Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

LA - Joshua Three - Kingman

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
--MG--
Amerika-newbie

LA - Joshua Three - Kingman

Bericht door --MG-- »

Wij vliegen vanuit New York naar LA en vertrekken van hieruit voor het 'bekende rondje zuidwesten' in september. Er zijn al veel overnachtingen geregeld, het enige waar we eigenlijk over twijfelen in de overnachting in LA. We zijn namelijk niet van plan om naar de pretparken te gaan, dus vragen ons af of we 1 of 2 overnachtingen moeten boeken. De mogelijkheden zijn:

Dag 1. Aankomst LA (11:30 uur) - huurauto ophalen - inchecken hotel (omgeving LAX) - naar Venice Beach / Santa Monica (overnachting LA)
Dag 2. Warner Bros Tour (2 uur) - Hollywood Sign - Walk of Fame - Chinese Theatre - winkelen? - naar Joshua Tree NP (overnachting omgeving NP)
Dag 3. Joshua Three NP - Kingman

OF

Dag 1. Als hierboven beschreven (overnachting LA)
Dag 2. Warner Bros Tour, Hollywood Sign, Walk of Fame, Chinese Theatre, Rodeo Drive/ Melrose Avenue/ Robertson Boulevard (overnachting LA)
Dag 3 Van LA - via Joshua Three? - Kingman

Ik ben benieuwd naar wat jullie denken dat de beste keuze is!

MG
Dude
Moderator

Re: LA - Joshua Three - Kingman

Bericht door Dude »

Ik zou voor de tweede optie gaan. Winkelen kan je dan in Cabazon, even voor Palm Springs is dat.
Vandaar verder naar Joshua Tree (het stadje) om daar het park in te rijden om bij 21Palms weer eruit te rijden.
Dan verder tot in Needles of Kingman (afhankelijk of je route 66 wil rijden in combinate met Oatman)

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Julia1972
Amerika-ontdekker

Bericht door Julia1972 »

Hoi Hoi.

Ik ga van Kingman naar Joshua Tree rijden.
Hoe weet ik precies hoe de old route 66 loopt?
Is daar ergens een kaart voor of een site?
Ik kon dar eigenlijk niet vinden.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Je gaat vanuit Kingman bij exit 44 van de I-40 af en volg dan de AZ-10 (dat is de oude R-66) bij Topack kom je bij exit 1 dan weer op de I-40.
Verder kan je in Californie ook de National Trails Hyway tot aan Amboy om dan via Amboy Road naar Twentynine Palms te gaan, de National Trails Hyway is ook een oud stuk R-66
Het eerste stuk vanaf Kingman is het mooist
--MG--
Amerika-newbie

Bericht door --MG-- »

@ Bart: Als ik je de door jou voorgestelde route in google maps invoer, zijn we in ieder geval al 8 uur onderweg - zonder tussenstops! Jij vindt dit dus een beter alternatief dan al de avond daarvoor richting Joshua Three te vertrekken zodat de reisafstand voor dag 3 een stukje korter wordt? Uiteraard willen we graag de Oatman route rijden en de overnachting in Kingman is al gereserveerd!

In ieder geval bedankt voor het meedenken...
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

8 uur ?? dan heb je toch iets verkeerd ingevoerd. Ik kom uit op 6,5 uur.(zonder route 66)
Kijk eens naar ons verslag van 2008, dag 2, daar hebben wij precies die route gereden en wij vertrokken pas net voor de middag uit LA.
Wij sliepen wel in Needles, om de dag erna route 66 te rijden via Oatman.
Je kan normaal de meeste hotels kosteloos anuleren. Maar als je dat niet wil kan je inderdaad de namiddag ervoor al een gedeelte richting Joshua Tree te rijden.

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer