Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

waar overnachten Santa Monica of Malibu

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
2smiles
Amerika-newbie

waar overnachten Santa Monica of Malibu

Bericht door 2smiles »

Ik denk al enkele dage na over waar te overnachten na een dagje sightseeing in LA.
Santa Monica bij de pier ergens, Venice Beach (is ook santa Monica) of toch Malibu.
Onze reis gaat daarna verder over highway 1 richting Monterey.
Vanuit waar heb je het mooiste uitzicht op de oceaan en welke hotels raden jullie aan maar zeker ook af.
Wil alleen nu boeken als het echt moet maar denk niet dat het nodig is. Op het moment dat we in september in The States zijn lijkt me vroeg genoeg.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
E-line
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: waar overnachten Santa Monica of Malibu

Bericht door E-line »

Ik heb in alle 3 de plaatsen niet overnacht.. maar ben er wel geweest.. Venice beach was leuk om een keer overheen te lopen, maar zou er niet willen overnachten. Aan de kant van Santa Monica is het een stuk vriendelijker, en 's avonds ook leuk vertoeven!! Kan je helaas geen tips qua hotels geven.. wij hebben in hollywood heights overnacht. Als ik ooit weer in LA zou moeten overnachten, zou ik zeker voor Santa Monica kiezen!
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Santa Monica is prijzig, maar erg leuk.

Wij zaten in Best Western (iets van Gateway Inn) Gratis shuttle naar strand etc.
Degene aan het strand zijn duur!

Santa Barbara is er net tever van af, maar daar kan ik je Harbor View Inn aanraden! Topper!
deh78
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door deh78 »

Hallo,

In 2007 hebben wij enkele nachten in dit hotel in Santa Monica overnacht http://www.hotelcarmel.com
Het hotel ligt 2 straten van het strand waar ook de pier ligt.
Het hotel had renovatie nodig maar is goed te doen.

Veel plezier in Santa Monica

Gr. Dennis
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer