Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Supermarkten in de buurt van LAX (Hilton)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
dirkD
Amerika-ontdekker

Supermarkten in de buurt van LAX (Hilton)

Bericht door dirkD »

Hallo iedereen,

Binnen een drietal weken vertrekken wij richting USA (first-timers) :thumbup:
Wij komen aan rond de middag in LA, en overnachten in het Hilton LAX.

Graag zouden we die namiddag al een supermarkt (Walmart, Target, andere ??) plunderen, voornamelijk om een frigobox te bemachigen, wat drank en hapjes te kopen, e.d.

Iemand tips m.b.t. de dichtbijzijnde goede supermarkt bij LAX?
Ik kan wel zoeken op de sites van de grote supermarkten, maar weet niet of er wijken zijn die beter te vermijden zijn?

Alvast bedankt! :thumbup:

Groetjes,

Dirk
Afbeelding
Tinkerbell
Amerikakenner

Re: Supermarkten in de buurt van LAX (Hilton)

Bericht door Tinkerbell »

Kijk even op Google Earth en je ziet verschillende supermarkten er omheen liggen.
gyatso
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door gyatso »

Twee jaar geleden zaten wij ook in een hotel bij het vliegveld. In de avond zijn wij nog naar een Wallmart geweest, was ongeveer 15 minuten. Wij hadden onze DomDom bij ons, dus zoeken was eenvoudig. Enne.........wij hebben ons geen moment onveilig gevoeld, daarvoor moet je volgens mij echt in de buitenwijken zitten.
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Laat je even weten hoe het Hilton LAX je bevallen is? ;) Ik heb het ook geboekt. Is er een supermarkt op loopafstand eventueel? Zou handig zijn als ik daar wat in zou kunnen slaan, anders moet ik dat in downtown DC doen en dat is denk ik een stuk duurder.

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
dirkD
Amerika-ontdekker

Bericht door dirkD »

Na wat zoeken denk ik dat de makkelijkste supermarkt in de buurt een Target is..
Volgens google maps ook een 10-tal minuutjes rijden, maar lekker makkelijk, op zelfde Blvd als het Hilton, dus gewoon maar recht op recht te rijden (ideaal als je moe bent) :)

Adres:
3471 W Century Blvd
Inglewood, CA 90303
Afbeelding
dirkD
Amerika-ontdekker

Bericht door dirkD »

Grandu schreef:Laat je even weten hoe het Hilton LAX je bevallen is? ;) Ik heb het ook geboekt. Is er een supermarkt op loopafstand eventueel? Zou handig zijn als ik daar wat in zou kunnen slaan, anders moet ik dat in downtown DC doen en dat is denk ik een stuk duurder.

Derk
Zal ik zeker doen! :)
Ik heb daar ook geboekt na een goede feedback van iemand van het forum :)

Op eerste zicht vind ik geen supermarkt op loopafstand :(
Als je geen wagen hebt, maar wel wat tijd kan je evt de Ocean Trolley nemen richting Manhattan Beach? Deze zou stoppen aan een Mall..
Afbeelding
dirkD
Amerika-ontdekker

Bericht door dirkD »

dirkD schreef:Na wat zoeken denk ik dat de makkelijkste supermarkt in de buurt een Target is..
Volgens google maps ook een 10-tal minuutjes rijden, maar lekker makkelijk, op zelfde Blvd als het Hilton, dus gewoon maar recht op recht te rijden (ideaal als je moe bent) :)

Adres:
3471 W Century Blvd
Inglewood, CA 90303
En maar een klein beetje verder maar in een andere richting heb je de Target van Manhattan Beach, wat een betere wijk zou zijn in LA? :)
Afbeelding
G&M
Amerikafan

Bericht door G&M »

Grandu schreef:Laat je even weten hoe het Hilton LAX je bevallen is? ;) Ik heb het ook geboekt. Is er een supermarkt op loopafstand eventueel? Zou handig zijn als ik daar wat in zou kunnen slaan, anders moet ik dat in downtown DC doen en dat is denk ik een stuk duurder.

Derk
Is ons toen heel goed bevallen! Mooie, nette kamer, uitgebreid ontbijtbuffet! Weet alleen niet of daar een supermarkt in de buurt ligt. Maar dat vind je wel op Google.

Succes en veel plezier!!!!
Als je eenmaal de smaak van reizen te pakken hebt ben je altijd onderweg! Al is het alleen maar in gedachten!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer