Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wie kent de 49 mile tour in San Fransisco?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Wie kent de 49 mile tour in San Fransisco?
We zijn op zoek naar informatie over de 49 Mile Tour door San Francisco.
Is er iemand hier die deze tour heeft gereden ?
Ook zijn we aan het zoeken hoe we aan een route beschrijving kunnen komen omdat we al enkele keren hebben vernomen dat het niet altijd makkelijk te volgen is door ontbrekende routeborden.
Ik weet dat hij ook te doen is met een tourbus maar met eigen auto lijkt ons leuker al word je wel gewaarschuwd voor het verkeer in de stad wat niet altijd zou meewerken.
Mocht er iemand zijn die hier meer over weet laat het dan even weten.
Groetjes Erika
Is er iemand hier die deze tour heeft gereden ?
Ook zijn we aan het zoeken hoe we aan een route beschrijving kunnen komen omdat we al enkele keren hebben vernomen dat het niet altijd makkelijk te volgen is door ontbrekende routeborden.
Ik weet dat hij ook te doen is met een tourbus maar met eigen auto lijkt ons leuker al word je wel gewaarschuwd voor het verkeer in de stad wat niet altijd zou meewerken.
Mocht er iemand zijn die hier meer over weet laat het dan even weten.
Groetjes Erika
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Hallo,
Wij hebben in 2003 een poging gedaan om deze route te rijden... Maar helaas het staat zo slecht aan gegeven de route, en wij waren niet de enigge die hier last van hadde.
Inmiddels heb ik er wel een kaar van in een boekje van San Francisco ik zal hem morgen even voor je scannen en plaatsen.
groetjes ess
Wij hebben in 2003 een poging gedaan om deze route te rijden... Maar helaas het staat zo slecht aan gegeven de route, en wij waren niet de enigge die hier last van hadde.
Inmiddels heb ik er wel een kaar van in een boekje van San Francisco ik zal hem morgen even voor je scannen en plaatsen.
groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hoi Ess. dank voor je hulp.
We hebben ook gezien dat het een lastige route zou zijn en zou tegen de klok in gereden moeten worden, maar of dat klopt ik heb geen idee.
Ik weet niet of er ook echt een begin en eindpunt is of dat je hem willekeurig waar kunt gaan volgen.
Wij zullen vanaf Pacifica komen dus vanaf de zuidkant van San Fransisco.
Groetjes Erika
We hebben ook gezien dat het een lastige route zou zijn en zou tegen de klok in gereden moeten worden, maar of dat klopt ik heb geen idee.
Ik weet niet of er ook echt een begin en eindpunt is of dat je hem willekeurig waar kunt gaan volgen.
Wij zullen vanaf Pacifica komen dus vanaf de zuidkant van San Fransisco.
Groetjes Erika
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Misschien heb jij hier iets aan, een interactieve landkaart van San Francisco, er zijn stadswijken aan te klikken en de blauwe lijn geeft de 49 mile scenic drive aan.
http://www.sfvisitor.org/maps/html/Citywide.html
Bovenaan de pagina staat dat je de kaart ook als PDF-bestand kan downloaden en dan zo groot als mogelijk kan uitprinten.
http://www.sfvisitor.org/maps/html/Citywide.html
Bovenaan de pagina staat dat je de kaart ook als PDF-bestand kan downloaden en dan zo groot als mogelijk kan uitprinten.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Erika,
Wij hebben de 49 mile tour al eens gereden en is beslist de moeite waard. Alleen was het hogerop toch wat mistig en bewolkt, zodat we boven op Twin Peaks nauwelijks zicht hadden op San Francisco en juist dat is zo mooi.
Met andere woorden: let ook op het weer voordat je de hele tour gaat doen. Is het mistig kun je ook "doorsteken" en het Twin Peaks gedeelte overslaan.
Groetjes Marjan
Wij hebben de 49 mile tour al eens gereden en is beslist de moeite waard. Alleen was het hogerop toch wat mistig en bewolkt, zodat we boven op Twin Peaks nauwelijks zicht hadden op San Francisco en juist dat is zo mooi.
Met andere woorden: let ook op het weer voordat je de hele tour gaat doen. Is het mistig kun je ook "doorsteken" en het Twin Peaks gedeelte overslaan.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Wij hebben de route in 2002 gereden. De bordjes zijn inderdaad af en toe lastig te volgen maar we hadden een kaart van de route van het SF visitors bureau en met die combinatie was het toch wel goed te doen. Alleen de laatste mijl ofzo gingen we totaal de mist. Dat het met het verkeer in de stad niet goed te doen zou zijn herken ik niet. Wel dat het een schitterende route is met hele mooie plekken.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
De kaart van deze tour is dus ook gewoon af te halen bij het Visitor Bureau daar?
Heb je dan een goede gedetailleerde en grote kaart van de stad?
Dat het verkeer lastig zou zijn haal ik uit een aantal verslagen die melden Dat het soms lastig rijden is door de ontbrekende bordjes waardoor je zelf je route uit zou moeten vogelen en daardoor wel eens in het gedrang zou kunnen komen.
Ik kan hier zelf niets over zeggen want ik ben maar een keer in San Fransisco geweest en dat was met een bus dus had ik niets met het verkeer daar te maken.
Groetjes Erika
Dat het verkeer lastig zou zijn haal ik uit een aantal verslagen die melden Dat het soms lastig rijden is door de ontbrekende bordjes waardoor je zelf je route uit zou moeten vogelen en daardoor wel eens in het gedrang zou kunnen komen.
Ik kan hier zelf niets over zeggen want ik ben maar een keer in San Fransisco geweest en dat was met een bus dus had ik niets met het verkeer daar te maken.
Groetjes Erika
Hij zal vast af te halen zijn maar ik kreeg 'm per post nadat ik via internet informatie bij hen had opgevraagd. In de Visitors Guide zelf zat nog een kaart van SF zelf. De kaart van de 49 mile drive gaat ook specifiek alleen over de drive en wat je bij welk punt kunt zien enzo. De route was op deze kaart goed uitgetekend vonden wij zodat je als je een bordje niet zag toch goed kon volgen.Erika schreef:De kaart van deze tour is dus ook gewoon af te halen bij het Visitor Bureau daar?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Volgens mij staat de route op (bijna) elke stadsplattegrond van SF, wij kregen in 2001 een plattegrond van de campgroundeigenaar mee waar hij de (volgens hem) niet te missen punten van SF op aantekende en ook daar staat heel de route duidelijk op aangegeven.
Je kan meer informatie vinden op http://www.sfvisitor.org
Rob
Je kan meer informatie vinden op http://www.sfvisitor.org
Rob
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
hoi,
Nou zo te horen heb je inmiddels kaartjes genoeg ha ha ha.
Wij zijn hem begonnen vanaf Fishermanswarf, volgens mij maakt het niet uit waar je begint.
Het rijden op zich in San Francisco is niet lastig alleen een beetje heuvelig.....
Wij zijn vast gelopen naar Ocean Beach... maar hadden toen ook geen kaart of route beschrijving, met dat alles moet het zeker gaan lukken
groetjes ess
Nou zo te horen heb je inmiddels kaartjes genoeg ha ha ha.
Wij zijn hem begonnen vanaf Fishermanswarf, volgens mij maakt het niet uit waar je begint.
Het rijden op zich in San Francisco is niet lastig alleen een beetje heuvelig.....
Wij zijn vast gelopen naar Ocean Beach... maar hadden toen ook geen kaart of route beschrijving, met dat alles moet het zeker gaan lukken
groetjes ess
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Blog tijdens onze reizen
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
We hebben nu een heleboel informatie en kunnen een poging gaan wagen om de tour te volgen.
We hebben nu een mailtje gestuurd naar het Visitor Bureau en kijken wat zij doen.
Als er een stukje niet helemaal te volgen is nou ja jammer dan ,via de kaartjes moet je toch een heel eind kunnen komen.
Groetjes Erika
We hebben nu een mailtje gestuurd naar het Visitor Bureau en kijken wat zij doen.
Als er een stukje niet helemaal te volgen is nou ja jammer dan ,via de kaartjes moet je toch een heel eind kunnen komen.
Groetjes Erika
In 2004 hebben wij de 49-mile drive gedeeltelijk gereden. Het westelijk deel is goed te doen van het verkeer. Zoals reeds eerder gezegd, zijn de bordjes niet altijd even goed aangeduid. We zijn dus een paar keer mis gereden, maar kwamen er uiteindelijk altijd weer op uit. Wat ik zeker zou aanraden is Twin Peaks. Toen wij er waren was het weer helder en dan heb je een schitterend uitzicht op SF. Wat niet langs de route ligt, maar wat wij er toch hebben bijgenomen is Alamo Square (met de victoriaanse huizen uit Full House). Zeker ook eens de moeite!
groetjes,

groetjes,

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik denk dat Alamo Square bij de meeste toeristen wel op het verlanglijstje staat om de Zes Zusters,of ook wel de Painted Ladies te bekijken.
In dit geval dus ook bij ons.
Het lijkt me heel leuk om deze route te gaan beleven en zullen zien hoever we komen.
Onze enige beperking is dat we maar 1 dag hebben dus dingen uitstellen kunnen we niet.
Gr . Erika
In dit geval dus ook bij ons.
Het lijkt me heel leuk om deze route te gaan beleven en zullen zien hoever we komen.
Onze enige beperking is dat we maar 1 dag hebben dus dingen uitstellen kunnen we niet.
Gr . Erika
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 3966 Weergaves
-
Laatste bericht door jerkar
-