Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel nabij SFO
Hotel nabij SFO
Wellicht is dit onderwerp al meerdere malen uitgediept, maar aangezien ik op zoek ben naar up-to-date-info, maak ik een nieuw topic aan.
Eind augustus begin ik mijn rondreis in Zuidwest USA, we landen in San Francisco. Veel is al geregeld, veel zal op de bonnefooi gaan, wat ons nog rest is een hotel in de nabijheid van het vliegveld voor de eerste dag.
Zijn er forumleden met goede ervaringen? Ik zoek een rustig hotel, niet te dichtbij het vliegveld, maar ook niet te ver weg, ik zal er zelf heenrijden na mijn vliegreis. Ik wil mijn reis relaxt beginnen, dus een hotel downtown SF heeft niet mijn voorkeur.
Gezien het duizelingwekkende aanbod op internet, ga ik graag af op ervaringen van anderen en ben erg benieuwd naar jullie tips!
Eind augustus begin ik mijn rondreis in Zuidwest USA, we landen in San Francisco. Veel is al geregeld, veel zal op de bonnefooi gaan, wat ons nog rest is een hotel in de nabijheid van het vliegveld voor de eerste dag.
Zijn er forumleden met goede ervaringen? Ik zoek een rustig hotel, niet te dichtbij het vliegveld, maar ook niet te ver weg, ik zal er zelf heenrijden na mijn vliegreis. Ik wil mijn reis relaxt beginnen, dus een hotel downtown SF heeft niet mijn voorkeur.
Gezien het duizelingwekkende aanbod op internet, ga ik graag af op ervaringen van anderen en ben erg benieuwd naar jullie tips!
1991, 1993, 1995, 1998, 2011, 2012, 2014, 2015, 2017
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hotel nabij SFO
Wij zijn al meerdere keren naar de BW El Rancho Inn in Millbrae geweest. Dat is een prettig motel, dichtbij het vliegveld zonder dat je er last van hebt.
En een grote supermakrt en restaurantjes in de buurt.
Marianne
En een grote supermakrt en restaurantjes in de buurt.
Marianne
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Hotel nabij SFO
Kijk ook eens bij de AllesAmerika-beoordelingen. Link bovenaan het forum en voor het gemak ook hier: http://beoordelingen.allesamerika.com/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1854 Weergaves
-
Laatste bericht door Zarphil
-
- 1 Reacties