Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kaarten Dodgers game niet te boeken??
- Pieter & Mirjam
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Kaarten Dodgers game niet te boeken??
Hallo!
Ik ben druk bezig met onze what to do?-lijstje voor onze vakantie deze zomer. Nu willen we wellicht Anaheim/Disney skippen en een
wedstrijd van de LA Dodgers bijwonen (de zondag wedstrijd op 14 augustus). Nu probeer ik op de site vd Dodgers en via ticketmaster.com
te kijken welke kaarten er zijn, welke kosten etc en wellicht ze te boeken, maar ik krijg dan alleen kaarten beschikbaar van $500-600 per persoon.
Dat is niet de bedoeling, ik wil daar best tm 70$ aan besteden, maar dit wordt ons teveel.
Doe ik bij het zoeken iets verkeerd, iemand tips?
Wat zijn goede plekken: ik las op het forum: infield vakken, lower reserve en view reserved?? Is het uberhaupt nodig om tickets te boeken vooraf?
Als we in SF zijn dan speelt helaas de Giants voordat wij aankomen, dus dit is dan onze enige optie.
Mijn vriend is niet echt pretpark fan/achtbaanfan, dus wellicht dit een leukere optie om samen te doen.
Oh ja, stel wij willen dan een studio bezoeken, welke bevelen jullie meer aan: Universal of Paramount studios?
Oftewel jullie hulp is weer welkom!
Groet Mirjam
Ik ben druk bezig met onze what to do?-lijstje voor onze vakantie deze zomer. Nu willen we wellicht Anaheim/Disney skippen en een
wedstrijd van de LA Dodgers bijwonen (de zondag wedstrijd op 14 augustus). Nu probeer ik op de site vd Dodgers en via ticketmaster.com
te kijken welke kaarten er zijn, welke kosten etc en wellicht ze te boeken, maar ik krijg dan alleen kaarten beschikbaar van $500-600 per persoon.
Dat is niet de bedoeling, ik wil daar best tm 70$ aan besteden, maar dit wordt ons teveel.
Doe ik bij het zoeken iets verkeerd, iemand tips?
Wat zijn goede plekken: ik las op het forum: infield vakken, lower reserve en view reserved?? Is het uberhaupt nodig om tickets te boeken vooraf?
Als we in SF zijn dan speelt helaas de Giants voordat wij aankomen, dus dit is dan onze enige optie.
Mijn vriend is niet echt pretpark fan/achtbaanfan, dus wellicht dit een leukere optie om samen te doen.
Oh ja, stel wij willen dan een studio bezoeken, welke bevelen jullie meer aan: Universal of Paramount studios?
Oftewel jullie hulp is weer welkom!
Groet Mirjam
2009 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
2015 - NYC- LAS VEGAS Christmas/New Years' Eve
2011 - Rondreis West-USA
Re: Kaarten Dodgers game niet te boeken??
Ik denk dat het nog iets te vroeg is. Kaarten komen meestal wat later beschikbaar. Heb je ticketmaster. com al geprobeerd.
Waar je zit is sterk afhankelijk van de prijs van het kaartje. Boven goedkoper dan beneden.
Waar je zit is sterk afhankelijk van de prijs van het kaartje. Boven goedkoper dan beneden.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zit in April in Boston en heb kaartjes voor de Red Sox. Waar je zit maakt niet zo vreselijk veel uit. Gaat om de sfeer, je kan door schermen vanaf de meeste lokaties het spel wel goed volgen. Gewoon een biertje, hotdog en een beetje ouwehoeren met de andere bezoekers op de tribune. Ben ook al in Philadelphia en San Diego naar de baseball geweest.
Kaartjes voor $ 40 tot 50 zijn over het algemeen prima.
Bij reserveren doe je iets verkeerd. Ik denk dat je 'best available' hebt open staan. Dan krijg je inderdaad de beste kaartjes die er op dit moment zijn. Dat is dan $ 500 + (maar dan zit je ook op de plaat
)
Voor goedkopere tickets moet je de section onderaan openklappen en een lokatie selecteren correspondeerd dan met de plattegrond van het stadion. Bovenin zie je dan wat deze lokatie kost. Voor zover ik in de gauwigheid kan zien is er in alle prijscategorieen nog voldoende te vinden.
Succes!
Kaartjes voor $ 40 tot 50 zijn over het algemeen prima.
Bij reserveren doe je iets verkeerd. Ik denk dat je 'best available' hebt open staan. Dan krijg je inderdaad de beste kaartjes die er op dit moment zijn. Dat is dan $ 500 + (maar dan zit je ook op de plaat

Voor goedkopere tickets moet je de section onderaan openklappen en een lokatie selecteren correspondeerd dan met de plattegrond van het stadion. Bovenin zie je dan wat deze lokatie kost. Voor zover ik in de gauwigheid kan zien is er in alle prijscategorieen nog voldoende te vinden.
Succes!
- Pieter & Mirjam
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
He Erwinh,
Het is gelukt hoor, precies zoals je zei best available tickets had ik openstaan; dacht dat ik alles al had geprobeerd..
mr de tix zijn geboekt en we gaan de 14 augustus nr Dodgers- Houston. Nu de route even weer omgooien en Disney valt nu
af, haha..
Bedankt voor jullie hulp!
Gr.Mirjam
Het is gelukt hoor, precies zoals je zei best available tickets had ik openstaan; dacht dat ik alles al had geprobeerd..

mr de tix zijn geboekt en we gaan de 14 augustus nr Dodgers- Houston. Nu de route even weer omgooien en Disney valt nu
af, haha..
Bedankt voor jullie hulp!
Gr.Mirjam
2009 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
Mooi, de site was wat verwarrend. Veel plezier, en kweek alvast wat zitvlees. Zo'n match kan zomaar 3 uur duren!
- Pieter & Mirjam
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
daar zat ik idd ook al over na te denken, nog nooit geweest, geen idee van de spelregels en ja.. hoe lang duurt zon game??
Mr goed, jij geeft nu een indicatie dus we zijn voorbereid!
Thanx
Gr Mir
Mr goed, jij geeft nu een indicatie dus we zijn voorbereid!
Thanx
Gr Mir
2009 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
- jvandijk65
- Amerikafan
Mirjam,
welke plaatsen hebben jullie genomen?
Wij zijn ook ervoor aan het kijken, zal dan 25 juli worden.
Het lijkt me erg leuk, en echt Amerikaans......
Wel een drukke dag, overdags naar Universal, 's avonds naar een honkbalwedstrijd.
Volgens mij ligt het stadion wel een beetje daar in de buurt, of heb ik dat mis?
Groeten, Yvonne
welke plaatsen hebben jullie genomen?
Wij zijn ook ervoor aan het kijken, zal dan 25 juli worden.
Het lijkt me erg leuk, en echt Amerikaans......
Wel een drukke dag, overdags naar Universal, 's avonds naar een honkbalwedstrijd.
Volgens mij ligt het stadion wel een beetje daar in de buurt, of heb ik dat mis?
Groeten, Yvonne
- Pieter & Mirjam
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hoi Yvonne,
wij hebben kaarten van $35 dollar, zitten infield reserve volgens , had hier op het forum ergens gelezen dat dit prima plekken zijn.
En dat je overal wel goed zicht hebt en dat het vooral om de sfeer gaat.. het zal mij benieuwen, ik ga voor de hotdogs!
Mr heb dus geboekt via site vd dodgers zelf, ging uiteindelijk prima!
suc6
wij hebben kaarten van $35 dollar, zitten infield reserve volgens , had hier op het forum ergens gelezen dat dit prima plekken zijn.
En dat je overal wel goed zicht hebt en dat het vooral om de sfeer gaat.. het zal mij benieuwen, ik ga voor de hotdogs!

suc6
2009 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
Zat ook te kijken naar een combi Universal en Dodgers. Ligt toch nog wel een half uurtje rijden uit elkaar hoor. Via Google maps / routebeschrijving kan je en beetje zien waar wat ligt.
Voor die Hot Dogs gaan de meeste Amerikanen ook (veel hispanics (mexicanen) vaak in het publiek) Het stadion is uiteindelijk eigenlijk altijd wel uitverkocht, maar heel veel mensen lopen achter de tribunes te snacken. Daardoor lijkt het soms half leeg. Match duurt ook regelmatig zo lang dat dat ook niet anders gaat. Niet te vergelijken met onze sporten met een vaste speelduur, pauze etc.
Zorg dat je er bij aanvang bent. Opening is vaak al bijzonder, met het spelen van het volkslied (iedereen staan) Vaak gezongen door een lokale celebrity. Saluut aan de soldaten uit Irak, etc. Ze halen er van alles bij. Vuurwerk bij een home run soms. Idiote mascotte die het publiek vermaakt. Spelregels zijn wel handig om een beetje te kennen. Niet ingewikkeld. Zoek maar even op google.
Neem een verrekijker mee!
Voor die Hot Dogs gaan de meeste Amerikanen ook (veel hispanics (mexicanen) vaak in het publiek) Het stadion is uiteindelijk eigenlijk altijd wel uitverkocht, maar heel veel mensen lopen achter de tribunes te snacken. Daardoor lijkt het soms half leeg. Match duurt ook regelmatig zo lang dat dat ook niet anders gaat. Niet te vergelijken met onze sporten met een vaste speelduur, pauze etc.
Zorg dat je er bij aanvang bent. Opening is vaak al bijzonder, met het spelen van het volkslied (iedereen staan) Vaak gezongen door een lokale celebrity. Saluut aan de soldaten uit Irak, etc. Ze halen er van alles bij. Vuurwerk bij een home run soms. Idiote mascotte die het publiek vermaakt. Spelregels zijn wel handig om een beetje te kennen. Niet ingewikkeld. Zoek maar even op google.
Neem een verrekijker mee!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hoi,
Ook wij willen in LA naar een baseball wedstrijd gaan kijken met zn 6en. De LA Dodgers spelen dan thuis dus dat komt mooi uit.
Mag ik vragen hoe jullie die tickets besteld hebben?
Ook via de Ticketmaster site waarop je doorgelinkt wordt? Want ik kom er niet uit hoe ik de tickets uit kan printen thuis.
Of halen jullie de tickets op bij het stadion die dag?
Het leek mij wel handig om ze thuis te printen en dan mee te nemen, maar ik krijg het met mijn Nederlandse creditcard niet voor elkaar.
Jullie wel?
Alvast bedankt!
Groetjes Wendy
Ook wij willen in LA naar een baseball wedstrijd gaan kijken met zn 6en. De LA Dodgers spelen dan thuis dus dat komt mooi uit.
Mag ik vragen hoe jullie die tickets besteld hebben?
Ook via de Ticketmaster site waarop je doorgelinkt wordt? Want ik kom er niet uit hoe ik de tickets uit kan printen thuis.
Of halen jullie de tickets op bij het stadion die dag?
Het leek mij wel handig om ze thuis te printen en dan mee te nemen, maar ik krijg het met mijn Nederlandse creditcard niet voor elkaar.
Jullie wel?
Alvast bedankt!
Groetjes Wendy
Onze reizen naar de USA: http://wendyenkimopreis.wordpress.com, waaronder:
2011: Zuidwesten
2012: New York en Washington
2022: Rondje New England en NYC
2024: New York en klein rondje Florida
Inderdaad via Ticketmaster. Je krijgt geen uitprintbare tickets als je van buiten de US komt. Je moet bij aankomst bij het stadion je creditcard waarmee je hebt gereserveerd, voor zo'n touniquet houden, dan rollen je kaartjes er zo uit. Handig systeen hoor.
Ik ben vorig jaar in mei naar de L.A. Dodgers geweest, ze speelde toen tegen de 'Pittsburgh Pirates'.
Ik raad echt iedereen aan om eens naar een wedstrijd te gaan, ook wel ken je het spel niet echt (zoals ik!).
De sfeer, de liederen, hotdogs, alles eromheen, prachtig om mee te maken!!
We hadden vooraf nog geen tickets gekocht, omdat we overdag naar Universal Studios gingen en we niet zeker wisten hoelaat we
daar weg zouden gaan. Uiteindelijk hebben we in een 'Dodgers Store' bij de Universal Studios tickets gekocht voor $15 per stuk.
We zaten wel helemaal bovenin, maar ook daar was het uitzicht prima! (zie foto!)

Voor het parkeren van onze camper bij de Dodgers waren we meer kwijt dan de tickets: 35 dollar! (gewone auto $15)
Overigens was bij ons de wedstrijd lang niet uitverkocht. De wedstrijd duurde uiteindelijk 3 uur (!), maar vond het zeker de moeite waard!
Zodra je in het stadion: 'Journey - Don't stop believin' hoort, gewoon tijdens de wedstrijd, moet je naar de schermen kijken! Een fan gaat dan
helemaal uit z'n dak, elke wedstrijd weer! Heb een filmpje gevonden van hem op youtube: ... re=related
Gr. Hans
Ik raad echt iedereen aan om eens naar een wedstrijd te gaan, ook wel ken je het spel niet echt (zoals ik!).
De sfeer, de liederen, hotdogs, alles eromheen, prachtig om mee te maken!!
We hadden vooraf nog geen tickets gekocht, omdat we overdag naar Universal Studios gingen en we niet zeker wisten hoelaat we
daar weg zouden gaan. Uiteindelijk hebben we in een 'Dodgers Store' bij de Universal Studios tickets gekocht voor $15 per stuk.
We zaten wel helemaal bovenin, maar ook daar was het uitzicht prima! (zie foto!)

Voor het parkeren van onze camper bij de Dodgers waren we meer kwijt dan de tickets: 35 dollar! (gewone auto $15)
Overigens was bij ons de wedstrijd lang niet uitverkocht. De wedstrijd duurde uiteindelijk 3 uur (!), maar vond het zeker de moeite waard!
Zodra je in het stadion: 'Journey - Don't stop believin' hoort, gewoon tijdens de wedstrijd, moet je naar de schermen kijken! Een fan gaat dan
helemaal uit z'n dak, elke wedstrijd weer! Heb een filmpje gevonden van hem op youtube: ... re=related
Gr. Hans
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Tip: zorg dat je ruim op tijd aanwezig bent. Het gebeuren voor een wedstrijd is al leuk om mee te maken en geeft je tijd om nog wat te eten te halen. Schrik niet van de prijzen van het eten en drinken, het is schrikbarend duur.Pieter & Mirjam schreef:wij hebben kaarten van $35 dollar, zitten infield reserve volgens , had hier op het forum ergens gelezen dat dit prima plekken zijn.
En dat je overal wel goed zicht hebt en dat het vooral om de sfeer gaat.. het zal mij benieuwen, ik ga voor de hotdogs!![]()
Zelf boek ik ook altijd via de site van het team zelf. Voor komende zomer wil ik ook weer tickets reserveren. Maar eens zien welk team dat wordt.

Roland
Staan wel een heleboel filmpjes van hem op youtube!! Duidelijk de lokale "dorpsgek", grappig. Wij gaan hem van de zomer ook ontmoeten!gruber schreef:Zodra je in het stadion: 'Journey - Don't stop believin' hoort, gewoon tijdens de wedstrijd, moet je naar de schermen kijken! Een fan gaat dan
helemaal uit z'n dak, elke wedstrijd weer!
Gr. Hans
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij hebben vorige week kaartjes geboekt voor de Colorado Rockies tegen de Milwaukee Brewers op 15 juli in Denver. Ik heb er echt zin in! 

November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Geweldig!Erwinh schreef:Inderdaad via Ticketmaster. Je krijgt geen uitprintbare tickets als je van buiten de US komt. Je moet bij aankomst bij het stadion je creditcard waarmee je hebt gereserveerd, voor zo'n touniquet houden, dan rollen je kaartjes er zo uit. Handig systeen hoor.
Bedankt voor het antwoord.

Nu durf ik ook die kaarten te bestellen!
Wij gaan dan naar de wedstrijd LA Dodgers tegen Arizona Diamondbacks. Vooral voor de sfeer inderdaad en de hotdogs, het volkslied enz.
Het spelletje vind ik ook leuk gelukkig, nu de kinders hier nog een beetje wegwijs in maken.
Zijn er toevallig leuke (kinder)films die over honkbal gaan? Dan leeft het misschien een beetje meer voor ze.
Enneh... die grote fan die gaat dansen willen we ook wel zien, hopelijk is ie dan niet op vakantie!
Groetjes Wendy
Onze reizen naar de USA: http://wendyenkimopreis.wordpress.com, waaronder:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik heb vanochtend een ticket gekocht voor de wedstijd LA Dodgers vs. New York Mets op 7 juli.
Geboekt via de site van de LA Dodgers zelf waarbij je uiteindelijk bij ticketmaster.com terecht komt. Zit dit keer in Preferred Lodge Box voor $ 30 (met alle kosten erbij was ik in totaal $ 42,85 kwijt).
Heb er nu alweer zin in.
Weer een leuke afsluiting van mijn vakantie. 
Roland

Geboekt via de site van de LA Dodgers zelf waarbij je uiteindelijk bij ticketmaster.com terecht komt. Zit dit keer in Preferred Lodge Box voor $ 30 (met alle kosten erbij was ik in totaal $ 42,85 kwijt).
Heb er nu alweer zin in.

Roland
-
- Amerikafan
Enthousiast gemaakt door het bovenstaande hebben we ook kaartjes gekocht, SF Giants - Phillies op 4 aug
Via de Giants site en print at home tickets.
Wij staan met de camper op Marin Park in Larkspur. Na afloop van de wedstrijd nemen we dan ook de speciale Giants ferry die van het AT&T stadion naar de Larkspur terminal gaat. Kaartjes voor de ferry via http://goldengateferry.org/events/ATTParkSched.php , misschien een tip voor de kampeerders op het forum.
Iemand ervaring met de ferry, hij vertekt 30 min. na de laatste out, moeten we dan erg rennen?

Wij staan met de camper op Marin Park in Larkspur. Na afloop van de wedstrijd nemen we dan ook de speciale Giants ferry die van het AT&T stadion naar de Larkspur terminal gaat. Kaartjes voor de ferry via http://goldengateferry.org/events/ATTParkSched.php , misschien een tip voor de kampeerders op het forum.
Iemand ervaring met de ferry, hij vertekt 30 min. na de laatste out, moeten we dan erg rennen?
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Vorig jaar naar de Dodgers vs Cincinnati gaan kijken, met 4 personen waren we 147$ kwijt, geboekt via Ticketmaster.
We zaten in section 158LG row R seats 19-22.
De tickets zelf haal je ter plaatse op volgens het "will call" principe.
Ter plaatse betaal je 20$ voor de parking en zeer veel voor eten en drinken in het stadium (eigen drank mag niet mee binnen).
Luc
We zaten in section 158LG row R seats 19-22.
De tickets zelf haal je ter plaatse op volgens het "will call" principe.
Ter plaatse betaal je 20$ voor de parking en zeer veel voor eten en drinken in het stadium (eigen drank mag niet mee binnen).
Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Luc,
Heb je wel eens in A'dam geparkeerd?? En snacken bij elk willekeurig pretpark of popconcert hier kost ook een vermogen.
Valt allemaal wel mee hoor in de USA
Heb je wel eens in A'dam geparkeerd?? En snacken bij elk willekeurig pretpark of popconcert hier kost ook een vermogen.
Valt allemaal wel mee hoor in de USA

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1568 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf
-