Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rondreis zw amerika en zwanger

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
matthijs en rian
Amerikafan

Rondreis zw amerika en zwanger

Bericht door matthijs en rian »

Hai forummers,
heeft iemand van jullie ervaring met zwanger zijn tijdens rondreis in zuid westen van amerika. Welke dingen kunnen we beter laten?

Zelf willen we universal studios in ieder geval maar laten voor wat het is, ook gaan we de death valley maar niet in.

Andere ideen/tips/ervaringen?

mvg
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Ik weet niet hoe 'ver' je tijdens je vakantie al bent maar ik zou gewoon naar mijn lichaam luisteren. Ik kan me niet voorstellen dat er veel is dat je niet zou kunnen doen. Je bent tenslotte zwanger en niet ziek.
groetjes, carola
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ligt denk ik voornamelijk aan jezelf, welke klachten je eventueel hebt en hoever je in de zwangerschap bent.
Ik kon zelf altijd heel veel tijdens mijn zwangerschappen.. maar als ik te lang liep, kreeg ik bandenpijn (steken onderbuik)
Misschien kun je ook je verloskundige raadplegen, wat zij eventueel afraad tijdens de vakantie ..

Sandy
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Let wel op, of de luchtvaartmaatschappioj je accepteerd.
Na een bepaalde periode dat je zwanger bent, mag je niet meer vliegen, is voor alle mijen denk ik verschillend.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Toen wij in 1991 voor heet eerst naar Amerika gingen was ik 2 maanden zwanger van de oudste. Ik heb weinig problemen ondervonden maar ik was dan ook niet misselijk of zo. Wij zijn toen ook gewoon naar Universal Studios gegaan. Daar staat bij iedere attractie aangegeven waar je als zwangere vrouw niet in mag. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe ver je bent. Ik geloof dat je tot 7 maanden gewoon mag vliegen. Volgens mij moet Death Valley ook niet zo'n probleem zijn. Je hebt toch airco in de auto en je moet natuurlijk geen lange wandelingen in de hitte gaan maken.

Groetjes Elly
lilian81
Amerika-ontdekker

Bericht door lilian81 »

En van harte gefeliciteerd natuurlijk!!!!!
Afbeelding
matthijs en rian
Amerikafan

Bericht door matthijs en rian »

ten eerste bedankt!!!

Bij reis zijn we in 5e maand, death valley is inderdaad vanwege hitte en ligt niet echt op route.

Bij universal heb ik op de site gekeken en emailtje gestuurd en mag helft van dingen niet, juist niet de aparte attracties die de 50$ verantwoorden dus doen we maar niet.
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

De 5e maand, een mooie tijd om nog te reizen.
Geniet van de zwangerschap en van de vakantie!!!
Carola
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer