Skipper schreef:Ik zou zeggen: Universal Studio's en bespaar dan niet op het ticket en koop een Front of Line Pass. Scheelt enorm veel tijd. Shows in Universal zijn enorm gaaf en de achtbanen ook!
Volgens mij zijn er in Universal in LA geen achtbanen? Nou ja, 1 attractie die op een achtbaan lijkt?
Verder moet je met je FOL Pass wel even kijken hoe druk het is misschien? Twee weken geleden waren wij in SixFlags (wel op een zaterdag ja), daar hadden we geen pas genomen en achteraf enorm spijt! Toen we 3 dagen later naar Universal gingen hadden besloten om even aan te kijken hoe druk het was en anders alsnog de pas aan te schaffen in het park..
Heel erg blij dat we dat toen gedaan hebben. We hebben nergens lang hoeven wachten en om 15.00 uur hadden we alle shows en attracties gezien en gedaan!
Kortom, ik snap dat die pas in drukke periodes heel erg handig is.. Maar let er dus wel mee op
Skipper schreef:Ik zou zeggen: Universal Studio's en bespaar dan niet op het ticket en koop een Front of Line Pass. Scheelt enorm veel tijd. Shows in Universal zijn enorm gaaf en de achtbanen ook!
Volgens mij zijn er in Universal in LA geen achtbanen? Nou ja, 1 attractie die op een achtbaan lijkt?
Inderdaad maar ééntje. En hij wordt volgens de RollerCoaster DataBase gewoon als achtbaan gezien
Heel erg blij dat we dat toen gedaan hebben. We hebben nergens lang hoeven wachten en om 15.00 uur hadden we alle shows en attracties gezien en gedaan!
voilà, en dan richting Disneyland ( en nu stop ik met zagen )
Als je om 15.00h vertrekt naar Disneyland, kun je erop rekenen dat je daar pas aankomt om 17.00h. Dat is toch veel te laat om nog van zo'n park te kunnen genieten? Vergeet niet dat Disney in Anaheim ligt, en Universal in Hollywood. Dat is zonder files een uur rijden, maar je kunt er wel op rekenen dat je er veel langer over doet. Als je 2 parken op 1 dag wil doen, kun je beter kiezen voor Anaheim en de 2 disneyparken combineren, of 1 Disneypark met bijvoorbeeld Knott's Berry Farm. Maar dan nog is het veel voor 1 dag.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty" Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Als je om 15.00h vertrekt naar Disneyland, kun je erop rekenen dat je daar pas aankomt om 17.00h.
ze zijn met zijn tweeën, eenmaal buiten het centrum kunnen ze geregeld gebruik maken van de carpool-rijvakken. Maar zelfs als ze maar om 17u00 in Disneyland zijn : het park is open tot middernacht. Ze kunnen de parade nog bekijken, Fantasmic, het vuurwerk, en tussendoor toch heelwat attracties.
Van 17u00 tot 24u00 komt overeen met van 10u00 tot 17u00 en dat is toch niet niks ?
Wij hebben dit reeds gedaan ( eerst Santa Monica en Venice Beach bezocht en dan naar Disneyland ), Disneyland en al zijn lichtjes is heel tof en na het vuurwerk verlaten heel veel bezoekers het park en wordt het zelfs iets rustiger.
jta schreef:Maar zelfs als ze maar om 17u00 in Disneyland zijn : het park is open tot middernacht. Ze kunnen de parade nog bekijken, Fantasmic, het vuurwerk, en tussendoor toch heelwat attracties.
Wellicht kijk ik erover heen, maar waaruit maak jij op dat ze het park in het weekend bezoeken? Doordeweeks is het park namelijk maar tot 20.00 uur open...
Doordeweeks is het park namelijk maar tot 20.00 uur open...
Inderdaad, doordeweeks heeft het helemaal geen zin om nog naar Disneyland te rijden. Kunnen ze het sponsorgeld van hun rijke tante beter ergens anders aan spenderen.
Plus dat het eigenlijk gekkenwerk is om zowel Universal als Disneyland op één dag te bezoeken, en ook nog een hartstikke duur.
Beide (alledrie de) parken zijn leuk en de keuze is erg lastig, maar ik zou toch zeker kiezen voor één van de parken, of een combi van de Disneyparken, dat gaat dan natuurlijk nog wel. Ik heb overigens een lichte voorkeur voor Disney.
Hoi Anneke,
We zijn net 2 dagen terug uit de USA en hebben de Universal studio's bezocht. Dit park is zeker aan te raden. Koop zoals hier al is genoemd wel van te voren op internet een front of line pass want toen wij er waren (31 juli) was het erg druk en zonder deze pass waren de wachttijden 70 minuten voor elk onderdeel. Wij hebben door deze pass alles op een dag kunnen zien. Heel veel plezier gewenst! Oh ja een tip: doe de Jurrasic park atractie aan het begin van de dag dan kun je nog wat opdrogen voor je naar huis gaat
Groetjes Caroline
PS Parkeren kun je ook doen op 3 manieren: normaal 14 dollar per dag, preferance 20 dollar en vip 25 dollar per dag, steeds iets dichterbij.
Ik heb ze beiden gedaan. Ik zou niet kunnen kiezen hoor! Het zijn beiden onzettend gave parken.
LA zelf, qua stadcentrum en bezienswaardigheden, is verder niet heel erg veel aan, afgezien natuurlijk van Hollywood, Beverly Hills en Venice Beach. Zou dus voor beiden gaan.
Jasmino schreef:Als je om 15.00h vertrekt naar Disneyland, kun je erop rekenen dat je daar pas aankomt om 17.00h. Dat is toch veel te laat om nog van zo'n park te kunnen genieten?
Mee eens, dat is doodzonde, zeker gezien de toegangsprijs.
Mijn ex en ik zijn van 9.00- tot 24:00 uur gegaan (met een combi-ticket voor beide Disneyparken) en hadden nog niet alles gezien.
Mee eens, dat is doodzonde, zeker gezien de toegangsprijs.
Mijn ex en ik zijn van 9.00- tot 24:00 uur gegaan (met een combi-ticket voor beide Disneyparken) en hadden nog niet alles gezien.
Van 9.00 tot 24.00 : 15 uur voor 2 parken ( gemiddeld 7,5 uur per park )
Van 17.00 tot 24.00 : is 7 uur voor 1 park
Maar een half uurtje verschil, zo gek is een avondbezoek nu ook weer niet.....
In 2008 een Vip tour gedaan in universal en nu in september ga ik terug en ga ik opnieuw een vip tour doen in universal.Als filmliefhebber is dit echt een must,er zijn ontelbaar veel films in het park zelf gedraaid en je komt op de sets zelf van verschillende films.
De vip tour brengt je dan ook nog eens in het attributenwarenhuis van universal alwaar alles voor de films ligt opgeslagen,je komt ook op afgesloten sets,de geluidsstudio's,enz...... Dit allemaal onder begeleiding van een gids krijg je ook nog overal voorrang en de beste zitjes.
De nieuwste attractie van dit jaar is king kong in 3D 360 graden.Rondomrond de trolly waar je de attractie mee wordt binnengereden zijn er projectieschermen en wordt de trolley zelf ook dooreen geschud,enz.....
Flounder schreef:Mijn ex en ik zijn van 9.00- tot 24:00 uur gegaan (met een combi-ticket voor beide Disneyparken) en hadden nog niet alles gezien.
Dat zou ik beslist niet volhouden, zo'n lange dag......
Tuurlijk wel, je krijgt zoveel energie van die parken! Het is wat anders dan een wandeling in een bos. De tijd ging nog heel erg snel, helaas.
We waren moe, maar zeer voldaan.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.