Ik ben superblij met al die enthousiaste reacties ik wil deze reis al zo lang maken!
Misschien ook nog van belang: we hoeven qua accomodatie niet op de allerbeste locaties te zitten, wat dat betreft zitten we liever wat goedkoper.
En wat betreft het rijden; ik ben op dit moment bezig met het behalen van mijn rijbewijs, dus ik zal tegen die tijd (hopelijk) een beginnend rijder zijn. Zal dat nog een probleem worden denken jullie?
Laatst gewijzigd door nyfan09 op 30 jan 2011, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Stel dat we 18-20 dagen gaan, hebben jullie enig idee wat we dan kwijt zijn aan de hele reis (tickets, accommodatie, autohuur/benzine, budget eten/drinken)? Tickets heb ik nu al gevonden voor 800-900 euro pp).
Laatst gewijzigd door nyfan09 op 30 jan 2011, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Goed nieuws dus dat jullie mooi wat tijd hebben, want dan kun je ongeveer hetzelfde rondje doen als die van OAD, maar dan in veel meer tijd. Ik ben eens bezig geweest met een route en omdat jullie meer van de steden zijn heb ik bij de 3 grote steden 3 nachten staan. Hierdoor heb ik Sedona (hoe mooi het ook is) wel uit de route gehaald. Ik denk dat je met onderstaande route een onvergetelijke reis gaat maken.:
25-07: Aankomst San Francisco
26-07: San Francisco
27-07: San Francisco
28-07: San Francisco - Yosemite
29-07: Yosemite
30-07: Yosemite - Lee Vining
31-07: Lee Vining - Death Valley
01-08: Death Valley - Las Vegas
02-08: Las Vegas
03-08: Las Vegas
04-08: Las Vegas - Zion
05-08: Zion
06-08: Zion - Bryce Canyon
07-08: Bryce Canyon - Page
08-08: Page
09-08: Page - Grand Canyon
10-08: Grand Canyon - Kingman
11-08: Kingman - Los Angeles
12-08: Los Angeles
13-08: Los Angeles
14-08: Los Angeles - Terugreis
gleuknie schreef:Goed nieuws dus dat jullie mooi wat tijd hebben, want dan kun je ongeveer hetzelfde rondje doen als die van OAD, maar dan in veel meer tijd. Ik ben eens bezig geweest met een route en omdat jullie meer van de steden zijn heb ik bij de 3 grote steden 3 nachten staan. Hierdoor heb ik Sedona (hoe mooi het ook is) wel uit de route gehaald.
Ontzettend bedankt! Hoeveel kilometer leg je met deze reis ongeveer af?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.