Mjölnir schreef:Maar wat betreft de duur van mijn verblijf: 4 dagen, waarvan 's avonds terug naar hotel in de buurt van vliegveld. Voldoende om lekker rustig SF te kunnen verkennen?
Zijn het 4 volle dagen, dus 5 nachten? Lijkt me lekker ruim. Je kunt je er natuurlijk nog veel langer vermaken, maar ook 2 volle dagen zijn al aardig om een idee te krijgen, het is maar net wat je wilt.
Wij hebben het Meridien Hotel **** via Priceline. 102,90 per nacht per kamer betaald.
Meer in het hoogseizoen ook nog, dus binnen jullie budget moet t zeker kunnen.
Mjölnir schreef:Maar wat betreft de duur van mijn verblijf: 4 dagen, waarvan 's avonds terug naar hotel in de buurt van vliegveld. Voldoende om lekker rustig SF te kunnen verkennen?
Zijn het 4 volle dagen, dus 5 nachten? Lijkt me lekker ruim. Je kunt je er natuurlijk nog veel langer vermaken, maar ook 2 volle dagen zijn al aardig om een idee te krijgen, het is maar net wat je wilt.
Marianne
15 juli reis ik vanuit Monterey naar SF. Gedurende deze route wil ik een bezoekje brengen aan Big Basins Redwood StatePark. Daarna wil ik de auto inleveren bij SFO om daarna door te reizen naar een ho(s)tel (SF Downtown hostel lijkt me wel wat!). Hoe gaat reizen met de BART eigenlijk? Moet ik dat vergelijken met een metro zoals in bijv. Londen/Parijs?
In totaal gaat het om vijf overnachtingen en vier volle dagen (de laatste dag zal al wat meer in het teken staan van de terugreis). De laatste dagen wil ik alles een beetje op z'n elfendertigst doen. Overal goed de tijd voor nemen en releksen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.