Eind juni vertrek ik samen met 4 vrienden op reis naar Californië (+ Nevada, Utah en Arizona).
Ongeveer al onze hotels liggen al vast, op enkele dagen in Los Angeles na. We overnachten al twee nachten in Santa Monica, maar kozen ervoor om ook een paar nachten in een ander deel van LA te slapen. We twijfelen natuurlijk tussen Downtown en Hollywood (west). Natuurlijk zijn rond Hollywood de meeste bezienswaardigheden te vinden denk ik zo.. maar we zijn met een groep vrienden van jonge leeftijd (allemaal student) dus we houden niet alleen rekening met de vaste bezienswaardigheden maar ook met het uitgaansleven, shoppingcentra, sportstadions (dodger stadium, staples centre, etc)..
Ik weet dat ik op deze vraag mits wat zoeken zeker een antwoord kan vinden op het internet, maar ik zit in volle examens dus heb vrij weinig tijd

Het leek mij ook leuk om de meningen van de bezoekers hier eens te horen, zodat we een goede keuze kunnen maken. Dus wat raden jullie aan, en wat zijn de plus of minpunten van beide buurten? Of welke positieve ervaringen hadden jullie met hotels? (prijsklasse maakt niet meteen uit, maar natuurlijk niet té duur

Alvast bedankt!