Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tot hoe laat blijft het licht in San Francisco in mei?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Jesper123
Amerika-newbie

Tot hoe laat blijft het licht in San Francisco in mei?

Bericht door Jesper123 »

Hallo Allemaal,

Ik ga in mei 10 dagen met een vriend van me naar de Westkust. We hebben alles al zo goed mogelijk voorbereid betreft vliegreizen, hotels, autoverhuur etc etc. Alleen vroeg ik mij af tot hoelaat het licht blijft in San Francisco. Misschien een stomme vraag, maar ik kan het nergens vinden. Wel zonuren enzo, maar daar wordt ik dan niet wijzer van. Aangezien we rond de avond willen vertrekken vanuit SF richting sequoia nationaal park (en onderweg overnachten) en we toch liever rijden in het licht..

weet iemand me dit te vertellen..?

alvast bedankt...
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Tot hoe laat blijft het licht in San Francisco in mei?

Bericht door markro »

Hartelijk welkom op dit AllesAmerikaforum.

Via deze website kan je de zonsopkomst en zonsondergang van de gevraagde periode opzoeken: http://www.sunrisesunset.com/

Houd er rekening mee, dat het zuidwesten van de VS nauwelijks een periode van schemering kent. Als de zon ondergaat, is het daarna al snel (erg) donker, zeker buiten de bebouwde kom van grotere plaatsen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer