Wat had je dan verwacht?xFenna schreef:persoonlijk vond ik de hoover dam erg tegen vallen!
Het was gewoon een mega betonnen dam.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hooverdam bezoeken
Re: Hooverdam bezoeken
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Emenem schreef:Wat had je dan verwacht?xFenna schreef:persoonlijk vond ik de hoover dam erg tegen vallen!
Het was gewoon een mega betonnen dam.

Fanfares, cheerleaders, hotdogstands, jeweetwel, de echte Amerikaanse belevenis waarschijnlijk.
Ben benieuwd naar het antwoord...wat verwacht je eigenlijk als je een mega betonnen dam gaat bezoeken?
Wellicht voer voor een nieuw te openen topic?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
]Plume is nog nooit in New York geweest, dus helaas is deze wijsheid niet van mij afkomstig hoor.plume schreef:
Haha, het Vrijheidsbeeld valt ook enorm tegen als je er alleen maar omheen loopt
Ik vind de Hoover Dam elke keer weer indrukwekkend, en naar een outlet mall ga ik nooit, en heb nooit begrepen waarom Nederlanders dat zo graag doen.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
Ik heb van de zomer ook die Dam tour gedaan en het was zeker de moeite waard! We gingen inderdaad met een klein groepje verder de dam in en dat was echt heel interessant. De gids vertelde leuk en we hebben echt een leuke tour gehad. Als je alleen buiten blijft vind ik dat wel echt een gemis. Het is zo'n mooi stukje engineering, kan me niet voorstellen dat je liever naar een outlet gaat...
States visited: AZ, CA, DC, DE, FL, HI, IL, MD, NV, NJ, NY, PA, UT, VA
- MichelH
- Amerikakenner
- Contacteer:
De Grand Canyon is toch ook maar een gat in de grond?plume schreef:]Plume is nog nooit in New York geweest, dus helaas is deze wijsheid niet van mij afkomstig hoor.plume schreef:
Haha, het Vrijheidsbeeld valt ook enorm tegen als je er alleen maar omheen loopt

ik had eigenlijk geen verwachten voordat ik er heen ging.
Maar het viel gewoon tegen.
Er was Weinig te zien (als we de de tour hadden gedaan was het vast anders geweest)
Voor de rest stelde het ook niet veel voor.
Er was niks rond om de dam te doen.
En ook geen mooie foto plekken.
Maarja dat is waarschijnlijk persoonlijk
Maar het viel gewoon tegen.
Er was Weinig te zien (als we de de tour hadden gedaan was het vast anders geweest)
Voor de rest stelde het ook niet veel voor.
Er was niks rond om de dam te doen.
En ook geen mooie foto plekken.
Maarja dat is waarschijnlijk persoonlijk
- Raziel
- Amerikafan
LOL 
Nooit gedacht dat een vraag zoveel reacties zou geven.....bedankt voor jullie respons allemaal.
Ik stel voor om dit topic nu maar te sluiten ...hahaha

Nooit gedacht dat een vraag zoveel reacties zou geven.....bedankt voor jullie respons allemaal.
Maar wat ga je doen?Raziel schreef:LOL

- Raziel
- Amerikafan
Ah ja....Maar wat ga je doen?
In ieder geval rijden we erheen, op weg van Zion naar Las Vegas.
Ik denk dat ik het aan de meerderheid overlaat wat we zullen doen.
Mij persoonlijk lijkt een tour erg interessant.
let wel op met je snelheid als je over de hooverdam rijdt. In september erover gereden met een tour vanuit vegas en die zeiden dat als je daar te snel rijdt geloof dat de speelimit 5mph was dat dat fameuze gevolgen kon hebben
al bij al, hier ook geen tour gedaan, vond het maar flauw achteraf gezien, liever wat meer tijd doorgebracht in Vegas
al bij al, hier ook geen tour gedaan, vond het maar flauw achteraf gezien, liever wat meer tijd doorgebracht in Vegas
Gevonden! Ik moest even nadenken maar ik heb het.
Je kan de Hooverdam vergelijken met de Delta Werken in Nederland. Eroverheen rijden is net zo spannend als over de A2 rijden. Maar als je interesse erin hebt (dus een tour gaat doen) is het leuk
Je kan de Hooverdam vergelijken met de Delta Werken in Nederland. Eroverheen rijden is net zo spannend als over de A2 rijden. Maar als je interesse erin hebt (dus een tour gaat doen) is het leuk

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 2451 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-
- 9 Reacties