Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tip voor als je naar Las Vegas gaat.
Tip voor als je naar Las Vegas gaat.
Hi,
Voor iedereen die binnenkort naar Las Vegas gaat en er een van de mooie shows van "cirque du soleil" wil zien is het wellicht leuk om te weten dat er nu tot en met oktober een bijzonder aantrekkelijk tarief is vanaf zo'n $ 50 per kaartje. Dit geldt voor 6 van de 8 Vegas shows (Niet voor "O" en "Le Reve"). De tip die ik wil geven is dat reserveren on-line niet gaat omdat ze een verificatie systeem hanteren dat in Europa niet gebruikt wordt. Wil je toch dit tarief bel dan met 00-1-877-253-5847 en je kan alsnog voor deze aanbiedingsprijs boeken als je het zegt. Afhankelijk van welke show je bezoekt kan het al snel $ 80 of $ 100 per kaartje schelen. Net 2 kaartjes voor Viva Elvis besproken in september en dat was geen enkel probleem.
Suc6, Sil
Voor iedereen die binnenkort naar Las Vegas gaat en er een van de mooie shows van "cirque du soleil" wil zien is het wellicht leuk om te weten dat er nu tot en met oktober een bijzonder aantrekkelijk tarief is vanaf zo'n $ 50 per kaartje. Dit geldt voor 6 van de 8 Vegas shows (Niet voor "O" en "Le Reve"). De tip die ik wil geven is dat reserveren on-line niet gaat omdat ze een verificatie systeem hanteren dat in Europa niet gebruikt wordt. Wil je toch dit tarief bel dan met 00-1-877-253-5847 en je kan alsnog voor deze aanbiedingsprijs boeken als je het zegt. Afhankelijk van welke show je bezoekt kan het al snel $ 80 of $ 100 per kaartje schelen. Net 2 kaartjes voor Viva Elvis besproken in september en dat was geen enkel probleem.
Suc6, Sil
Re: Tip voor als je naar Las Vegas gaat.
Ik heb begin van de week inderdaad uiteindelijk telefonisch kaartjes voor Ka gekocht omdat internationale creditcards niet worden geaccepteerd. Heb MGM zelf gebeld, ging erg makkelijk: inderdaad dezelfde aanbieding als online. kreeg binnen 24 uur een emailbevestiging.

We zitten in augustus in MGM, ben aan het dubben welke show we gaan doen,
of de Blue Men of Ka, ga er achteraan, bedankt voor de tip!
of de Blue Men of Ka, ga er achteraan, bedankt voor de tip!
Silmar, waar heb je deze info gevonden?
Via de site van Cirquedusoleil onder de noemer "summersale".
Geldt deze actie nog steeds?
Heb je een exacte URL van de bron? Ik kan het zo niet vinden op de site van Cirque du soleil
Heb je een exacte URL van de bron? Ik kan het zo niet vinden op de site van Cirque du soleil
Dankjewel!
Helaas niks verkrijgbaar voor de dagen dat wij er zijn... (zaterdag 4 tm maandag 6 september)
Helaas niks verkrijgbaar voor de dagen dat wij er zijn... (zaterdag 4 tm maandag 6 september)
Bedankt voor de bron. Had deze (of soortgelijke) promo al gevonden voor de KA show via de site van MGM. Enkele dagen terug kaartjes gekocht aan 107$ (35% korting). Nu heb ik even via bovenstaande link de promo nog eens gecontroleerd en blijkt dat de kaartjes voor dezelfde blok + rij aan slechts 55$ aangeboden worden. Eén telefoontje aan de vriendelijke dame van MGM en de nieuwe prijs werd meteen aangepast. Bedankt!
-
- Amerika-ontdekker
Kan ook via de site van Treasure Island voor de show Mystere, 50 USD + wat extra kosten. Gaat gewoon via credit card.
https://ti.outboxtickets.com/zope/websh ... ode=summer
https://ti.outboxtickets.com/zope/websh ... ode=summer
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1145 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa