Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Baseball tickets
Baseball tickets
Hallo allemaal . Ik ben voor san francisco giants tickets aan het kijken , nu had ik 2 tickets gevonden die 18 dollar stuk kosten en waar nog eens 40 dollar bezorg kosten bovenop komen . Is het normaal dat er 40 dollar word gerekend daarvoor?
bedankt
bedankt
Re: Baseball tickets
Bezorgkosten? Worden ze dan verstuurd naar je thuisadres? Kan je ze niet gewoon afhalen op het stadion? Ik weet wel dat er kosten bovenop komen als je online besteld maar 40 dollar is wel extreem. Op welke site zit je eigenlijk te kijken?
Mtl , ik keek op http://www.allvenuetickets.com/ResultsE ... ts&pid=902 .
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Waarom bestel je ze niet gewoon via de site van de Giants?
En ze hanteren volgens mij ook een systeem dat de kaarten goedkoper worden naarmate de wedstrijd dichterbij komt.
Volgens mij zijn de wedstrijden trouwens ook niet uitverkocht en kan je bij het stadion zelfs nog kaarten kopen.
En ze hanteren volgens mij ook een systeem dat de kaarten goedkoper worden naarmate de wedstrijd dichterbij komt.
Volgens mij zijn de wedstrijden trouwens ook niet uitverkocht en kan je bij het stadion zelfs nog kaarten kopen.
Altijd kaartjes regelen via de clubsite. Nooit via die dubieuze kaartjes-sites. En inderdaad is het zo dat baseball-wedstrijden vaak niet uitverkocht zijn. Ik weet niet hoe lang van te voren je in San Francisco bent maar je kan ook bijvoorbeeld een dag voor de wedstrijd al in het stadion kaarten kopen.
- LT--
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Of via Stubhub, werkt ook perfect. Daar kun je de kaartjes in veel gevallen downloaden en uitprinten.
wij willen in september ook graag een baseball wedstrijd bijwonen.Maar dit al waarsch de laatste wedstrijd van het seizoen zijn. Ik vroeg me af of we er dan rap bijmoeten zijn? Of zullen ook voor deze wedstrijden aan de kassa nog tickets beschkbaar zijn?
Hangt er vooral van af of het thuisteam tegen die tijd nog in de playoff race is.
en wa wilt dat zeggen ? Het is ofwel de san francisco giants en anders de anaheim angels
Kort gezegd komt het er op neer dat de positie van de ranglijst bepaalt hoe druk het wordt op de tribune. Alleen is lastig te voorspellen hoe de teams er aan het eind van het seizoen ervoor staan. Ik zou bijv. de ranglijsten op mlb.com in de gaten houden.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Hier is nog een topic over het kopen van tickets voor bijvoorbeeld baseball wedstrijden.
Met ook wat tips waar en hoe je tickets kunt aanschaffen.
Met ook wat tips waar en hoe je tickets kunt aanschaffen.
gewoon via site giants en gelijk thuis de tickets afdrukken.
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb ook tickets voor SF Giants via de officiele website besteld voor 23 augustus 2011.
Zeer goede service. Ik had eerst namelijk foutieve tickets besteld (foutieve datum) die ik zeer eenvoudig na een telefoontje heb kunnen omruilen voor correcte tickets (slechts kleidne opleg te betalen voor print/registratiekosten)
Kan volgens mij enkel via officiele websites.
Zeer goede service. Ik had eerst namelijk foutieve tickets besteld (foutieve datum) die ik zeer eenvoudig na een telefoontje heb kunnen omruilen voor correcte tickets (slechts kleidne opleg te betalen voor print/registratiekosten)
Kan volgens mij enkel via officiele websites.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 6470 Weergaves
-
Laatste bericht door HillBillies
-
- 18 Reacties