Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe gereserveerde plaats op campgrounds aantonen?
Hoe gereserveerde plaats op campgrounds aantonen?
Wij zijn volop bezig met onze plaatsen op de campings te boeken , we gaan met de tent en een aantal campings waar we verblijven liggen in de parken. Nu vroeg ik mij dus af, als je via recreation.gov een plaats boekt dan krijg je toch een bevestigingsmail. Is deze mail ook de "voucher" die je aan de ingang van de camping moet laten zien? Of hoe moet je aantonen dat je er een plek gereserveerd hebt?
Dezelfde vraag eig ook voor de hotels. Is de bevestigingsmail de "voucher" die je aan de receptie bij check inn af geeft ?
Dezelfde vraag eig ook voor de hotels. Is de bevestigingsmail de "voucher" die je aan de receptie bij check inn af geeft ?
Re: Hoe gereserveerde plaats op campgrounds aantonen?
Voor de parken was/is het voldoende om de bevestiging van de reservering uitgeprint mee te nemen. Als je beschikt over internet, af en toe, dan sturen zij je ook nog een mail waar je online mee in kunt checken. Hebben wij gedaan konden alleen niets uit printen maar het gaf nergens problemen en alles verliep heel soepel.
Truus
Truus
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Op campgrounds loopt dat eigenlijk overal vrij soepel. Soms is een telefoontje genoeg, meestal een mailtje. Ik print die dingen van tevoren uit, doe ze op onze reisvolgorde in een map en neem ze mee naar het kantoor. Meestal hoeven ze het niet eens te zien en staat je naam al op een lijst met binnenkomende campers voor die dag.
En mocht het een keer fout gegaan zijn, zoals wij een paar keer hebben meegemaakt (eigen schuld hoor), dan doen ze er meestal echt alles aan om je een goede plek te geven.
En mocht het een keer fout gegaan zijn, zoals wij een paar keer hebben meegemaakt (eigen schuld hoor), dan doen ze er meestal echt alles aan om je een goede plek te geven.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Meestal sta je al in hun systeem en is het voldoende om je naam te noemen. Maar wij printen de bevestigingen altijd wel uit om de volgende redenen:
- het adres staat er op.
- de betaalde/geboekte prijs staat er op. Dit is handig indien er een discussie is over de te betalen prijs.
- het adres staat er op.
- de betaalde/geboekte prijs staat er op. Dit is handig indien er een discussie is over de te betalen prijs.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Het noemen van je naam is meestal voldoende, heb een reservering voor Cody (Ponderosa Campground) waar niet eens een comformation # op staat ook nog geen betaling voor gedaan en toch wordt er een plek voor ons vrij gehouden tot 04:00 pm
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
En bij de hotels is het ook genoeg om je naam te noemen. Daar zoeken ze op in het systeem.
Als je een confirmation nummer hebt gehad kun je dat opschrijven en aan ze geven, maar met je naam alleen gaat het ook prima.
Als je een confirmation nummer hebt gehad kun je dat opschrijven en aan ze geven, maar met je naam alleen gaat het ook prima.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Het noemen van je naam is voldoende bij check-inn, een bevestigingsmail heb ik nog nooit hoeven laten zien, de laatste jaren printen we ze ook niet meer uit, maar ze staan nog wel in de telefoon mocht het ooit nodig zijn.Evelien. schreef:Dezelfde vraag eig ook voor de hotels. Is de bevestigingsmail de "voucher" die je aan de receptie bij check inn af geeft ?
Oke bedankt voor de reacties.
Dan ga ik ook gewoon voor zekerheid al de mailtjes printen en meenemen..
Op een voucher of iets dergelijks hoef ik dus niet te wachten .
Dan ga ik ook gewoon voor zekerheid al de mailtjes printen en meenemen..
Op een voucher of iets dergelijks hoef ik dus niet te wachten .
Wat trouwens wel idioot bij Priceline is; wij gebruiken onze volledige naam die op onze CC's staan, en dat is Achternaam-Achternaam, maar Priceline haalt altijd dat streepje er tussenuit, wij staan dus vaak in de computers als: achternaamachternaamHarry schreef:Het noemen van je naam is voldoende bij check-inn, een bevestigingsmail heb ik nog nooit hoeven laten zien, de laatste jaren printen we ze ook niet meer uit, maar ze staan nog wel in de telefoon mocht het ooit nodig zijn.Evelien. schreef:Dezelfde vraag eig ook voor de hotels. Is de bevestigingsmail de "voucher" die je aan de receptie bij check inn af geeft ?

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht