Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Van Death Valley naar Sequoia
Van Death Valley naar Sequoia
Wij hebben een camper reis in gedachten van mid mei tot mid juni 2011 start route San Francisco tegen de klok in via San Diego, Grand Canyon weer naar San Francisco.
Ik heb de volgende vraag: Kan ik van Death Valley (National Park, camping) rechtstreeks rijden naar Sequoia (National Park, camping) en zo ja wat is dan de route, liefst met de nummers van de wegen? De datum waarop dit gebeurt is omstreeks 12 juni.
Reden waarom ik dit vraag is dat Google Maps aangeeft dat die route er niet is en dat ik zou moeten omrijden via het zuiden, Lake Isabella of iets dergelijks.
Graag jullie advies.
Dank, hans
Ik heb de volgende vraag: Kan ik van Death Valley (National Park, camping) rechtstreeks rijden naar Sequoia (National Park, camping) en zo ja wat is dan de route, liefst met de nummers van de wegen? De datum waarop dit gebeurt is omstreeks 12 juni.
Reden waarom ik dit vraag is dat Google Maps aangeeft dat die route er niet is en dat ik zou moeten omrijden via het zuiden, Lake Isabella of iets dergelijks.
Graag jullie advies.
Dank, hans
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Van Death Valley naar Sequoia
Die route is er inderdaad niet. In mijn ervaring kun je wat dat betreft echt op googlemaps vertrouwen. Soms moet je eens wat verder inzoomen om de kleine wegen te vinden, maar ze staan er wel in.
Probleem met Sequoia is de Sierra Nevada, met Mt Whitney als hoogte top in de VS (in de aaneengesloten staten).
Marianne
Probleem met Sequoia is de Sierra Nevada, met Mt Whitney als hoogte top in de VS (in de aaneengesloten staten).
Marianne
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Als je een camper hebt gehuurd, informeer dan vooraf bij het verhuurbedrijf of er speciale regels gelden voor Death Valley. De meeste verhuurbedrijven staan niet toe dat je in de zomermaanden met een camper door het park heenrijdt. Deze periode loopt van 1 mei tot 30 september.
Je kan voor een route die je met Google niet kan vinden, ook eens kijken op de site van Rand Mc Nalley: http://www.randmcnally.com/ Hier kan je veel uitgebreider zoeken dan in Google maps.
Je kan voor een route die je met Google niet kan vinden, ook eens kijken op de site van Rand Mc Nalley: http://www.randmcnally.com/ Hier kan je veel uitgebreider zoeken dan in Google maps.
Ca190-us395-ca14-ca178 (via Lake Isabella, mooiste route, je kan vanuit DV ook 178 via Ridgecrest nemen)-ca99/ca65 (meer ontspannen dan op 99 blijven)-ca198 (deze weg gaat naat Sequoia-Kings Canyon NP, geen gemakkelijke weg met een RV, 130 bochten en een steile toegang naar Seki).
Yeehaw
Yeehaw
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Het is een beetje sturen maar wel dte doen met een camper even de snelheid wat aanpassen, zou hem zeker rijden want het is een schitterende route, wij hebben hem in 2001 met de camper gedaan.
Er zijn genoeg RV's te zien op die weg maar bij een file (zoals wij meemaakten, roadworks) vereist het toch wel enig beleid bergop.
Beste marianne, yeehaw, plume, rob
Mijn conclusie vooralsnog is dat ik inderdaad om ga rijden via het zuiden via Lake Isabella. Yeehaw dank voor de wegnummers. En plume, http://www.randmcnally.com/ is inderdaad een mooie route-site, die eveneens diezelfde route adviseert. Death valley is volgens mijn camper verhuurder Road Bear toegankelijk tot 15 juni, daarna niet meer, en dat ga ik net redden.
Dank en Gr, hans
Mijn conclusie vooralsnog is dat ik inderdaad om ga rijden via het zuiden via Lake Isabella. Yeehaw dank voor de wegnummers. En plume, http://www.randmcnally.com/ is inderdaad een mooie route-site, die eveneens diezelfde route adviseert. Death valley is volgens mijn camper verhuurder Road Bear toegankelijk tot 15 juni, daarna niet meer, en dat ga ik net redden.
Dank en Gr, hans
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 264 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-