Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas: enkele vragen.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Jeroen80
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Las Vegas: enkele vragen.

Bericht door Jeroen80 »

Hallo iedereen,

Mijn nicht wil volgend jaar in maart een weekje naar LV (5/3 tem 10 of 11/3, 6 of 7 nachten dus). Nu is mijn vraag of ze nog best effe wacht met het boeken van een vlucht. Connections bvb heeft in november en in januari altijd mooie aanbiedingen.
Stel dat ze wacht met een vlucht te boeken tot in januari kan ze dan best nu al een hotel boeken of ook wachten tot in januari. Dit zou dan 2 maanden op voorhand zijn of is dat te laat?
Is het beter om vlucht + hotel te boeken via ebookers of dergelijk of het hotel rechtstreeks via de site van het hotel en de vlucht ook apart online of bvb bij Connections.
Little Raven
Amerika-newbie

Re: Las Vegas: enkele vragen.

Bericht door Little Raven »

Meestal is het niet zo moeilijk om in LV een hotelkamer te krijgen.
Voor hotelkamers is het zeker de moeite waard eens rond te shoppen op allerlei sites, als expedia etc en ik zou zeker ook eens de site van het hotel zelf checken, die kunnen hele aardige aanbiedingen hebben buiten het hoog seizoen.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik zou even wachten op aanbiedingen van de maatschappijen, Connections komt nog wel met mooie vliegprijzen, als de vlucht eenmaal vastligt zou ik een kamer gaan boeken (of twee als je er een hele week bent), het voorjaar is hoogseizoen in Las Vegas en in maart is er ook nog "March madness" (begint 2011 op 16 maart), dan is de stad zeker in de weekenden vol en de kamers erg duur.
Hotel kun je het beste rechtstreeks boeken of met een kortingscode welke je op smartervegas of fatwallet kunt vinden, en als het je niet zoveel uitmaakt in welk hotel je zit is priceline of hotwire ook nog een mogelijkheid.

Have fun in Vegas. 8)
Jeroen80
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Jeroen80 »

Bedankt voor jullie antwoord Little Raven en Harry. Ik zal het eens voorleggen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer