Over 2,5 weken vertrekken we dan eindelijk.
4 weken door het zuidwesten van de USA. Nu zijn we natuurlijk al een beetje bezig met het eea klaar te leggen in te slaan etc. Maar toch vind ik het moeilijk, wat neem je aan kleren mee en andere belangrijke dingen?
We slapen in hotels en trekken dus met de auto.
Neem niet teveel mee dat scheelt want je moet het in en uit de auto laden en veel gesleep dus. Je kan onderweg best wassen bij sommige hotels terwijl je zit te eten bv. Ik zou 1 lange broek aandoen in het vliegtuig 1 voor nood en 3 korte broeken mee voor de rest 8 t-shirts ofzo en ondergoed voor een dag of 9. Je eventuele loopschoenen in het vliegtuig aan en van die goede slippers (Teva of andere) in de koffer.
Licht reizen is echt het beste.
Hallo Sandra,
3 Jaar geleden zijn wij voor het eerst in Amerika geweest. (van 26 juni t/m 14 juli) en ik had veel te veel kleding bij me.
Dit jaar neem ik minder mee. Een lange broek en een trui voor als het frisser is is genoeg. (Vooral in SF hebben we die nodig gehad). Voor de rest zou ik korte broeken meenemen en T-shirts. Vooral makkelijke kleding. En wassen kun je overal.
"Chique" kleding heb je echt niet nodig. Ik had voor de zekerheid voor iedereen een setje nette kleding meegenomen, maar dit hebben we alleen in Las Vegas aan gehad (en eigenlijk was dat niet eens nodig).
Alvast een fijne vakantie gewenst: geniet ervan!!!
groetjes, Carola
Jemig,
Ik weet nu al dat ik weer eens teveel mee ga nemen. Maar door deze antworden wordt het al we steeds minder.
Ik ben alleen ben een koukleum, koelt het in de USA niet af 's avonds?
Sandra schreef:Jemig,
Ik weet nu al dat ik weer eens teveel mee ga nemen. Maar door deze antworden wordt het al we steeds minder.
Ik ben alleen ben een koukleum, koelt het in de USA niet af 's avonds?
Ik kan me nog herinneren dat we met de camper in Moab (Canyonlands en Arches) stonden in dezelfde periode als jullie en dat we niet konden slapen van de hitte. Ik ben dan ook bang dat je eerder zult snakken naar wat verkoeling dan dat je bang moet zijn voor kou.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.