Door onze eigen domme schuld zijn wij te laat geweest met het boeken van een camping op het NP Yosemite. Wij zijn nu naarstig opzoek naar een vervangende campground in de buurt. Crane Flat is ook al vol
Ik hoop dat iemand een redelijk ( daar gaan we al voor ) alternatief heeft.
Astrid
Note mod (Marjan):
Titel is ter verduidelijking aangepast.
Laatst gewijzigd door Rob op 27 mar 2011, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Kijk eens op deze site voor mogelijkheden in de buurt.
Je kunt ook kijken naar een first come first serve camping in het park.
Kun je de route nog omdraaien zodat je er later aankomt?
Wij zijn ook op zoek naar een camping in/bij Yosemite (tips welkom). Wij weten pas twee weken dat de reis in juni plaats gaat vinden, dus zijn ook te laat voor het reserveren in het park. Crane Park is echter niet vol, maar zoals het nu lijkt dan nog niet open. Ze nemen geen reserveringen aan voor de periode voor 15 juli. Heeft iemand ervaringen dat de campsite opeens eerder opengaat en hoe dit dan werkt met reserveringen? Buiten het park vind ik het lastig een geschikte camping te vinden (als je alle fora en review sites moet geloven is er geen fatsoenlijke camping bij). We willen wel graag reserveren omdat we die dag de camper in Oakland ophalen en dan nog naar Yosemite moeten rijden.
Er is dit jaar veel sneeuw gevallen in Yosemite, dus Crane Flat in juni zal een probleem zijn. Op de site staat een verwachte openingsdatum van 1 juli.
Ik heb geen ervaring met campings buiten het park, maar ik zou me niet al te druk maken over die reviews. Als je met een camper bent heb je maar weinig nodig, en je zult toch nauwelijks op de camping aanwezig zijn.
Ik heb hierboven een link gegeven naar een site met campings in de omgeving. Ik zou gaan voor iets wat zo dicht mogelijk tegen het park aan ligt, bij voorkeur langs de 120 of de 140.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.