Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas: vragen over M & M winkel en reserveren camping

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Truus
Amerikafan

Re: Las Vegas: vragen over M & M winkel en reserveren campin

Bericht door Truus »

Bushmaster schreef:
Bij CC mag dat niet
Bij CircusCircus mag dat 100% zeker weten wel
Dan dus verkeerd voorgelicht.! Dank je voor de info...heb je dit zelf gedaan?.
Als we besluiten om een hotel te nemen dan zal het toch wss het Excalibur hotel worden. Even de acties in de gaten houden.

Truus
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

Ja wij hebben zelf de RV's (waren met twee), bij Circus Circus geparkeerd bij de "Manors" (achter security check point),
en toen in Circus-Circus-Hotel geslapen. Blij toe, was Augustus en ver in de triple digits (40 graden plus)
Karin64
Amerika-ontdekker

Bericht door Karin64 »

Dankzij jullie weet ik nu wat ik beter niet of wel kan doen in Las Vegas t.z.t.
Zo hebben we besloten om toch een dag langer te blijven.
Die extra dag willen we dan 's morgens naar Valley of Fire State Park gaan
en 's middags weer naar De Strip. Als jullie iets leuks weten
om met pubers die middag in Las Vegas te gaan doen, dan lees ik dat graag. :happy11:

p.s: de kids houden niet van zwemmen ofzo
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Houden je kinderen van arcade games? Dan is gameworks erg leuk. Volgepropt met alle nieuwste high tech games. Ligt volgens mij vlakbij M en M world. Er is ook een pinball museum: pinball hall of Fame, met meer dan honderd gerestaureerde flipperkasten waar je allemaal op kan spelen voor slechts een paar quarters. Ligt niet op de strip, maar is slechts 10 minuten rijden van de strip af op Tropicana Avenue. Google voor het juiste adres.

Verder heeft circus circus een pretpark.

Ook onwijs leuk voor kids en volwassenen: de Mac King show met veel humor en goocheltrucs. Hele leuke show die in Harrahs iedere middag twee keer (ik meen om om twee uur en vier uur) gegeven wordt. In de magazines die je vaak in de hotelkamers vindt zitten vaak kortingsbonnen voor deze erg grappige show.

Wat mij wel intrigeert is waarom je met kinderen van15 en 17 zou willen gaan gokken? Is dat niet iets meer voor volwassenen?
Karin64
Amerika-ontdekker

Bericht door Karin64 »

Ach het lijkt ze wel leuk om een paar keer aan een éénarmige bandiet te trekken.
In ieder geval bedankt voor de suggesties
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer