Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

The Wave

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
adri
Amerika-newbie

The Wave

Bericht door adri »

Ja, ik heb eerst de topics doorzocht maar het gezochte antwoorden staat er niet bij.

Wij hebben heel veel geluk omdat we zijn ingeloot om The wave te bezichtigen in Juni
Alleen had ik even verder moeten lezen! Het blijkt nm dat de weg er naar toe een gravel wegggetje is.
We rijden met een 31ft camper dus er komt een probleem om de hoek kijken.
Ik heb inmiddels gelezen dat als het droog weer is dat het wel te doen is maar nu komt de vragen:

Is het verboden om hier met een camper te rijden ( uitgezonderd de regels van de verhuurder)
Hoe lang is de weg ( ik bedoel van af de snelweg naar parkeerplaats)
Is het anders te belopen?
Is er misschien een autoverhuur bedrijf of shutthe die je er naar toe kan brengen?

En misschien dat iemand een pracht idee/oplossing heeft.

allemaal vast hartelijke dank!

groet adri
Dude
Moderator

Re: The Wave

Bericht door Dude »

In eerste instantie proficiat met je permits !!!
De weg ernaartoe is behoorlijk washborded.

Afbeelding

Of het met een camper te doen is weet ik niet (wij waren met de wagen) maar op de parking stond er één (kleine) camper.
Afbeelding

De weg naar de trailhead is 8 mijl lang. Voorzover ik weet is er geen shuttledienst die je er naartoe kan brengen. Moest het de dagen ervoor geregend hebben, kan je misschien aan het Paria station op zoek gaan naar iemand die met de wagen naar de trailhead gaat.

Veel plezier
Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
lianne88
Amerika-ontdekker

Bericht door lianne88 »

Is het verboden om hier met een camper te rijden ( uitgezonderd de regels van de verhuurder)
Geen idee wij waren er hoog zomer en met een gewone auto ( geen speciale voor terrein ) wat het al een behoorlijk heftig ritje
Hoe lang is de weg ( ik bedoel van af de snelweg naar parkeerplaats)
Wij hebben er een half uur over gedaan.
Is het anders te belopen?
Nee zou het dus niet doen! Tenzij je erg van lopen houdt.
Is er misschien een autoverhuur bedrijf of shutthe die je er naar toe kan brengen?
Misschien zit er in page een autoverhuurbedrijf?

Succes alvast!
Afbeelding

http://www.liannedanny.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
lianne88
Amerika-ontdekker

Bericht door lianne88 »

ohja bij de paria station hangt een groot bord met de conditie van de wegen waaronder die weg ( ben even de naam kwijt iets met herman dacht ik?? ) Daarop staat ook aangegeven of je hem met een gewone auto mag rijden of niet.
Afbeelding

http://www.liannedanny.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
MoonlandMenace
Amerika-ontdekker

Bericht door MoonlandMenace »

Deze weg heet de House Rock Valley Road, en is inderdaad behoorlijk washboarded. Toestand van de weg na te vragen in het paria ranger station.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer