Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Hotel San Francisco

Bericht door Martin & Marianne »

Mjölnir schreef:Maar wat betreft de duur van mijn verblijf: 4 dagen, waarvan 's avonds terug naar hotel in de buurt van vliegveld. Voldoende om lekker rustig SF te kunnen verkennen?
Zijn het 4 volle dagen, dus 5 nachten? Lijkt me lekker ruim. Je kunt je er natuurlijk nog veel langer vermaken, maar ook 2 volle dagen zijn al aardig om een idee te krijgen, het is maar net wat je wilt.

Marianne
Gijs&Kelly
Amerikakenner
Partner van: a.ka. Damzkie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Gijs&Kelly »

Wij hebben het Meridien Hotel **** via Priceline. 102,90 per nacht per kamer betaald.
Meer in het hoogseizoen ook nog, dus binnen jullie budget moet t zeker kunnen.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Wim Stevens
Amerika-ontdekker

Bericht door Wim Stevens »

Allemaal al bedankt voor de goede tips!

We hebben ondertussen de holiday inn fisherman's wharf geboekt voor drie nachten. :thumbup:
Mjölnir
Amerikafan

Bericht door Mjölnir »

Martin & Marianne schreef:
Mjölnir schreef:Maar wat betreft de duur van mijn verblijf: 4 dagen, waarvan 's avonds terug naar hotel in de buurt van vliegveld. Voldoende om lekker rustig SF te kunnen verkennen?
Zijn het 4 volle dagen, dus 5 nachten? Lijkt me lekker ruim. Je kunt je er natuurlijk nog veel langer vermaken, maar ook 2 volle dagen zijn al aardig om een idee te krijgen, het is maar net wat je wilt.

Marianne
15 juli reis ik vanuit Monterey naar SF. Gedurende deze route wil ik een bezoekje brengen aan Big Basins Redwood StatePark. Daarna wil ik de auto inleveren bij SFO om daarna door te reizen naar een ho(s)tel (SF Downtown hostel lijkt me wel wat!). Hoe gaat reizen met de BART eigenlijk? Moet ik dat vergelijken met een metro zoals in bijv. Londen/Parijs?

In totaal gaat het om vijf overnachtingen en vier volle dagen (de laatste dag zal al wat meer in het teken staan van de terugreis). De laatste dagen wil ik alles een beetje op z'n elfendertigst doen. Overal goed de tijd voor nemen en releksen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer