Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
zoek amerikaanse organisatie die groepsreizen organiseert
-
- Amerika-newbie
zoek amerikaanse organisatie die groepsreizen organiseert
Ik ga mijn vriendin bezoeken in de buurt van Houston. Daarnaast wil ik een dag of 14 amerika doen, liefst in een groep, ik ben niet zo'n alleenreiziger. Maar de Nederlandse touroperators bieden niet wat ik zoek. Wie heeft er tips? Annemiek
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: zoek amerikaanse organisatie die groepsreizen organiseer
Annemiek, allereerst welkom op dit forum. Er zijn meerdere Amerikaanse organisaties die groepsreizen aanbieden, zoals Trek America en Suntrek. Kijk maar eens op hun sites. Het zijn meestal kampeersgroepsreizen waarin je met een internationaal gezelschap van een man of twaalf rondreist onder begeleiding van een Amerikaan die ook het busje bestuurt. Bij Trek America is er een leeftijdsvoorbehoud, tussen de 18 en 38 jaar. Een kennis van ons heeft dat 20 jaar geleden gedaan met Trek America, dus onze informatie is niet geheel up to date, maar hij vond het toen leuk.
Martin
Martin
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik vond Trekamerica ook heel leuk. Ik heb verschillende trips met hen gedaan. Dat is echter wel zo'n 35 jaar geleden. Ik vond de internationale samenstelling van de groep altijd een meerwaarde.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik deed 2X een groepsreis met Suntrek. Dat is nu overgenomen door Intrepidtravel.
Ik kan het je zeer aanraden!
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika