Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

tips campgrounds Highway 1

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
QuieBuzz
Amerika-ontdekker

tips campgrounds Highway 1

Bericht door QuieBuzz »

We willen onze eerste overnachtingen met de RV reserveren aan de Highway 1, komende vanuit San Francisco. De eerste nacht in de buurt van Monterey, en de tweede nacht in de buurt van Cambria.
Kan iemand goede campgrounds (liefst met full-hookup) aanbevelen?
laguna62
Amerikafan
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: tips campgrounds Highway 1

Bericht door laguna62 »

Hoi,

Wij hebben voor eind mei een camping geboekt in Marina,een dorpje naast Montery en heet Marina Dunes rv park,ligt gelijk aan zee.

succes met plannen verder Albert.
Gringo
Amerika-ontdekker

Bericht door Gringo »

Hallo,

Wij zijn na het ophalen van de RV in San Fransisco via Gilroy alwaar we bij walmarkt boodschappen hebben gedaan naar Moss Landing gereden.
Wij hebben in Moss Landing gestaan op Campground Moss Landing met full hook-up was een verzorgde campground ook vlak aan zee.
we hadden dit wel gereserveerd met het oog op een wat latere aankomst.
De volgend stopplaats was voor ons Pismo Beach dit hebben we gereden via Montery en gestaan op Pismo Coast Village RV Resort ook een mooi RV park
vlak aan zee fool hook -up.
Het is een hele mooie route in de week-enden is reserveren aan te bevelen.

Groetjes Gringo
Afbeelding
QuieBuzz
Amerika-ontdekker

Bericht door QuieBuzz »

bedankt voor jullie reacties.....
Zijn er nog meer ervaringen met deze of andere overnachtingen? (voor camper en liefst full hook-up).
alvast bedankt...
QuieBuzz
Amerika-ontdekker

Bericht door QuieBuzz »

Laguna62. bedankt voor je tip. Volgens beoordelingen ligt Marina Dunes RV park wel erg dicht langs de highway, wat de nodige geluidsoverlast geeft. Daarnaast is het strand volgens die beoordelingen een halve mile lopen op een zandpad.

Gringo, natuurlijk ook bedankt voor je tip. Mos Landing ziet er prima uit, maar is wel wat aan de prijzige kant ($82,50 per nacht). Pismo Coast Village RV Resort ziet er prima uit, maar is te ver voor de eerste overnachting. Wellicht gaan we die net als jij als tweede overnachting doen.

Heeft er iemand ervaring met de Big Sur Riverside Campground, ongeveer 20 miles onder Carmel? De beoordelingen zien er aardig uit.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Bij Big Sur zit je altijd wel goed denk ik. Wij hebben er twee keer gekampeerd (met de tent). Eén keer bij Pfeiffer Big Sur, echt een aanrader, en één keer ergens aan de andere kant van de weg. Dat zou wel eens de Riverside CG geweest kunnen zijn, maar zeker weten doe ik het niet. Was ook een prima camping, wel kleinere plaatsen als ik het me goed herinnner. Hier een mooi overzicht voor Big Sur.

Marianne
Snoopy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Snoopy »

Wij hebben vorig jaar overnacht bij Moss Landing KOA. Wij vonden het een erg dure RV campground en zouden er niet nog eens willen staan. Weinig sfeer, wel aardige beheerders en schoon sanitair.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Moss Landing is een prima camping voor inderdaad veel geld (maar waar niet aan de kust?) en uitzicht op een schattig haventje met een spuuglelijke fabriek.

Ik denk dat ik eerder ook weer voor Marina Dunes zou gaan, maar daar zie je weer vooral snelweg. Bij Marina Dunes moet je een stukje het duin over (door een resort) naar het strand en kan je leuk eten bij AJ Spurs bovenop het resort.

Bij Moss Landing daarentegen zou ik alleen al terug gaan voor het geweldige visrestaurant Phil's Fish Market & Eatery. Toen wij er waren op een dooie maandag was het afgeladen druk, de Amerikanen weten het absoluut te vinden!

Wij hebben al drie keer op Pismo Coast Village gestaan, altijd prima, maar wel tijdig reserveren!
QuieBuzz
Amerika-ontdekker

Bericht door QuieBuzz »

Bedankt voor alle informatie, tips en suggesties......
Na overleg met de familie hebben we uiteindelijk gekozen voor de Riverside Campground & Cabins in Big Sur, ongeveer 20 miles onder Carmel. We hebben 2 nachten geboekt eind juli.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer