In december zijn ik en mijn partner een weekje naar New York geweest. We hebben er zo'n 'USA-kriebels' gekregen dat we het idee hebben geopperd om gans de maand juli in Amerika rond te trekken.
Onze voorkeur gaat uit naar het Westen. Ik ben 26 jaar, een plannerstype, mijn vriend is 36 en het type 'we zullen wel zien'. Met als gevolg, als ik niets voorzie staan we 1 juli in Amerika en zegt hij: 'arre waar gaan we nu heen?'

Hoewel we beide van natuur houden, zijn we eerder stadsgericht geloof ik. Ik denk dat onze ideale reis zou bestaan uit 2/3 stad/authentieke dorpjes en 1/3 natuur.
Ik heb al veel gelezen, maar zoveel te meer ik lees, des te meer ik met mijn handen in mijn haar zit en door het bos de bomen niet meer zie.
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen verder helpen met tips.
Dingen die we beide zeker willen: LA, Las Vegas, San Francisco, Grand Canyon, Death Valley.
Ik had al een route uitgestippeld met deze steden, Bryce, Zion, Yosmite, Death Valley. De reactie van mijn vriend was echter 'zoveel natuurparken, als je het ene hebt gezien, heb je toch ook het andere gezien?'
Klopt dit, of is er veel verschil? Ik geloof dat ik dus minder natuur moet inplannen.. en hij wil graag authentieke dorpjes/stadjes zien zoals op TV.

Kunnen jullie mij een beetje op weg helpen?
Groetjes en alvast bedankt!
Ps: Ik zelf had heel graag Yellowstone gedaan, met de hotsprings etc!