de groep zijn voornamelijk diegenen die (heel begrijpelijk) veel fotograferen onderweg en minder luisteren naar de verhalen.

http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik loop altijd graag voorin mee en dan laat ik me ook wel weer zakken om foto's te maken.. soms mis ik dan delen van het verhaal. maar ja gelukkig hebben we dan de foto's nog, 

Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Mijn vrouw heeft voornamelijk de foto's gemaakt en die startte meest als 3e/4e en bij de stops liep ze dan als 10e/11e ofzo.
En dan weer vooraan starten bij de volgende stint
En dan weer vooraan starten bij de volgende stint

- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij liepen ook helemaal achteraan, zo konden we de mooiste foto's maken, er liepen dan niet zoveel mensen in beeld
Elly

Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Dat hadden wij nou juist met vooraan lopen. Als je achteraan loopt, dan loopt de hele groep voor je, als je vooraan loopt kun je mooi foto's nemen voordat de rest van de groep voor je gaat staan.
Daarbij zijn wij niet de meest fitte en atletische personen en achteraan lopen betekent harder lopen en kortere pauzes doordat je later aan komt bij de stopplaats.
Daarbij zijn wij niet de meest fitte en atletische personen en achteraan lopen betekent harder lopen en kortere pauzes doordat je later aan komt bij de stopplaats.

-
- Amerikakenner
Wij hebben net voor 12 of 13 mei proberen te reserveren, maar er zijn geen tickets meer verkrijgbaar 

- Rebekka1977
- Amerikafan
Balen zeg! Wij stonden er ook van te kijken dat we voor eind juni nog maar een beperkte keuze hadden. Misschien kun je de dag zelf nog proberen of er annulering/no-show's zijn.Madphil schreef:Wij hebben net voor 12 of 13 mei proberen te reserveren, maar er zijn geen tickets meer verkrijgbaar
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Er worden sowieso een aantal permits ter plaatsten uitgegeven maar dan is het wel verstandig om een paar dagen voor de gewilde datum langs het visitorcenter te gaan om permits te kopen.
-
- Amerikakenner
Dat kan op zijn vroegst 1,5 dag vantevoren, maar niet geprobeerd is altijd mis 

Wij gaan 26 juli de Fiery Furnace tour doen, heb dit al een hele tijd geleden gereserveerd. Nu probeer ik de bijlagen van het mailtje te openen, maar dit lukt niet! Iemand die dit wel is gelukt en toevallig weet welk programma je hiervoor nodig hebt? 

2009 - 2010 - 2011 met z'n 2en...
In 2018 met z'n 4en!
In 2018 met z'n 4en!
- Nici
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik kan me niet herinneren dat er een bijlage bij zat, bij mij stond aal tekst gewoon in de mail.
Ik zal vanavond thuis even kijken naar mijn mailtje en dan laat ik iets weten (als je nog geen antwoord hebt).
Nici
Ik zal vanavond thuis even kijken naar mijn mailtje en dan laat ik iets weten (als je nog geen antwoord hebt).
Nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
Ik heb ook de bijlage ATT00001 en ATT00002 bij mijn confirmation mailtje zitten.
Als ik de e-mail in hotmail open en dan de bijlage aanklik, wordt deze in mijn browser geopend (html).
Het ene is een streepjescode
Het andere is een blad met al je gegevens op.
Het mailtje zelf is voor mij voor de rest leeg.
Als ik de e-mail in hotmail open en dan de bijlage aanklik, wordt deze in mijn browser geopend (html).
Het ene is een streepjescode

Het andere is een blad met al je gegevens op.
Het mailtje zelf is voor mij voor de rest leeg.
filmverslag USA2009 (LA - Route 66 - Grand Canyon - Page - Zion - Las Vegas - Death Valley - Yosemite - SF)
filmverslag USA2010 (Las Vegas Yellowstone - Grand Canyon - Las Vegas) Wachtwoord staat op pagina!
filmverslag USA2010 (Las Vegas Yellowstone - Grand Canyon - Las Vegas) Wachtwoord staat op pagina!
Bedankt! 
Na vele mogelijkheden te hebben geprobeerd heb ik ook de streepjescode te zien gekregen + de informatie, mailtje was inderdaad leeg.

Na vele mogelijkheden te hebben geprobeerd heb ik ook de streepjescode te zien gekregen + de informatie, mailtje was inderdaad leeg.
2009 - 2010 - 2011 met z'n 2en...
In 2018 met z'n 4en!
In 2018 met z'n 4en!
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb het via NPS zelf geregeld en kreeg op een ander email adres de mail binenn waarin wel het hele geval/ de reservering te zien was. Bij campings heb ik dat niet gehad, alleen bij FF reservering. Ik neem trouwens aan dat ze je gegevens daar ook op een lijst hebben staan.
Mw Ginny van NPS heeft het -behalve via een ander email adres- ook nog per post opgestuurd.
Mw Ginny van NPS heeft het -behalve via een ander email adres- ook nog per post opgestuurd.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Re: Fiery Furnace ochtend of middag?
Even een korte vraag over de Fiery Furnace: door interne miscommunicatie in ons gezin
heb ik nu zowel een reservering voor 4 personen om 16 uur op 19 aug als om 9 uur 20 augustus. Welk tijdstip is qua warmte te prefereren? Ik las al dat het veel in de schaduw is, in eerste instantie dacht ik aan 9 uur maar omdat de tour zeker 3 uur doet, twijfel ik toch. Andere vraag: is er iemand die nog op zoek is naar kaartjes want dan kunnen ze misschien overgenomen worden.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3412 Weergaves
-
Laatste bericht door Robbie&Irene
-
- 10 Reacties